"To není možný.....jakto že ty jsi to zvládla a já ne?" Sirius si odfrknul a společně jsme všichni čtyři - Já, Rem, Siri a Kate - vyšli z učebny přeměňování. "Protože já se na to narozdíl od tebe pro jednou podívala." Ušklíbla jsem se.
"Hele a co ti vlastně řekla Poppy?" Rem se mi podíval do očí. "No...řekla že břicho je tak nějak v pohodě a, že už můžu pomale začít sportovat. Akorát na famfrpál mám ještě pár dní počkat..." Obrátila jsem očima v sloup.
"Je to kvůli tvému zdraví." Podotkla Kate. "Vždyť už jsem zdravá, že bych mohla dělat i salta!" Rozhodila jsem rukama a omylem jsem sejmula jednou rukou právě přicházejícího Jamese.
"Ježiši promiň!" Rychle jsem se začala omlouvat. "To je v pohodě, jsem zvyklej." Opatrně si promnul kořen nosu. Provinile jsem se mu podívala do očí. "Fakt promiň Jamesi." "Jedna věc je na tom pozitivní." Tázavě nahnu hlavu.
"Jaká?" Zašklebil se. "Sirius se nemusí bát, že by ses nedokázala ubránit, protože ránu máš pořádnou." Začal se smát a já vědoucně pozvedla hlavu.
"Jsem přece odrážečka. Nemůžu mít ruce jak dvě párátka jako chytači.." "Hej!" Šťouchnul do mě a já mu šťouchnutí hned oplatila. Takhle jsme se škádlily celou cestu na dějiny. Kate s Remem se nám celou cestu smály a Sirius se k našemu šťouchání naopak velmi rád přidal. Jak jinak.
------
"Merline ti profesoři se na mě domluvili!" Zavztekala jsem se. Už od konce Kouzelných formulí, které jsme měli hned po Dějinách, mi všichni profesoři dali každý aspoň jednu esej na to nejtěžší téma z látky, na kterou jsem tu nebyla.
Heh...super
"Ber to pozitivně! Zachránila jsi nás před těmi těžkými tématy." Zasmál se mi James.
Hodila jsem po něm vražedný pohled. "Ty jsi dneska taky furt nějaký ber to pozitivně.." zavrčela jsem.
"Hele už nás čeká jenom Obrana a pak máme volno. Jestli chceš pomůžu ti s těmi esejemi. " Vděčně jsem se usmála na Lily.
"Já s Cass půjdeme s vámi. Když už se tu pomáhá s esejemi tak si pomůžeme všechny." Kate se s úsměvem zapojila do naší konverzace.
"Tak jo. Stejně jak se říká, víc hlav víc ví." S holkama jsme se objali okolo ramen a s kluky za zády jsme zamířili na Obranu.
----------
"Hele holky? Já si jenom skočím odložit ostatní věci. Sejdeme se na místě dobře?" Oznámila nám Kate. Všechny jsme přikývli a vydali jsme se do knihovny.
Když Kate přišla, Lily nás okamžitě všechny zaúkolovala. Prvně jsme si sdělili jaké máme kdo téma. Podle toho nám pak Lily řekla kde máme hledat knihy.
Když jsme je všechny nanosili na stůl začali jsme hromadně hledat. No...bylo to dosti unavující. Popravdě jsem doufala, že pak půjdu ještě opět do komnaty trochu trénovat. To mi ale nějak nevyšlo.
Hned po dokončení našich esejí, což nám trvalo snad celou věčnost, jsme se všechny zvedly ze svých židlí a unaveně zamířily do pokoje.
Rychle jsme se prostřídali v koupelně a žuchli jsme sebou do postelí jak pytle brambor.
"Dobrou holky.." Řekla jsem ještě než jsem se zachumlala do peřiny.
"Dobrou" ozvalo se trojhlasně a já s dobrým pocitem usnula.
--------------- o pár dní později ----------------
"Tak jo..." Už asi deset minut stojím schovaná za jedním sloupem tak, abych měla dobrý výhled na portrét Buclaté dámy a přesto nebyla vidět.
ČTEŠ
Sirius není jediný krvezrádce
FanfictionTento příběh vypráví o Emily Melanie Elizabeth Blackové, tedy sestry Siriuse a Reguluse. Vše to začne tím, že se Emily rozhodne přestoupit z Krásnohůlek do Bradavic. Co se ale stane tam? Do jaké koleje se dotane? Najde si přátele? Zamiluje se? Co vš...