Hatırlatma

313 114 0
                                    

Sonra Batu biraz daha konuşmuştu ve artık dayanamayıp " ne istiyorsun" demiştim. Görkem çok kızgın gözlerle Batu'ya bakmıştı. " nemi istiyorum bi teşekkür onca şey yaptım ve sen, sen bi teşekkür bile etmedin" demişti Batu. Ben sabır çeker gibi " teşekkür ederim oldu mu" demiştim. Batu " sende bu çocuğa umut verdikçe ver" demişti.Ben " Batu! Saçmalama ne dediğinin farkında mısın sen" demiştim.

    Görkem " ne kadar düşmüşsün acınacak haldesin" demişti. Batu sinirlenip " ne diyosun lan sen acınancak halde olan sensin ne zannediyorsun Derin'in sana aşık olacağını falan mı güzel hayaller ama senin için değil" demişti aşağılayıcı bir şekilde. Görkem " sen fazla kaptırdın kendini bu Derin'e bakma mevzusunu sanırsın bakıcısısın" demişti. Batu " bi anda sinirlenip Görkem'e " kes lan sesini yavşak" deyip kafa atmıştı Batu'ya. Ne olduğunu anlamadan Görkem yerdeydi ve burnundan gelen kanı siliyordu. Ben hemen Görkem'in elini tutup kaldırmıştım.

     " yaa sen manyak mısın! Derdin ne ne istiyorsun?! " demiştim.Batu yaklaşıp " Görkem'e göğsünün üstüne parmağıyla iki kere dokunup " sen varya çok ama... " sözünü kesip " ne çok ne çok mu pişman olucak evet pişman olucak ama senin gibi bi birini tanıdığı için pişman olucak o yüzden defol git burdan ve sakın bi daha gelme"demiştim. O sinirle ne dediğimi bilmiyordum ve çok kötü hissetmiştim kendimi. Batu " peki ufaklık öyle olsun ama eğer..." tam devam edicekken " git!" demiştim. Batu hırslı ve hızlı bir şekilde evden çıkıp gitmişti.

    Kapıyı öyle ani ve hızlı sert kapatmıştı ki teyzem mutfağa telaşlı bir şekilde girip " Derin nold..." sonra bir anda " aaa Noldu burda gel, gel salona geç ben acil yardım kutusunu getirim" demişti. Kutuyu bana verip yana oturmuştu " Derin!" demişti. Ben " ne var teyze" demiştim bıkmış bir şekilde. Teyzem " derdiniz ne neyi alıp veremiyorsunuz niye kavga ediyonuz oğlum siz" demişti. Ben " teyze sonra konuşalım mı izin ver şu kanı durduriyim sen git sofrayı topla ben sana sonra anlatıcam" demiştim.  Teyzem " yaa sabır" diyerek mıtfağa gitmişti. Kutuyu açıp malzemeleri çıkarıp önce kanı temizlemeye başlamıştım.

     " çok acıyor mu" demiştim. Görkem soğuk kanlılıkla  " hayır acımıyor ama Derin artık şunu kabul et o seni seviyor hemde çok seviyor bunu bence fazlasıyla gösteriyor o yüzden artık bir şeyler yap" demişti. Ben söylediği lafları duyunca boğazım düğümlenmişti me diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyordum hem çok utanmıştım hemde çok tuhaf hissetmiştim. O duymamazlıktan gelerek " şey kanaması durdu şimdi kapatıcam onu sonra sen git dinlen biraz" demişti.

     Görkem " aslında sende onu seviyorsun ama hayallerine engel olur ödün kopuyor" demişti. Ben hala duymamazlıktan gelerek "tamam bitti hadi sen git dinlen artık"demiştim. Görkem'i kapıya kadar yolcu ederken kapıda " pişman olmadan doğru olanı yap Derin"demişti. Ben " görüşürüz kendine iyi bak" deyip kapıyı kapatmıştım. Hemen odama gidip yatağın üzerine oturmuştum. Aklımdaki tek şey gerçekten onu seviyor muyum? Yada Görkem'in dediği gibi korkuyor muydum? Offfff kafamda deli sorular vardı. Yatağa doğru yatıp istemsiz bir şekilde Batu'yu evden kovduğum an geliyordu aklıma. Off çok mu abartmıştım acaba saçmalama Derin çocuğun burnunu kırıyordu.

    Hem oda yapmasaydı bende o kadar çok fazla çıkışmazdım ama çok masum bakıyordu. Lan kendine gel saçmalama unutur iki güne demiştim kendi kendime konuşarak. Sonra bir anda teyzem odaya baskına gelmiş gibi giriş yapmıştı. Birden sıçrayarak " oha kırsaydın teyze" demiştim. Teyzem "yok o kadar değil bırak kız şimdi kapıyı da noldu niye kavga etti bunlar" demişti. Ben " off sende amma meraklı çıktın teyze" demiştim. Teyzem terlikle kafama vurarak " sus kız anlat" demişti. Ben " teyze hem susup hem nasıl anlatabilirim Allah aşkına anlat bunu bana bi, bi anlat yaa nasıl oluyo" diye dalga geçmiştim.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin