Meydan

866 229 10
                                    

Arkadaşlar merhaba uzun süredir özel bir durumdan dolayı bölüm atamıyordum. Ama sonunda bitti sahalara geri dönüyorum. 😂 arkadaşlar bu bölüm içime en sinen bölüm oldu inşallah beğenirsiniz sizden bir şey rica etmek istiyorum . Derin'nin söylediği sözleri ben yazdım yani bir rap sözleri düşüncelerinizi çok merak ediyorum nasıl olmuş lütfen yorumlara yazın iyi okumalar 😊

      Eve geldiğimizde eniştem bizi kapıda karşılamıştı." Oooo gençler hoşgeldiniz" deyip içeri almıştı bizi. Salona geçip otururken teyzem gelmişti. " Batu tamam mı kayıt işlemleri" demişti. Batu " evet" demişti. Teyzem" o zaman beni bir yere kadar bırakır mısın" demişti. Batu" tabi" deyip yanıma yaklaşarak kulağıma eğilip " uslu dur" demişti. 

      Ulan onu görende her gün bir bela alıyorum zanneder başıma. Sonra bende Batu'ya bakarak " bende zaten siz gittikten sonra evi yakmayı düşünüyordum" deyip umursamayarak gözlerimi devirmiştim. Batu ve teyzem evden çıkmıştı, eniştemle evde kalmıştık. Eniştem oturduğu koltuktan kalkarak"Derin kızım benim işe gitmem lazım mesayi var sen evde bekle teyzen yarım saat sonra gelir" dedikten sonra ben" tamam enişte sen git ben uyuyicam zaten" demiştim. Eniştem evden çıktıktan on dakika sonra yanıma biraz para alarak bende evden çıkmıştım.

      Artık çok daralmıştım. Biraz hayatın tadını çıkarmam lazımdı. Taksiye binmiştim, ve taksiciye " güzel abim beni şuraya götürür müsün" deyip kağıttaki adresi göstermiştim . Taksici" hemen güzel kardeşim" demişti. Çok heyecanlıydım çünkü taksiden indikten sonra yapacağım şey tam bi delilikti. Yirmi beş dakika sonra taksi durmuştu. Taksici otuz beş lira küçük hanım demişti. Parayı verip taksiden inmiştim. Kalabalık, güzel, eğlenceli en önemlisi ses getirecek bir yer. Aaa bu arada üstümdekileri söylemedim. Evden çıkmadan önce üstümü değiştirmiştim,söylemeyi unuttum. Altımda bir jean kot pantolon üstüme bol sarı sweatshirt, sırtıma siyah küçük sırt çantası, ayağıma siyah spor ayakkabı giymiştim.

      O koskoca meydanın karşısında durup hadi bakalım ikinci en büyük hayalini gerçekleştirme zamanı başlasın. O zaman söyliyim buraya gelmeden önce sokak enstrümancıları bulmuştum. Anlaştıktan sonra parasını verip gelicekleri meydanı ve saati söylemiştim.

Meydana girdiğimde çantamı baterist olan çocuğa atmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meydana girdiğimde çantamı baterist olan çocuğa atmıştım. Oda gülerek bana mikrofonu atmıştı. O zaman başlasın. Mikrofonu havayı atıp tuttuktan sonra müzik başlamıştı. Ben dans etmeye başlamıştım, ikinci dileğimi gerçekleştiriyordum kafama göre eğlenip şarkı söylüyordum. o arada alttan gelen sesleri yapmak için yardımcı sokak sanatçıları devreye girmişti ve sıra bende.

