4. První den aneb Dvojčata Blackovi a Minnie

1.1K 50 2
                                    

Na večeři jsem se sešla s klukama a překecala holky, aby si sedly k nim. Pak jsme šli do společenky a ještě s klukama kecali.

Neděla uběhla rychle. Nic moc se nestalo, jen James pozval Lily asi 15krát na rande a ona mu pokaždé řekla ne. Takže nic neobvyklého.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Je pondělí tudíž první školní den. Je asi půl páté ráno a já se rozhodla, že ještě před snídaní si půjdu zaběhat. Vzala jsem si tedy své bílé tílko, černé legíny a tmavě modrou mikinu. Udělala jsem si culík, vyčistila zuby, nanesla trošku řasenky a balzám na rty, popadla hůlku, strčila si ji do kapsy a šla.

Než jsem se vymotala z hradu tak uběhla asi půl hodina. Nojo, pořád se ztrácím. Jakmile jsem došla na pozemky, rozběhla jsem se směrem k černému jezeru. Právě běžím už asi čtvrté kolo okolo jezera, když se za mnou ozve šustění trávy. Zastavím se tedy a ohlédnu. Za mnou stojí nějaký kluk. Má světle růžové vlasy, konečky má až do běla. Oči má oříškové barvy a na tváři pobavený úsměv.

Došlo mi, že si ho asi prohlížím déle, než jsem si myslela. "Ehh promiň." omluvím se. On se jenom usměje.

"V pohodě. Jinak jsem Thomas Green a ty jsi Emily viď?" byl celkem v pohodě. "Jo, těší mě." řeknu už v pohodě.

Natáhnu k němu ruku a on ji přijme a potřese si se mnou. "Jinak lidi mi většinou říkají-" ani to nedokončil, protože jsem natáhla ruku k jeho vlasům a když jsem se jich dotkla tak mi uniklo jedno slůvko. "-Fluffy." řekli jsme naráz.

"Jak to víš?" zeptal se zmateně. Teď jsem byla zaskočená. "No já jen, že tvoje vlasy jsou strašně fluffy." a zasměju se. On se ke mně hned přidá.

Pak jsme si začali povídat a přitom jsme obcházeli jezero. Zjistila jsem, že hraje famfrpál jako chytač a chodí do Mrzimoru. Povídal mi také o jeho přátelích- Maddie nebo-li Die a Andrewovi. Já mu naoplátku vyprávěla o tom jak jsem studovala v Krásnohůlkách a o různých zážitcích se Siriusem. Samozřejmě jsem mu řekla i o mém skvělém přistání na klucích ve vlaku.

Po asi hodině jsme se rozloučili a šli zpátky na své koleje. Přišla jsem do společenky právě když se Lily o něčem dohadovala se Siriusem.

"Já o ní mám strach co když se jí něco stalo!" "Klid jen si šla zaběhat nebo tak něco. Nenervi hned." Nad tímhle jsem se uchechtnula. Všechny pohledy se najednou upírali na mě.

"Emily!" a už jsem měla okolo krku pověšenou Lily, Cass a Kate. "Kde jsi k sakru byla?!" vypálila Cass. Já se na ni trošku provinile, ale pobaveně podívala. "Zaběhat si kolem jezera."

Sirius se v tu chvíli otočí na Jamese a plácne si s ním. "Taky jsem se zakecala s Fluffym." dodám ještě.

To se na mě otočí James, Sirius i Remus, kteří tu všichni stáli. Peter zase nikde. "Jéé tak už jsi ho potkala. Chtěli jsme vás seznámit, ale nějak jsme na to zapomněli." podrbe se na zátylku Remus. Já se usměju.

"Je celkem v pohodě. Dobře jsme pokecali." usměju se na kluky. Pak se ale podívám na hodiny. Sedm.

"Hele já se jdu převlíct, počkejte na mě a pak půjdem na snídani." Holky i Poberti přikývnou a já se rozeběhnu do dívčích ložnic. Rychle se převléknu. Nejhorší úděl pro mě je poprat se s kravatou.

