Aylin'le birbirimize bakıp baka kalmıştık. Aslında normalde olsa peşinden giderdim ama hiç halim yoktu uğraşamazdım. Zaten birazdan gelirlerdi. Aylin " nereye gitti bunlar" demişti. Tam ayağa kalkıp gidecekken Aylin'e arkasından seslenmiştim. Ayliiiiiiiin"demiştim. Arkasına dönüp" ne"demişti. Ben "nereye gidiyon" demiştim. Aylin " Görkem'le Batu'ya bakıcam" demişti. Batu " ya saçmalama geç otur gelirler birazdan" demiştim.
Aylin" yok yaa gidip bakıcam "demişti ben" iyi napıyosan yap ben buradayım ölmedikleri sürece haber verme"demiştim. Ve Aylin gitmişti. Tam on beş dakika boyunca tek başına oturmuştum. Uykuya dalmak üzereydim. Sonra Aylin'in sesiyle sarsılmıştım. " Derin koş Batu'yla Görkem manyak gibi kavga ediyorlar ayıralım koş" dediğinde ben bir anda olduğum yerde sıçrayarak " hee noldu geldik mi az daha uyuyim lan" dediğimde Aylin" kızım salak mısın kalk sana Batu'yla Görkem kavga ediyo diyom sağır mısın "demişti.
Ben ayağa kalkarak o zaman durumun farkına varmıştım. Ve Aylin'le beraber koşarak dışarı çıkmıştık." hani nerdeler "dediğimde." arkadalar gel"diyerek arkaya gitmiştik. " en son Batu Görkem'e yumruk atarken yakalamıştım." Batu dur napıyosun "deyip onu durdurmaya çalışmıştım. Aylin'de Görkem'i ayırmaya çalışmıştı. Batu duracak gibi değildi." Batu dursana yaa bırak yeter artık öldüreceksin çocuğu"demiştim. Batu en sonunda benim konuşmamla ve çekme çabalarımla durmuştu.
En son kucağıma devrilmişti. Ben yerde oturuyordum oda kafasını bacağıma yaslayarak yatmıştı. Ben elimle anlına vurarak" napıyosun yaa"demiştim. Görkem " dayak isitiyo" demişti. Batu" konuşuyon mu lan sen hala "deyip tam ayağa kalkıcakken" yat yaa " diye durdurmuştum. Ve bir anda polis siren seslerini duymuştum. Duyduğum an bağırarak" hani sessiz sedasız gidecektik yaa"demiştim. Polisler yanımıza gelerek "ihbar aldık çevredeki araçlara zarar vermişsiniz kavga etmişsiniz" demişti.
Ben polislere " memur bey benim arkadaşlarla alakam yok buradan geçiyodum kavgayı görünce ayırmak istedim sonra zaten içinden çıkamadım ben gidebilirmiyim "demiştim. Polis" tabiki gidebilirsiniz ama önce biz sizi bi karakolda misafir edelim"demişti. Aylin Görkem'i zar zor bir şekilde ayağa kaldırarak polis arabasına binmişlerdi. Ben arkadından " ne kadar da meraklıymışsınız karakola gitmeye" demiştim. O sırada Batu saçıma dokunarak " sen benimi seviyorsun" demişti. Ben ona bakarak "içtin mi lan sen doğruyu söyle" demiştim. Polis "hadi gençler hadi arabaya diyerek Batu'yu kaldırıp arabaya bindirmişlerdi. Bende Batu'nun yanına oturmuştum. Çok sinirliydim hemde korkuyordum.Çünkü eğer annemle babam bunu öğrenirse hayalim başlamadan biterdi. Batu'nun kaşı kanıyordu. Ne kadar sinirli olsam da dayanamadım. kaşına dokunarak "çok acıyor mu" demiştim. Gözlerimin içine bakarak " senin verdiğin acı kadar acımıyor" demişti. Ve resmen beynimden vurulmuşa dönmüştüm. "yok sen harbiden içmişsin" demiştim. " derdin neydi niye kavga ettiniz daha bugün tanıştınız" demiştim. Kafasını çevirip susmuştu. Bende kafamı cama yaslayıp yolu izlemiştim. Bir süre sonra karakola varmıştık. Batu'yla arabadan inip yürümeye başlamıştık.
