18. Menší Problémy aneb Tají mi něco?

732 35 2
                                    

Takhle jsme pokračovali ještě asi dvě hodiny než jsme se konečně rozhodli, že by jsme mohli jít.

„Tohle musíme ještě zopakovat." Řeknu po tom co vylezu z vody. „To rozhodně!" Zakřičí James.

„Příště bychom mohli vzít i holky. Nebudu kecat, ale chtěl bych moc vidět Lily v plavkách." Jamesovi málem ukápne nad tou představou slina.

„Pokud se na ni budeš takhle koukat tak pochybuji, že by šla." Dloubnu do něj. Protočí očima a začne se sušit ručníkem.

Já se tak rozhlédnu a pak si něco uvědomím. 'Nemám ručník...' Plácnu se do čela.

„Copak sestřičko?" Zasměje se Sirius. „Nemám ručník." Zamrmlám. James se začne smát jako blázen. „Tak t-ty prvně n-nemůžeš najít pl-plavky, jsi tam v-víc jak deset-t minut a ještě n-nemáš ručník!"

Zamračím se na něj. „Jamesi Fleamonte Pottere jestli se okamžitě nepřestaneš řechtat tak ti slibuji, že tvoje koště schovám a neřeknu ti kam!" Pohrozím mu prstem.

On se jako na povel smát přestane. Vítězně se narovnám, vypnu hruď a vystrčím bradu. „Na Em..." Rem ke mně natáhne ruku s ručníkem.

Nechápavě natočím hlavu. „Vem si můj, já to zvládnu dojít takhle. Přece nechceme, aby jsi nastydla." Věnuje mi jeden z jeho okouzlujících úsměvů a pak když se furt k ničemu nemám tak ke mně přijde ještě blíž a ručníkem mi začne drbat vlasy.

Spokojeně zavrním. On se zasměje zvonivým smíchem. „Notak Em vážně. Ať nenastydneš." Přestane mi drbat vlasy a jemně mi ten ručník položí do rukou.

„Děkuju.." Vděčně a i s kapkou stydlivosti se na něj usměju. Rychle se tak nějak osuším, navléknu si svoje oblečení a všichni se pak vydáme do svých pokojů.

Když dojdu do toho našeho tak první co udělám je, že si vezmu hůlku a kouzlem Remův ručník vysuším, složím a položím na postel.

Pak chmátnu do mé skříně ze, které co nejrychleji vytáhnu spodní prádlo, žlutou velkou mikinu s menším černým nápisem 'I never be alone', černé legíny a ze spodu skříně ještě černobílý tenisky.

Potom hned skříň zabouchnu a prudce vydechnu. 'Jestli ten binec uvidí Lily tak mě na místě prokleje. Musím to co nejdřív uklidit.'

Probudím se z mého dumání, vezmu si ještě jeden ze svých ručníků a zalezu si do koupelny.

Sundám ze sebe všechno oblečení a plavky položím do umyvadla s tím, že je pak kouzlem vysuším.

Vlezu si do sprchy a pustím na sebe teplou vodu. Pak se namažu svým sprcháčem s čokoládovou vůní a pak to hnedka spláchnu.

Po sprše se rychle osuším, obléknu a rozčešu si vlasy, které si následně vyfoukám tím mudlovským vynálezem....Fún myslím se tomu říká.

Přivezla ho sem Lily a když si jím vyfoukám vlasy tak vypadají líp jak když si je vysuším kouzlem. Ještě vysuším svoje plavky a po asi 30 minutách konečně vycházím z koupelny.

Plavky hodím na židli a lehnu si na postel. Najednou začínám cítit bolest břicha. 'A sakra...' Úplně jsem na to zapomněla a ostatní taky. Vyhrnu si mikinu a podívám se na svoje břicho.

Mám ho lehce červené, ale když jsem odcházela z koupelen tak takové nebylo. Nojo asi čekalo, abych si to tam s klukama mohla užít.....nebo mi na to přestal působit lektvar a tak to cítím až teď, to by bylo reálnější.

Sirius není jediný krvezrádceKde žijí příběhy. Začni objevovat