Herkese merhaba, arkadaşlar kitabım yakında düzenlemeye girecek ona göre yorum yaparsanız sevinirim 🙃🙂😊
Ne kadar süredir koştuğumu bilmiyordum. Soluk soluğa nefessiz kalmıştım. Eğer durursam,bizi yakalayacaktı.Yanımda benimle birlikte koşan arkadaşım Sıla durmuştu." hadi Sıla ne olur koş yoksa bizi yakalayacak"demiştim.
"Derin daha fazla dayanamayacağım geri dönelim suçumuzu itiraf edelim"demişti Ben " saçmalama eğer geri dönersek ne olacağını biliyorsun hadi"demiştim.
Kolundan çekerek Sıla'yla bir araya girmiştik." Tamam bizi burada kimse bulamaz "demişti Sıla.Derken bingooo!!!" baba "işte bizi yakalamıştı. İçimden" şimdi sıçtık "demiştim. Kafasını gelin işareti yaparak ilerledi.
Biz de arkasından gidiyorduk ama nasıl gitme? Korkarak! Gözlerimiz dolarak ve tabiki tırsarak!...Babam önden biz arkadan yürüyorduk. Ve sonunda Okul bahçesine gelmiştik.
Sıla bana bakarak " Derin olmaz ben gelemem eğer annem öğrenirse babamın yanına gönderir beni" demişti.
Ben" Sıla ben senin için okuldan kaçtım baban da öğrenecek, bakan da, başbakan da, cumhurbaşkanı da yok tamam sadece annen öğrense yeter "demiştim. İyice saçmalamıştım korkudan.
Babamla yan yana Okul bahçesine girdiğimizde Sıla'nın yanımda olmadığını farketmiştim, arkamı döndüğümde Sıla'nın kapıda durup beklediğini gördüm.
Kafasını sağa sola olumsuz anlamda sallayarak tedirgin bi şekilde ağızını okumuştum. "yapamam" dedi ve gitmişti. İşte o zaman hayatımda ki en büyük dost kazığını yemiştim.
Öylece kalmıştım, sanki herşey boştu ,herşey anlamsızdı benim için o an. Ve ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Babamın " yürü!" diye bağırmasıyla kendime gelip ,yürümeye devam etmiştim.
Okula girdiğimizde bütün okul dersteydi. Babam direk beni müdür yardımcısının yanına götürmüştü. Kapıyı tıklatıp içeri girdik. Müdür yardımcısı Serkan hoca meşgul olduğunu ve biraz beklememiz gerktiğini söylemişti ve odadan yavaş adımlarla çıkmıştık.
Odanın biraz ilerisinde beklemeye başlamıştık. Çok korkuyordum ve titriyordum o kadar çok dalmıştım ki uzaklara o an babam sürekli bir şeyler söylüyordu , ama ben hiçbirini duymamıştım. Çünkü o ara düşündüğüm tek şey bundan sonra ne olacağıydı.
Babamın en son ki sesini yükselterek ve kızgınca söylediği sözle kendime gelmiştim babam " Üniversiteyi unut Derin unut!" Ben içimden "unut mu? Ne? Hayır yaa! Olamaz şurada üniversiteyi bitirmeme bir yıl kalmıştı. Şimdi olmaz baba hayır!
Nöbetçi gelip benle konuşmak istediğinde anlayamamıştım. Neden böyle birşey yaptığını tabi yaa o an anlamıştım.
Ağlıyordum.Ve moralimi düzeltmek için benimle konuşmak istemişti. Sonra zil çalmıştı. Korktum herkez benim ağladığımı görecekti.Babamla birlikte Okula geldiğimi ve o an hoca içeri çağırdı bizi " lütfen içeri gelin Fatih bey" demişti. İçeri girdiğim için çok mutluydum. Ve mutlu olmamın sebebi,kimsenin beni görmeyecek olmasıydı.
Yoksa bir müdür yardımcısının odasına girmek,hiçte güzel bir şey değildi. Oldu bir de göbek atsaydım. Offf! Düşüncelerim beynimi yiyecekti nerdeyse.babamla birlikte odaya girdiğimizde buz gibi soğuk hissetttim kendimi. Ve o an kendimi çok kötü hisettim. Sırtımda çanta , üstümde üniforma benim şuan derste olmam gerekirken Okuldan kaçmak suçuyla Serkan hoca' nın odasındaydım. Ne kadar berbat bir şeydi.
İlk defa okuldan kaçıyordum ve yakalanmıştım. Çok aptaldım!! Plansız programsız olunca böyle oluyordu. Allah'ım sen bu kuluna edebildiğince yardım et! Olur mu? Diyordum içimden.
Yine düşüncelere dalmıştım. Serkan hoca'nın beni daldığım yerden uyandırmak için öksürdüğünü farkettim. Ve toparlanmıştım. Babama dönüp baktığımda koyu kahverengi gözlerindeki o öfkeyi görebiliyordum.
O yüzden gerilmiştim. Ve Serkan hoca " Derin'i nerede buldunuz Fatih Bey" demişti. Ve o an anlamıştım. Müdür yardımcısının da haberi vardı okuldan kaçtığımdan. Ama kim haber verebilirdi ki? Kim biliyordu ,okuldan kaçtığımı. Babam " hocam arkadaşıyla okulun yanından geçerken gördüm." beni gördüğünde bir şey olmamış gibi davrandı, ve kaçmaya başladı yanındaki kızla" Serkan hoca " yanındaki kızın adını söyle Derin" demişti. Ben" Sıla kahraman" demiştim.
Sınfını sordu söyledim. Ve Serkan hoca konuştu, konuştu öğütler verdi. Ne yalan söyleyeyim iyi hoca Allah' ı var. Onun yerinde vaşka biri olsa azıma sıçmıştı.
" Neden kaçtın Derin okuldan "deyince Serkan hoca. Aklıma ilk gelen bahaneyle" hocam" deyip lafa girmiştim. "biz normalde Sıla'yla birlikte okula gider geliriz bugünde yine okula giderken çağırmıştım
Yolda bana " sana bir şey söylemem lazım Derin " demişti. Bende" söyle" demişti.Kardeşim yanımda olduğu için onu biraz geride bırakarak geriden yürümüştük. Okuldan bir kızla kavga ettiğini ve Okul'a giderse onu döveceğini söyledi. Yanında kalmamı istediğini söyledi evini biliyorlarmış. O yüzden onunla birlikte okula girip geri çıktık Sıla'nın evine gittik. " demiştik.
Kızlardan biri gelir diye beklemeye başladık. Gelen giden olmayınca Okul'a gelmeye karar verdik. Sonra babamla karşılaştık. Ve kaçtık, bizi buldu. Sonra zaten burdayım hocam demiştim. " eğer annesi öğrenirse babasının yanına gönderirmiş, o yüzden korktu gelmedi" demiştim.
Arkadaşlar daha çok yeniyim eğer bir hata yapmışsam affedin lütfen beğenmeyi, yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın😊 eğer sormak istediğiniz birşey varsa mesaj atabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.