5. Koupání aneb Fluffy se koupe a já s ním

1K 51 1
                                    


Celý týden utekl v pohodě. Já si ale pořád ne a ne zapamatovat cestu kudy kam.

Právě teď je pátek večer a já sedím s klukama ve společence a pomáhám jim vymyslet žertík na Filche. Jsem ale domluvená s holkama, že za nimi přijdu do knihovny. To zas bude než já se tam dostanu.

"Hele a co takhle se schovat za roh a až půjde tak my schovaní pod zastíracím kouzlem ho můžeme polít inkoustem-" "-a pak na něj nasypat reflexně růžový peří-" dokončil nadšeně mojí myšlenku Sirius. "A potom mu do pokoje naházet plyšový pudlíky a čivavy a-" "-a obarvit mu ten smeták na brčálově zelenou s reflexně oranžovými pruhy." Dokončili moji myšlenku kluci. Všichni jsme se na sebe potěšeně šklebili. Byli jsme spokojení se svým výkonem.

Podívala jsem se nahodiny a rozhodla se jít za holkama. "Hele kluci já už jdu za holkama do tý knihovny. Uvidíme se asi až na večeři. Pa." a už pádím pryč ze společenky.

Už chodím po hradě asi hodinu a něco a pořád jsem to nenašla. Už jsem šla asi 5krát tou stejnou chodbou, 3krát jsem shodila nějaký brnění a před chvílí jsem srazila nějakého čtvrťáka.

Když už to tedy vzdám a jdu prostě kam mě nohy zavedou do 5 minut stojím před knihovnou. "To jako fakt?!!!!" zakřičím. Z knihovny na mě vyběhne Pinceová a ukáže mi ať jsem potichu. Já tedy protočím očima a projdu kolem ní za holkama.

Najdu je sedět v zadu v křesílkách. Každá má v ruce knihu. Lily drží Bylinkářství, Cass čte nějaký román a Kate se snaží naučit Lektvary. Za ten týden jsem zjistila, že jsem stejná jako můj bratr. Minnie mi to totiž opakuje každou hodinu s ní.

S Jamesem a Siriem často teď děláme ty největší kraviny. Remus si občas trochu stěžuje, že teď místo dvou musí klidnit tři magory. Je to celkem sranda. Dneska je jediný den, který jsme se obešli bez školního trestu. Jinak rodiče mi ještě nenapsali. Vlastně jsem to ani nečekala. Pokud si chcou totiž něco vyřídit tak většinou osobně.

Moc se mi na Vánoce domů nechce. A proto asi radši zůstanu v Bradavicích. Mám, ale pocit, že se tomu shledání s rodiči stejně nevyhnu, protože Malfoyovi každý rok mývají vánoční čistokrevný večírek. Samozřejmě jsme na něj všichni zvaní, u nás povinně. Ach jo. Regulus se mnou od zařazení ještě nepromluvil. No nic.

Zpátky, ale k holkám.

Kate se tvářila opravdu nechápavě. "Ahoj holky." povím celkem nahlas až se od někud z jiné části knihovny ozve sborové 'pšššt!'. Holky se na mě káravě zadívají. "Ahoj." odpoví tiše. Já si přisednu do křesílka a vezmu si do rukou knihu o přeměňování. Chvíli si čtu a pak si před sebe na stolek postavím brk. Přece to nemůže být tak těžké. Brk v pohár.

Když si Kate všimne co chci udělat, pohotově vezme své věci a strčí si je do tašky. Já se na ní dívám trošku jako bych říkala 'to jako fakt?'

"No co, pro jistotu. Ty eseje jsem dělala dvě hodiny." řekne omluvně. Jde ale vidět, že jí cukají koutky. "Cccc." odfrknu si. Také ale nemám daleko k úsměvu.

Podívám se na brk a pekelně se začnu soustředit. Pak pronesu příslušnou formuli a podívám se před sebe. Můj brk už není brk, ale jakýsi nevim co z železa. Zkusím to tedy znovu.

Po asi už desátém pokusu už na to nemám nervy. Svalím se do svého křesla a mám naštvaný výraz. Cass a Lily vůbec nevnímají své okolí zatím co Kate se na mě zamyšleně kouká. Pak se jí rozjasní tvář a podívá se na mě.

"Mám nápad." pronese. Bože co to zase bude? "Ty mi pomůžeš s Lektvary a já ti pomůžu s Přeměňováním." nad tímhle se zamyslím. "Tak-tak dobře." kývnu. Potom jsem jí tedy asi půl hodiny vysvětlovala něco co nechápala. "Já už to chápu." vyjekne nadšeně. Konečně! Díky Merlinovi!