Už se s tím párám asi pět minut. "Áááá kašlu na to!" křiknu a odhodím kravatu na postel. Hned potom popadnu věci a vydám se za ostatníma.

Sejdu schody a dojdu k nim. "Můžem jít." to si mě ale prohlédne Lily a zastaví se u mého krku. "Myslím že nemůžeme." "Proč?" nechápu. "Kde máš kravatu?" "Jo tohle. Nemám." pronesu v klidu. Sirius se rozesměje. Já se na něj nechápavě podívám. Ukáže na svůj krk. Nic tam nevidím. Kouknu na něj nechápavě. Pak mi to dojde. Začnu se smát taky. Prostě sourozenci no. Cass jenom pokroutí hlavou. Kate se zasměje a Lily to radši ani nekomentuje. Potom hned na to se rozejdeme za veselého rozhovoru do Velké síně na snídani. Po snídani se vydáme Já, Siri, Rem a Kate na Přeměňování a Lily, James, Cass a Peter, kterého jsme potkali u stolu na Lektvary.

Když jsme přišli do třídy Kate si sedla do poslední lavice a čekala až za ní dojdu. Můj bráška mě, ale předběhnul a zasednul mi moje místo. "Promiň Em, ale tady už je obsazeno." hned na to se ho Kate snažila všelijakými možnými i nemožnými způsoby shodit ze židle, ale nakonec to vzdala.

Já si s pobaveným úsměvem sedla vedle Rema před ně. Hned nato vstoupila do třídy Minnie nebo-li paní profesorka McGonagallová. Zadala nám hned první hodinu práci. Měli jsme proměnit brk v pohár.

Nešlo mi to tak jsem poprosila Rema o pomoc. Snažil se mi pomoct, ale řekněme, že jsme se Siriusem prostě blbý od přírody. Když jsem už byla netrpělivá vyřkla jsem danou formuli nastejno jako Sirius a oběma se nám před obličejem ozvalo hlasité "BUM!!!!" a vybuchlo to. Oba jsme měli celé obličeje černé a vlasy do všech směrů. Celá třída vyprskla smíchy. Já se vyděšeně koukala před sebe.

Remus jen pobaveně vrtěl hlavou a drcnul do mě. Já se hned probrala a začala se smát jako ostatní. Paní profesorka si to napochodovala přímo naším směrem. Přitom měla na tváři ten její přísný pohled, který hned jak padnul na nás jak se smějeme ještě ztvrdnul.

"Ach sourozenci Blackovi, že mě to nepřekvapuje. U pana Blacka bych nic jiného čekat nemohla dokonce je zvláštní, že tu výjimečně není i pan Potter, aby tomu dodal korunu, ale u vás slečno Blacková jsem čekala, že se snad budete aspoň první den krotit nebo snad budete o něco vzornější než váš bratr. No jak vidím asi se nedočkám. A- kde máte kravatu? Počkat neodpovídejte. Jistě máte nějakou skvělou výmluvu jakou má i pan Black. Třeba, že vám vypadla z okna nebo jste jí půjčili studentovi z prvního ročníku, aby úplně první den neměl problém? Myslela jsem, že se toho první den ušetřím, ale to jsem se tedy velmi unáhlila. V osm hodin čekejte u kabinetu pana Filche, máte školní trest." Po tomhle se otočila a v ten moment právě skončila hodina. Já se Siriusem jsme si vyměnili vysmáté pohledy.

Potom jsme měli ještě OPČM a Formule u, kterých se k nám přidal zbytek a naopak na Bylinkářství jsem šla jenom s Jamesem a Siriusem. Neobešlo se to samozřejmě bez nějaké té hlučné konverzace a vyrušování. Pak jsem šla s holkama na Dějiny a nakonec jen s Lily, Cass a Remem na Runy. Ze všeho jsme dohromady dostali 3 eseje. Runy, formule a přeměňování. Teď jdeme na oběd a pak máme ještě Jasnovidectví.

Sirius není jediný krvezrádceKde žijí příběhy. Začni objevovat