"Meydan da toplanın Derin geldi sözler çok kesin
Müzik benim değil ama sözler bana çok eşit
Rapçimi hayır sace fanatik
Etrafımda tutmuş alkış herkezde bi garip
Alkışı bırak hadi kalk dansa beni yorma
Sonra belki başlarız Anıl'la düet yolda
Piyancı'yla rap'i sevdiğimi keşke bi gören olsa
Sanırım fazlasıyla yaydık bunu meydan da
Yüzlerde şaşkınlık herkezden bana bulaşır
İstemedikçe bana bir yerden para ulaşır
Fazla kaptırma kendini sayı çoğalır
Azaltmakla uğraşamam seni kökten asarım
Derin aday oldu oldu oldu rapin talebi
Meydanda eğlendirdim herkezi bu kadar hepsi
E çok ısrar ediyosanız yapalım bi düet tabi
Doğru tahmin ettin dostum şu anda İzmir'deyim
Sen beni saf bil hele ama karşımda durarak yapma çene
Şimdi zahmet olmazsa canım ikile
Meydanda bağırmalar sonrada coşmalar
Sonunda keşfeden beni biride çıkar
Tamam kabul iyice koptuk ortam yanar
İçlerinden biri çıkar der ki: abla kafan!
Haklısın normal değil ki benim kafam
Ama sor sebebi niye saçma sapan
Olum etraf normal değil ki nasıl olsun kafam
Baktım meydanda 1 varken 1000 kişi olduk
Hayat durdu beynimizi sardı tamamen doldu
Biz kaçtıkça kovaladı e bi hayli yorulmaz oldu
Düşmanım dostumdan neden daha yakında durdu
Düşünceler kafamın içinde kuruldu
Hayat bizi yordu biz yorulmaz olduk
Meydanda işler iyice boka bılaşır
Önüm arkam sağım solum der her yer karışır
Sözlerim herkezin üstünde etki bırakır
Bir anlık ıslıkla da meydan yatışır
Son sözlere geldiğimde meydan dağılır
Sözler bittikten sonra da ben yavaşça ordan uzarım
Sözler bitti ben yavaşça ordan uzarım".

Bir anda alkışlar yükselmişti. Çok mutluydum ikinci en büyük hayalimi gerçekletirmiştim. Şarkıyı söylerken benimle dans eden insanlar olmuştu benim mutluluğumuda onların yaşaması çok güzeldi herkez etrafıma toplanmıştı. Şarkı bittiği an muhteşem bir alkış tufanı kopmuştu. Çok mutluydum. Herkes etrafıma toplanmıştı. Şarkı boyunca herkez bana eşlik edip dans etmişti. Çoğu kameraya çekmişti beni.

      Arkama dönüp baktığım da sokak enstrümancıları bana gülümsemişti. Baterist çocuk bana bakarak" sen hep gel yaa buralara" diyerek gülmüştü. Bende gülerek" neden olmasın demiştim. Sonra bir çocuk yere tam önüme şapka koymuştu. Ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştım. Herkez tek tek para atmaya başlamıştı. Gülmeye başlamıştım. Ve para atanları engelliyordum. Çünkü para için şarkı söylememiştim. Baktım Ki böyle olmicak elimdeki mikrofonla para atanlara seslendim. " merhaba önce herkes bi beni dinleyebilir misiniz bakın ben para kazanmak için şarkı söylemedim.

    O yüzden lütfen para vermeyin" dediğim anda baterist çocuk bir anda karşımda durarak" sen istemiyebilirsin ama ben ben istiyorum" deyip gülmüştü. Sonra yerde ki şapkayı alıp arkaya gitmişti. Ben gülmüştüm. Sonra herkez sürekli soru sormaya başlamıştı " neden kanal açıp şarkılarını orada yayınlamıyorsun" " harikaydın" " bu işi bırakma" " bir şarkı daha söyler misin" ben elimdeki mikrofonla konuşmuştum. " herkeze çok teşekkür ederim bu benim en büyük ikinci hayalim di ve gerçekleştirdim.

     Bana eşlik ettiğiniz için çok teşekkür ederim" dediğimde benim yaşlarım da olan esmer bir kız" peki birinci hayalin ne " dediğinde" Anıl piyancı'yla düet yapmak" dediğimde kız " bence vazgeçme çünkü yapabilirsin" dediğinde çok mutlu olmuştum, hakkımda böyle düşünmesi benim için çok güzel bir şey di. Sonra herkez yavaş yavaş yaklaşarak fotoğraf çekinmek istediklerini söylemişlerdi.

      Kabul etmiştim. Zamanın olsaydı oradaki herkezle fotoğraf çekinirdim. Ama malesef sadece bi elli kişiyle fotoğraf çekinebilmiştim. Bence bu bile çoktu.

