Dovnitř napochoduje naštvaná Kate, ale jakože hodně naštvaná!
"To není možný! Už ho nikdy nechci ani vidět!" Zakřičí a vztekle dojde k svojí posteli na kterou sebou žďuchne obličejem přímo do polštáře.
S holkama se po sobě spěšně podíváme a všechny se jako na povel současně zvedneme a obestoupíme Katinu postel.
Opatrně tak aby se nelekla jí položím ruku na záda. "Co se stalo Kat?" Starostlivě si jí změřím pohledem. Ona se na mě po chvíli otočí a věnuje mi jeden pohled. Musím, ale říct, že se vůbec netváří nějak přátelsky.
Prudce se zvedla do sedu a pohlédla mi do očí. "Chceš vědět co se stalo?! Chceš to vědět?!! Fajn!! Ten debil Andy se stal! Měli jsme rande a on řekl, že si jenom pro něco odskočí! Já jsem využila situace kdy odešel a chtěla jsem něco koupit na Vánoce, ale když jsem šla okolo jedný uličky tak jsem viděla jak se tam líbal s nějakou holkou....a to ještě ze ZMIJOZELU! Merline já ho tak nesnáším!!!!!Jak jsem ho mohla mít někdy ráda?! Jak jsem mohla být tak slepá, že jsem si nevšimla, že si se mnou jen hraje?!!?!!" Naštvaně praštila rukama do postele až jsem sebou cukla.
Na nic jsme už ale nečekali a všechny ji objali. Najednou se z naštvané Kate postupně stalo spíše zraněné štěně.....Schoulila se k nám do náručí a začala plakat.
Hnedka jsme ji začali utěšovat a klidnit. "Kate...to bude dobrý, najdeš si lepšího, hodnějšího, hezčího a věrnějšího než je on. "
Lily ji pohladí po zádech. Ona se přerývavě nadechne a zase se jí spustí pár slz.
"Sirius měl pravdu...." zašeptá po chvíli. Zničeně se na nás podívá. "Varoval mě předním tolikrát a já...já neposlouchala." Opět jí začnou téct nové slzy, které jí začnu stírat.
"Kate šššš nebreč není to tvoje chyba. Sirius tě sice varoval ale taky né tím úplně nejlepším způsobem. Aspoň jsi zjistila jakej Andy je než to zašlo dál..." Povzbudivě se na ni usměju. Posmrkne si. "Emily má pravdu. Měla bys být ráda, protože tímhle ti dal vesmír šanci si najít někoho lepšího než je on.." Cass se na ní taky usměje. Lily se hnedka přidá.
"Kate hlavně nikdy nezapomeň, že ať se stane co chce ať už něco s klukem nebo něco jiného...vždycky jsme tu pro tebe a vždycky budeme, aby jsme ti pomohli." Ona zvedne svůj uslzený obličej.
Na její tváři se objeví úsměv. "Děkuju vám, za všechno..." Kývneme. "To je přece samozřejmost." Zasměji se.
"No a teď... všechny pěkně do koupelny a spát holky. Už je celkem pozdě a všechny jsme dost unavené." Lily se od nás odtáhne a upře na nás její nesmlouvavý pohled.
Pokýveme. "Fajn, tak šup šup!Kate ty půjdeš do koupelny první, pak Emily, pak Cass a nakonec já." Pak ji popožene. Kate se tedy zvedne z postele a spolu se svými věcmi zajde do koupelny.
Občas mi příjde i Lily jako naše máma. Stará se o nás, kárá nás, poučuje a taky nás má všechny bezmezně ráda stejně jako my ji.
Po tomhle jsme se teda podle Lilyna příkazu všechny prostřídali v koupelně a šli spát.
Pomalu jsem se začala probouzet. Otevřu oči a podívám se na hodiny. Půl páté. No tak na to, že je tak brzo jsem se vzbudila odpočatá a s úsměvem na tváři . Zvláštní...
Opatrně se začnu protahovat. Potichu tak, abych nikoho nevzbudila jsem si zalezla do koupelny a provedla ranní hygienu.
Při čištění zubů jsem si však na něco vzpomněla. 'Však já dlužím klukům ještě tu pomstu za ty vlasy!' Rychle jsem vyplivla pastu do umyvadla a vypláchla si pusu.
ČTEŠ
Sirius není jediný krvezrádce
FanficTento příběh vypráví o Emily Melanie Elizabeth Blackové, tedy sestry Siriuse a Reguluse. Vše to začne tím, že se Emily rozhodne přestoupit z Krásnohůlek do Bradavic. Co se ale stane tam? Do jaké koleje se dotane? Najde si přátele? Zamiluje se? Co vš...