Týdny utekly a už je Říjen. Barva už mi z vlasů slezla! Jak já miluju svojí normální barvu vlasů!
Lily má dneska narozeniny. Teďka sedím s Kate ve společence a čekáme na Poberty. Cass má za úkol zabavit Lily, abychom my stihli všechno připravit.
„Takže...." Začne James okamžitě jak přijde. Zvednu pohled. „Rozdělím vás do dvojic a zadám úkoly." Přejde blíž k nám. „ Já a Peter půjdeme pro nějaké jídlo a pití do Prasinek. Sirius s Kate vyzdobí společenku a Remus s Emily sem přivedou všechny Lilyiny přátele z jiných kolejí....a taky upečou dort." Vítězně se usměje a ještě než stačíme něco říct tak čapne Petera a zdrhá ze společenky.
Povzdechnu si. Sirius s Kate začnou zdobit společenku. Rem se zvedne a pomůže mi na nohy. „Kam půjdeme prvně?" Usměju se.
„Havraspár." Kývne. Dojdeme tedy k Havraspárské společence. Rem se rozhlédne. „Asi budeme muset zkusit štěstí."
Vzal do ruky klepadlo a zaklepal. Pak se ozve.
„Co je v minutě jednou a v momentě dvakrát?"
Zamyslím se. Mám To!
„Písmeno M!" Řekneme s Remem dohromady. Dveře se otevřou. Okamžitě vyhledáme Lilyiny přátele a řekneme jim kde a kdy mají být + heslo do naší společenky.
Pak jsme šli ještě do Mrzimorské společenky kde jsme udělali přesně to samé. Teď už jdeme směr Komnata nejvyšší potřeby kde budeme dělat ten dort.
Jsme v sedmém patře. Rem přejde k holé stěně a třikrát okolo ní se zavřenýma očima projde. Pak se tam objeví dveře. Přejdeme ke dveřím.
Vejdem dovnitř. Ohromeně vydechnu. Veliká kuchyně v trošku zastaralejším duchu. Díky tomu, ale působí kouzelně a útulně. Skříňky jsou ze světle hnědého dubového dřeva a zdi jsou vymalované na červenou.
„Líbí?" Leknutím sebou trošku trhnu když se ozve těsně za mnou. „Je krásná..." Vydechnu. „Takovouhle máme doma." Usměje se.
Rozejdu se k lednici. „Pustíme se do toho." „A umíš péct?" Provokativně se Rem usměje. „No.....počítá se, že jsme jednou se Siriusem dělali bábovku?"
Zasměje se. „Ty myslíš to jak vám shořela půlka kuchyně?" Začervenám se a poškrabu se na tváři. Pak si vezmu gumičku a dám si vlasy do culíku.
„Neboj....řeknu ti co máš dělat, dobře?" Kývnu. Rem vezme zástěru a obleče si ji. Pak vezme druhou a přejde ke mně. „Zvednout ruce!" Rozkáže. Zvednu ruce.
On mi přez hlavu přetáhnul zástěru a zavázal mi ji. „Tak a teď můžeme začít." Mrkne na mě. Pak mi začal diktovat věci co mu mám donést. Zatím co on míchal a podobně, já krájela ovoce (maliny, jahody, hrozny...), protože to má Lily ráda.
„Podáš mi mouku prosím?" Odložím nůž. „Tam v té horní poličce." Řekne ještě. Vezmu mouku a odejdu s ní k němu. Jenomže zakopnu o svou vlastní nohu a veškerá mouka skončí na Removi.
Začala jsem se potichu smát. „Něco k smíchu?" Dá si ruce v bok a uraženě se na mě podívá. 'On je tak roztomilej.'
Přijdu k němu a štípnu ho do tváře. „Mimí." Zaculím se. Pak udělal něco co jsem nečekala. Objal mě. „Co to- Hej!" Vyjeknu když si to uvědomím. Odtáhnu se od něj.
Jsem celá od mouky. Pohled zvednu k Removi. Pak se hravě usměju. Vezmu do ruky mouku co mám po ruce a hodím mu ji do obličeje.
„Tak ty takhle!" Zakřičí se smíchem a hodí ji po mě taky. „Pojď sem!" Křikne. Já od něj se smíchem utíkám. Doběhnu k takovému ostrůvku. On se za mnou rozběhne a tak se tam nějakou chvíli naháníme dokolečka.
ČTEŠ
Sirius není jediný krvezrádce
FanfictionTento příběh vypráví o Emily Melanie Elizabeth Blackové, tedy sestry Siriuse a Reguluse. Vše to začne tím, že se Emily rozhodne přestoupit z Krásnohůlek do Bradavic. Co se ale stane tam? Do jaké koleje se dotane? Najde si přátele? Zamiluje se? Co vš...