Piyancı gittiği her yere beni çağırıyor ve beni tanıtırken yeni ortağı ve çıkaracağı yeni şarkıyı birlikte söylediği kişi olarak tanıtmıştı. Sosyal medya da hızla konuşuluyordum. Herkes toplanmıştı. Ve şarkıyı Piyancı'nın youtube kanalında ve benim yeni açtığım youtube kanalım da şarkıyı yayınlamıştık.
Şarkı bir haftada youtube ve heryerde çok popüler olmuştu. Her yerde " ünlü rapçi Anıl Piyancı genç Derin Göksu ile şarkı çıkardı ve onun gibi bir rapçi yapacağını açıkladı" yazıyordu. Hayatım ailemle ilgili eskisi gibi aynıydı bol bol vakit geçirip davet aldığım yerlerde şarkı söylüyor vakit geçiriyordum.
Görkem özel djeyim olmuştu. Aylin'de menajerim bu işleri çok severek yapıyorlardı. Batu ise yanımdan hiç ayrılmadı hep arkamda durdu elimi hiç bırakmadı. Evlilik işini önümüzde ki yaza ertelemiştik. İnsanlar beni gördüğünde deli gibi mutlu oluyorlardı. Her gün farklı yerlerden çeşitli davet, iş, farklı teklifler alıyordum.
Anıl Piyancı'ıyla sürekli televizyon programlarına konuk oluyorduk. Her iki şarkıyıda yükledikten sonra çok fazla tanınmaya başlanmıştım. Yabancı ülkelerden ünlü şarkıcılardan düet teklifi alıyordum.
Ailem hep yanımda bana destek olmuştu. Lise dördü bir daha okuyacaktım. Çünkü dersleri acayip boşlamıştım. Hayatım çok değişmişti. Hala başardığıma inanamıyordum. Hakkımda her yerde " bir anda Anıl Piyancı sayesinde patlayan Derin Göksu'yu artı tüm dünya tanıyor" yazıyordu.
İlk konser zamanı gelmişti çok heyecanlıydım. Kuliste herşey hazırdı sahneye çıkmama on dakika vardı odamın kapısı kapatıp. Aynanın karşısına geçmiştim. Kendime " çok çabaladın ama yaptın be Derin başardın! Bir anda tüm dünya tanıdı seni helal olsun sana, bundan sonraki hedefin bu işi kendini batırmadan devam ettirmek çünkü senin gibi güçlü insanların bu dünyadaki yeri çok fazla" demiştim.
Sahneye çıkıp şarkılarımızı söylemeye başlamıştık. O an tamda istediğim yerdeydim sahnede.
Bu yolda bu süreçte bana destek olan, yardım eden, arkamda duran, dürüstçe duygularını benimle paylaşan, bana fikir verip yardımcı olan herkese minnettarım iyi ki varsınız.
Wattys2019 a katıldım kitabımın film olmasını istiyorum eğer bunu başarırsam sizleri sinema salonlarına bekliyorum Kızıl Bela ailesi kendinize iyi bakın sizleri çok seviyorum olurda bir kitap daha yazarsam o kitapta buluşmak üzere hoşçakalın... ❤️ ☺️🙌
Yeni kitabım İnan bana kitabima bakar mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.