Görkem'le Aylin'de arkamızdan geliyordu. Polis" içeri girin"demişti. İçerdeki memur " kızlar oturun sizde ayakta kalın" demişti. Polis" gençler milletin arabasına zarar vermişsiniz hayır o bişey değil çöp kutusunu yerinden sökmeyi nasıl başardınız"demişti. Çok fazla zor tutmuştum kendimi nerdeyse biraz daha gelmezsem ölecektim. Aylin lafa atlayarak " memur bey biz ne kadar hasar varsa ödemeye hazırız" demişti. Ben " yani ben dedim kavga etmeyin diye memur bey ama dinlemediler çok ayıp çocuklar, tamam memur bey biz kefiliz salın gitsinler kefiliz dimi Aylin"demiştim.
Aylin" he evet evet kefiliz salın gitsinler"demişti. Polis durduğunu durdu " kız meselesimi yoksa doğru söyleyin" demişti ve o an orada olan gerilim elektrik trafosunda yoktur. Herkez birbirine bakıp duruyordu. Brn gülerek ortamı dağıtmaya çalışmıştım ve" ha ha ha ay alemsiniz memur bey ne kızı yaa polis amca bırakın bizi gidelim annem öğrenirse biterim"demiştim. Polis" ailenden birinin gelmesi lazım yoksa sabaha kadar nezarette tutarım sizi "demişti. Ben" o zaman ariyim ben ailemden birini"demiştim. Ve masanın üzerinde duran telefondan teyzemin numarasını çevirmiştim. "alo" demiştim. Teyzem "alo" demişti.
Ben" teyze benim Derin teyze şuan kimseye çaktıtmadan başka bir odaya geç ve benimle konuştuğunu belli etme"demiştim. Teyzem " tamam anlat dinliyorum" demişti. Ben " teyze şey ben şuan karakoldayım" demiştim. Teyzem " ne! Niye kızım noldu" demişti. Ben " teyze uzun hikaye gerçekten gelip beni alabilir misin annemlere sakın söyleme beni keserler" demiştim. Teyzem" tamam bekle hemen geliyorum"demişti. Ve telefonu kapatmıştı. Sonra bizimkilere bakarak eğer bi babam öğrensin bak ben size napıyorum. Odada çok büyük bir sessizlik olmuştu.
Tam yirmi beş dakika sonra teyzem odaya girmişti. " teyze" deyip boynuna atlamıştım. "Tek geldin dimi babamların haberi yok" demiştim. Teyzem " yok yok merak etme de kızım noluyo burda bu çocuk kim bu kız kim siz niye kavga ettiniz" demişti. Ben sinirden gülmüştüm. "Teyze onu bunu bırakta şu kağıdı imzala gidelim hadi "demiştim. Teyzem kağıdı imzalamıştı. Ve bize memur " gençler bidaha sakın karşıma bu şekilde gelmeyin"demişti. Ben" tabi memur bey teşekkürler iyi günler "deyip çıkmıştık. Odadan çıktığımızda teyzem" Derin anlat noluyo "demişti.
Ben" teyze eve gidince nolur"demiştim. Ve teyzem tamam der gibi kafasını sallamıştı. Aylin'in yanına gidip "eve gidince Görkem'in ağzını yüzünü temizle" demiştim. Aylin " tamam merak etme" dedikten sonra Görkem " Derin özür dilerim" demişti ben " yarın konuşucaz yorma şimdi kendini" demiştim. Sonra Batu'nun yanında yürümeye başlamıştım. Dışarı çıktığımızda Batu" benim arabam mekanın yanında kaldı ben onu alıp evime geçicem size bi taksi çevirim " dediğinde ben" gerek yok biz gideriz sen git"demiştim. Ve bir taksi çevirmiştim. Aylin'le Görkem'i eve bıraktıktan sonra biz de eve geçmiştik. Önce teyzem girmişti. Ben ondan on dakika sonra kapıyı çalmıştım.
