"Dvanácterák mi právě řekl, že vy dva, včera...prosím řekni, že se mu to jen nezdálo, já chci jít za kmotra!" Siri přiskočil k naší posteli, spojil ruce v prosivém gestu a hodil na Lily psí pohled.
"Merline, můžete oba přestat?! Jste jak malí.." Mezi obočím se jí vytvořila malá vráska a pak si rychle skryla tváře svými dlaněmi. My jsme si se Sirim jen spiklenecky plácli.
"No, co kdybychom šli dolů? Za chvíli mají přijet Potterovi domů, tak by jsme je mohli přivítat.." Na Siriho větu jsem okamžitě zareagovala a zvedla jsem se z postele.
"To je skvělý nápad, tak jdeme!" Lily ani nestihla nic namítnout a my už jsme sbíhali schody do obýváku. James k nám okamžitě zvedl hlavu a v jeho očích bylo jasně vidět štěstí.
"Dobré ráno." "Dobré Jamesi!" Zazubila jsem se na něj a sedla jsem si do křesla, zatímco Sirius si sedl hned vedle Jamese. Až teď jsem si všimla, že má na stole namazané dvě palačinky.
"Páni, včerejšek se na tobě poznamenal. Celý záříš.." Škádlivě jsem na jeho úsměv ukázala prstem a uculila jsem se. "Mám úžasný důvod k tomu mít radost, tak proč to před vámi skrývat." Nevinně pokrčil rameny a začal jíst svoji snídani.
Chtěla jsem něco říct, ale v krbu se najednou objevily zelené plameny a z nich vyšli manželé Potterovi s úsměvy na tvářích. "Dobré ráno! Páni, jste vzhůru nějak brzy. Nestalo se něco?" Jamesova mamka si sundala kabát, který jí pan Potter jako pravý gentleman vzal a i se svým jí ho šel pověsit na věšák, a sedla si naproti mně do křesla.
"Ne mami, nemusíš se bát. " "James má pravdu. Nic špatného se nestalo." Sirius se zaculil a doplnil ho. Pan Potter se vrátil do obýváku a zvědavě pozvedl obočí. "Hmm a něco dobrého se tu snad stalo?" Všechny nás přelétl pohledem, ale když si uvědomil, že ani jeden z nás nic neřekne, rozhodl se změnit téma.
"A co že to tu tak voní? Někdo snad vařil?" Na to se Jamesova mamka viditelně napnula. Rozhodla jsem se ujmout slova.
"Jo, Lily dělala palačinky. Dáte si? Jsou v kuchyni na stole.." Sladce jsem se na ně usmála a nikomu z nás neušlo jak si paní Potterová úlevně vydechla. "Já si dám moc rád." Pan Potter s milým úsměvem kývl a odešel do kuchyně.
Najednou se na schodech ozvaly kroky. Otočila jsem tím směrem hlavu. Lily opatrně sešla těch pár posledních schodů a stydlivě sklopila hlavu. "Dobré ráno."
"Dobré Lily! Fleamont šel právě ochutnat tvé palačinky. Nemusela jsi se dělat se snídaní, ale je od tebe pěkné, že se o ty paka takhle staráš." Paní Potterová se zvonivě zasmála když jsme jí my tři věnovali ublížené pohledy.
Lily se lehce nervózně pousmála a pomalu se rozešla k pohovce. Siri se okamžitě posunul na kraj, tak aby si musela sednout mezi něj a Jamese. Když si sedala, střelila po mně pohledem, aby ve mně zachytila nějakou podporu.
Jen jsem na ní mrkla, jak to mám ve zvyku a pohodlněji si poposedla. Lily konečně dosedla na sedačku a ruce si složila do klína. Pár vteřin se nic nedělo. James jedl palačinku, Lily nervózně koukala na podlahu a my ostatní jsme to jen pozorovali.
James dojedl a přejel nás pohledem. Pak se pousmál, dal Lily ruku kolem ramen a vtiskl jí na tvář krátký polibek. Začala jsem se culit a Lily zrudla jako rajčátko.
Na pár vteřin jsem zachytila pohled paní Potterové. Potutelně se na mě usmála a v očích se jí zračilo nadšení. "Euphémie, pojď taky ochutnat! Ty palačinky jsou skvělé!" Paní Potterová se vesele zvedla z křesla. "Už jdu.."
Do pár vteřin už byla pryč, ale i tak stačila ještě Jamesovi trošku pocuchat vlasy. "Ale noták.." Zaúpěl a začal si je uhlazovat. Ne že by to nějak pomohlo..
ČTEŠ
Sirius není jediný krvezrádce
FanfictionTento příběh vypráví o Emily Melanie Elizabeth Blackové, tedy sestry Siriuse a Reguluse. Vše to začne tím, že se Emily rozhodne přestoupit z Krásnohůlek do Bradavic. Co se ale stane tam? Do jaké koleje se dotane? Najde si přátele? Zamiluje se? Co vš...