Taky jste si už všimli toho, že když vykřiknu já tak to každý slyší, ale když něco řeknou holky tak jakoby tu nikdo nebyl? Ne? Já jo.

Pak mi Kate začala vysvětlovat co mám přesně dělat. Zjistila jsem, že jsem blbě máchala hůlkou a prý se mám víc soustředit. Lily s Cass jakoby se probudili a začali mi to taky objasňovat.

Já se tedy nadechla a udělala přesně to co mi řekli. Před tím jsem, ale radši zavřela oči. Když jsem je otevřela uviděla jsem před sebou na stolku stát místo brku pohár. "Super zvládlas to." řekli holky a objali mě.

Já se zářivě usmála. "Hmm tak když už to umím a Kate pochopila Lektvary, co budeme teď dělat?" všechny jsme se zamysleli.

Nakonec šli holky do společenky a já se rozhodla jít navštívit Fluffyho. Před Mrzimorskou společenkou jsem si odchytla nějakého třeťáka a poprosila ho o to, aby mi Fluffyho zavolal. Po asi 5 minutách vyšel Fluffy, Andrew a Die.

"Ahoj Emily." pozdravil mě Andrew. " "Čau Blackie." řekl mi Fluffy. Já se tázavě podívám na Die. Ta protočí oči. "Pořád se ti snaží vymyslet taky nějakou přezdívku. Jinak ráda tě zase vidím."

Asi si říkáte jakto, že se známe. Jendoduché. Za těch pár dní už jsme se stihli seznámit a pokecat.

Všichni čtyři jsme se odebrali k jezeru. Tam jsme se strašně nasmáli. Další skvělý zážitek na, který budu ráda vzpomínat. Kéž by tohle mohl pronést i Fluffy, no ikdyž, vlastně já na tom nejsem o nic líp než on. Když se totiž nekoukal strčila jsem do něj a on se pěkně vykoupal v jezeře.

To jsem, ale nepočítala s tím, že když vyleze tak mě vezme do náruče a hodí mě do tý vody taky.

Celý mokří jsme přišli do Velké síně na večeři. Oni odešli k Mrzimorskému stolu a já k tomu Nebelvírskému.

Poberti si mě pobaveně prohlíželi. Lily nad tím jen kroutila hlavou a Cass s Kate se mě hned ptali co jsme s Fluffym vyváděli, že jsme oba mokří.

Vše jsem jim tedy řekla. "-no a tak když vylezl tak jsem se strašně smála a nepočítala s tím, že mi to bude chtít oplatit. Hned jak k nám přišel mě vzal do náruče a hodil mě do vody. Byla, ale sakra studená, to vám povím. Byla to, ale sranda. Jinak Lily?" řeknu opatrně. Ona se na mě s úšklebkem podívá. "No?" schválně dělá, že neví co po ní chci. Já se na ni prosebně podívám a ukážu na mě. Pořád jsem mokrá.

"Ne. Neosuším tě. Jen ať nachladneš. Aspoň si potom uvědomíte, že nemáte dělat kraviny." já tedy vstanu a dojdu k Removi. Ten se na mě s úšklebkem otočí. "Mohl by jsi mě prosím usušit? Lily mě osušit odmítá. Prej ať se nachladim , že si aspoň pak uvědomím, že nemám dělat kraviny." odfrknu si. On se pobaveně zašklebí a mávne hůlkou. Něco přitom zamumlá a já jsem najednou zase suchá.

"Díky Reme. Kdyby jsi mě neosušil ty musela bych zkusit poprosit je-" a ukážu na Jamese se Siriusem, kteří nasadili pobavené úsměvy. "-a ti by se mnou schválně smlouvali. Kdo ví na co by mě usmlouvali. Vždyť ti by dokázali usmlouvat i to, že slunce bude zelený a kočka bude místo mňoukání štěkat." Remus, který má co dělat aby se nerozesmál pokýve hlavou.

"To je v pohodě. Nedělám to poprvé." usměje se a střelí pohledem po klucích. Ti se zašklebí a začnou se opět věnovat jídlu. Já se pak vrátím k holkám, a zbytek večeře už proběhne v klidu.

Takže dneska taková pohodovější kapitolka ve, které se toho nic moc nestalo. Doufám, že se aspoň líbila. Dělám ji na potřetí. Prvně tam mělo být větší drama, ale pak mi to tam nesedělo. Nápadů je spousta, ale zformulovat všechno, aby to šlo postupně a, aby to mělo hlavu a patu to už je těžší. Jinak přeju pěkné svátky a hezkého Silvestra.

Anet XXX

Sirius není jediný krvezrádceKde žijí příběhy. Začni objevovat