Güler yüzlü bir şekilde ben geldim demiştim. Annem açmıştı kapıyı " hoşgeldin kızım" demişti. İçeridekilere selam verdikten sonra " çok yoruldum gidip uyumak istiyorum size iyi akşamlar" demiştim. Ve oadama gitmiştim. Banyoya girip duş almıştım. Donra üstümü değiştirip havluyu saçıma sardıktan sonra kendimi yatağa atmıştım. Aklımda sürekli Batu'nun söylediği şeyler vardı. O an istediğim tek şey Batu'nun o sözleri söylediği zaman sarhoş olması eğer söylediklerinde gerçekten ciddiyse olaylar hiç iyi yerlere gitmezdi. Sonra kapının tıklatıldığını duymuştum. "gel" demiştim. Teyzemdi gelen yanıma gelip oturup" Derin kızım noldu "demişti. Ben olanları anlatmıştım. Başından sonuna kadar herşeyi biliyordu.
Teyzem" kız Derin Batu senden hoşlanıyor olmasın "demişti ben" ayy yok teyze Allah korusun öyle bir şey olamaz o içmiş belli yoksa öyle bir şey demezdi" hem ben yarın konuşucam onunla"demiştim. Teyzem " peki sen bilirsin ama sevgili olsaydınız fenamı olurdu zengin çocuk yakışıklıda daha ne istiyorsun" demişti ve gülerek odadan çıkmıştı. Alem kadın yaa eskiden de böyle arada İstanbul'a geldiğinde anneme söylemeden gizli gizli şeyler yapardık teyzemle. Artık düşünmeyi bırakıp uyumaya karar vermiştim. Ulan Hemen de uykuya dalmıştım. Çok yorulmuştum çünkü.Batu'nun ağzından
Derin o akşam sahneye çıkıp şarkı söylediğinde sanki orada sadece biz varmışız gibi sadece ben ve Derin. Görkem'i zaten sevmemiştim. Derin sahnedeyken sürekli onu izliyordu. Ve Görkem'in ağzından " çok güzel" lafını duymuştum. Derin masaya geldiğinde Görkem'e kafamla fel işareti yaparak Görkem'le dışarı çıkmıştık. " derdin ne lan senin Derin'in güzel olup olmamasından sanane!!" diye bağırmıştım. Görkem" ne saçmalıyorsun sen boş yapma "demişti ben" ulan bana Derin seninle sadece iş yapacak eğer Derin'le ilgili aklına saçma sapan bir şey getirirsen seni öldürürüm! "demiştim. Görkem" öyle bir durum zaten olamaz aptal Derin benim arkadaşım sadece ı değil de Derin seni niye bu kadar çok ilgilendiriyo sevgilin değil bir şey değil "demişti. Ben" sa- sadece ona göz kulak olmak zorundayım o kadar "demiştim. Görkem" o zaman sanane istersem Derin sevgilim olur"demişti. Ben dayanamayıp yumruk atmıştım yüzüne " kes lan sesini piç" demiştim. Ve ağız burun kavga etmeye başlamıştık. Görkem elimden kurtularak " gerizekalı Derin seni seviyor sana nasıl baktığını gördüm"demişti. Ve hırsımı alamayıp yere yatırıp yumruklamaya başlamıştım. O sırada Aylin gelmişti. Sonra hemen içeri gitmişti. Derin'le birlikte geri gelmişti. Derin beni durdurmaya çalışmıştı ve başarmıştı. Ben bu kıza niye hayır diyemiyorum. Sonrasını zaten biliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.