İyi okumalar😊
Tam o sırada Batu beni arkamdan iterek"kızım ne dikiliyorsun kazık gibi yürüsene" demişti. Ben arkasından"kozom no dokoloyorson kozık gobo yorosono" diye taklit etmiştim. Ve"hadi bakalım Batuhan Sancar benimle geçireceğin her saniyeyi sana zehir etmezsem bana da Derin Göksu demesinler" deyip merdüvenlerden inmeye başlamışıtım.
Batu'nun sağa doğru gittiğini görmüş ve umursamamıştım. Bir anda teyzem ve enişte mi karşımda görmüştüm ve teyzem buynuma sarılarak" Derin kızım çok özlemişim seni ne kadar büyümüşsün" diyerek ağlamaya başlamıştı. Eniştem o sırada"kızım kusura bakma geç kaldık" demişti. Ben" önemli değil enişte yeni indim zaten" demiştim. "Teyze ağlama lütfen bende sizi çok özledim" demiştim.
Teyzem göz yaşlarını silerek "eee nerde? " demişti. Ben"ne nerde teyze? "demiştim. Eniştem"kızım baban yanında bi çocuk olacağını söylemişti"demişti.
Ben "yok öyle bir şey teyze hadi gid-" diyecektim ki. Arkamdan birinin elini uzatarak"merhaba biricik hanım Batuhan Sancar ,Derin'in yeni bakıcısıyım"demişti. Arkamı döndüğümde bana bakarak sırıtıp göz kırpıyordu. Teyzem"merhaba oğlum nasılsın"demişti. Batu"iyyim efendim siz nasılsınız"demişti. Teyzem "bende iyyim evladım" demişti. Eniştem de Batu'yla tanıştıktan sonra saçımı eliyle karıştırarak "naber ufaklık " demişti Batu. Ben kafamda ki elini indirerek" sen önce o elini indir öyle konuş benle" demiştim.
İçimden ne ufaklığı yaa! Allah'tan bir boyum kısa ayıp yani herkesin içinde ufaklık denir mi? Ben ona sadist diyor muyum hiç?demiştim içimden. Eniştem"sen niye Derin'le birlikte değildin oğlum" dediğinde Batu'ya dönerek "hadi cevap ver" demiştim sırıtarak. Batu"efendim ben Derin'e sağdan gideceğimizi söylemiştim.Beni orada beklemesini su alıp geleceğimi söylemiştim. Ama belli ki beni dinlememiş" demişti.
Bana dönerek"al Derin su deyip sırıtarak elime vermişti. Teyzem"tamam hadi bunları evde konuşuruz"deyip elimdeki bavulu alıp enişteme vermişti."hadi bakalım evde size çok güzel yemekler hazırladım" demişti. Ve yürümeye devam etmiştik.
Yürürken"Batu'da mı? bizimle geliyor enişte" demiştim. Eniştem "evet kızım ikinizde bize emanetsiniz" demişti. Ben"iyide madem ben size emanetim Batu niye geliyor?" demiştim. Teyzem "sen en çok ona emanetsin kızım" demişti. Hiç bir şey anlamamıştım. Arabaya binmiştik. Ben Batu'yla arkadaydım. Batu bana yaklaşarak kulağıma fısıldamıştı"teyzen çok tatlı ve kibar bir kadınmış. Ben"yani" Batu"yani senin tam tersin"demişti sırıtarak. Ben "ne bekliyordun ki o benim teyzem annem değil tıpatıp ona benzememi mi bekliyordun?" demiştim gözlerimi devirerek.
Batu"sonuçta teyzen ,teyze anne yarısıdır. Ne var biraz ona çekseydin sürekli çemkiriyosun , bağırıyorsun benim kafam şişiyor anca demişti sırıtarak. Sonra elinin yavaşça omzuma gittiğini farkettiğimde"ne yapıyorsun sen yürek mi yedin kahvaltı da ?" demiştim. Batu Bana"yoo yemedim şimdi teyzenler de bir şeyler yicem"demişti. Ben"indir lan o elini haa indirmedin mi sana İzmir'deki bütün mezar yerlerini sunabilirim anladın mı?" demiştim. Ve yavaça sırıtarak kolunu omzumdan çekmişti. Ben sonra kafamı cama yaslayarak yolu izlemeye başlamıştım.
O an aklıma babamın beni havaalanına götürdüğü zaman gelmişti. Ve kendimi çok kötü hissetmiştim. Ağlamaya başlamıştım çok sessiz bir şekilde. Onları çok özlemiştim. Acaba şimdi ne yapıyorlardır. Onlar da beni özlemişler midir. Evdeki yokluğum belli oluyor mudur? Evin neşesi bendim çünkü.
Yirmi dakika sonra Batu'nun sesiyle uyanmıştım. "Lan Derin kızım uyansana! Kızım görecekler şimdi,Allah'ım kız her boş bulduğu vakitte koluma sarılıyor.Derin" deyip bana tokat atmıştı. Ben" lan zaten uyanıktım niye tokat atıyorsun mal mısın?" deyip bende ona tokat atmıştım. O sırada dışardan eniştemin sesini duymuştuk"yav Biricik bu kız eskiden de böyleydi ne zaman boş bıraksak ya düşünüyor yada uyuyor napcaz böyle"demişti. Tezem"sana çekmiş Engin"demişti gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.