Bir sürü kişiyle konuşmuştum. Her biri farklı konuşuyordu. Doğru rap müziği çok güzel söylüyordum. Yavaş yavaş herkes dağılmaya başlamıştı. Arkamı döndüğümde mikrofonu baterist çocuğa atmıştım." yakala" diyerek oda bana çantamı atmıştı. Enstrümancıların hepsiyle el sıkışıp teşekkür ettikten baterist çocuğa sıra gelmişti. Onunlada el sıkıştıktan sonra bana " bence yap" demişti ben" neyi" demiştim. Bana " rap şarkı bence yap sesin rap şarkıya çok uygun ve yakışıyor sana" demişti.
 
     Sonra arkada bir köşeye oturmuştu. Bende şaşkın bir şekilde yanına oturarak " ben müzik yapamıyorum yani yazdığım sözlerin müziğini kendim yapamıyorum" demiştim. Bana "peki bu şarkının müziğini kim yaptı o zaman" dediğinde. Ben " sözleri daha yeni yazdım bir hafta falan oldu istanbul'da bir arkadaşım vardı, müzikle ilgileniyordu onunla konuştum sizleri bana at elimden geleni yaparım demişti.
    
    Çok kısa sürede şarkıyı attı bana sonrada zaten bu hayalimi gerçekleştirmek istedim ve sayenizde oldu" demiştim. Bana "sözler güzel müzik ayrı güzel ben olsam bu fırsatı kaçırmazdım" demişti. Ben " hangi fırsatı?" demiştim. " benle çalışma fırsatı tabiki" demişti. Ben " nası" demiştim. Bana" eğer benle çalışırsanız sana yardım ederim sen yazarsın ben müzik yaparım youtube kanalı açarız şarkılarını orda yayınlarız. Ben" nasıl olucakmış o" dediğimde bana " önce kitle oluşturmamız lazım sonra yavaş yavaş şarkılarına klip çekip yayınlarız" demişti.

      Ben" madem öyle kendin için niye yapmıyorsun" dediğimde. Bana dönüp tebessüm ederek" bu işler tek başına olmuyor senin gibi birini bulmuşum bırakmak istemem" demişti. Ben " haa sen ciddisin" demiştim. Bana " hiç olmadığım kadar, bak belki şuan söylediklerim sana ani geldi ama bi düşünsene senle birlikte çalışırsak, haa bu arada senin birinci hayalin neydi yani en büyük hayalin" dediğinde bir iç çekerek " Anıl Piyancı'yla düet yapmak onun gibi başarılı olabilmek" dediğimde " tahmin etmiştim biriyle şarkı söylemek istediğini, dediğim gibi düşünsene ben dj olucam sende ünlü bir rap çi olucaksın Anıl Piyancı'yla düet yapmış bir rapçi" demişti gülerek. ben" sen baya baya iş teklifi sunuyorsun bana" dediğimde " eh biraz öyle oluyor eee nediyosun var mısın benle çalışmaya" dediğinde ben "yani ne diyeceğimi bilmiyorum aslında bu benim için çok güzel bir fırsat ama yaa şöyle söyliyim ailem burda değil ben teyzemin yanında kalıyorum ve ailemlede aram bozuk biraz o yüzden biraz zaman versen bana" demiştim. Bana" tabiki istediğin kadar düşün ama ömürlük sürmesin yani" deyip gülmüştü.
 
     Çantasından bir kalem ve kağıt çıkartarak kağıda bir şey yazıp bana uzattı. " bu benim numaram kararını verdiğin an beni ara gece veya gündüz hiç farketmez çalımaya çabuk başlarız" deyip gülmüştü. " tamam" deyip kağıdı almıştım. Sonra bana elini uzatarak " Görkem Kılıç" demişti. Ben de elimi uzatarak " Derin Göksu" demişti. "Memnun oldum Derin hanım" demişti tebessüm ederek. Ben " bende memnun oldum Görkem bey" deyip gülmüştüm. Sonra ikimizde önümüze dönerek susmuştuk. Sonra kafamı ona çevirerek " youtube kanalı haa" dediğimde Görkem " yaa youtube kanalı demişti gülerek.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin