KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM!

2.7K 447 69
                                    

       Babam" nerede yaşıyor bu kızın babası?"deyince " yurt dışında yaşıyor" demiştim. Serkan hoca babama " bakın Fatih bey normalde Okul'dan kaçan öğrencilerin, Okul'dan atılması gerekiyor. Ama Derin söylediklerine göre arkadaşını düşündüğü için böyle birşey yapmış" demişti.

       Babam "yok hocam bana hiç inandırıcı gelmiyor söyledikleri, o kızın ailesini de bulucam Derin merak etme" demişti. Bana çok sinirli bir şekilde bakarak.

      Serkan hoca " o kızın ailesiyle de konuşucam. Merak etmeyin Fatih bey" demişti. Ama Derin diyerek bana döndü ve şöyle dedi" eğer taktirlik bir hareket gösterirsen bunu sicilinden silerim demişti. Ama mecburen şimdi yazmak zorundayım. Hoca sınıfıma girmek için izin kağıdı yazarken gözlerim dolmuştu.

Ve ağlamamak için kendimi çok zor tutuyordum. Ve odada 40 dk yani bir ders saati boyunca kalmıştım. Berbat bir hisdi. İzin kağıdını aldım ve ağır adımlarla dışarı çıktım. Kahretsin herkes tenefüsteydi. Şimdi herkez ağladığımı görücekti. Kardeşim Pelin kapının önünde bekliyordu. Kapıyı kapattım ve birden bağırmaya ,küfür etmeye başlamıştı.

Onu elimin tersiyle iterek yürümeye başladım. Ve o anda kendimden nefret ettim. Baş düşmanım gözde beni ağlarken gördü. Ve o an yellozun saçlarından tutup tavana asıp sallandırasım geldi. Bana bakıp güldü ve ben ise ona bakarak hala ağlıyordum. Hadi derin kendine gel diyerek toparlandım. Ve ağlamayı kestim. Sınıfa girdikten sonra kendimi bıraktım.

Çantam bir yana, montum bir yana, ben bir yana yıkıldım. Yere oturarak ağlamaya başladım. Aklımdan artık bitti derin o bok gibi olan hayatın bitti! Derken o sırada herkes başıma toplandı. " derin iyi misin?". " ne oldu?" " Derin yapma". " ağlama lütfen. Diye söylerken onlar ben ise o kapkara düşüncelerin içinde kaybolmuşken sıraya oturttular beni.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin