Sonra Görkem'e bakarak " hadi ben kaçtım teyzem beni merak etmiştir gitsem iyi olucak yoksa birazdan ağaçların üzerinde asılı olan kayıp ilanını görebilirsin" demiştim gülerek ve ayağa kalkmıştım. Benimle birlikte oda ayağa kalmıştı ve karşımda durarak " o zaman senden haber bekliyorum" demişti. Bende " bekle ama fazla beklemiceksin merak etme" deyip gülümseyerek" hoşçakal" dedikten sonra oradan ayrılmıştım. Ulan o kadar mutluydum ki yolda yürürken herkeze istemsizce gülümsüyordum.
Şuan tek isteğim bir an önce eve gidip teyzemle enişteme bu fırsatı anlatmaktı. Tamam meydanda onlardan habersiz şarkı söylediğim için biraz kızıcaklardı ama olsun sonra ben onların gönlünü alırdım. Tam otuz iki dişim birden gözükür bir şekilde yürürken bir anda bir sarsılmayla dengemi kaybetmiştim.
Batu'nun ağzından
Biricik hanımı bıraktıktan sonra eve geldiğimde bir kaç kez zili çalmıştım. Kapıyı açan olmayınca anahtarla girmiştim eve defalarca kez "Derin! " diye bağırmıştım evin içinde. Ses veren olmayınca Derin"in bir yere gittiğini anlamıştım. Hemen üst kata çıkıp bilgisayar odasına girmiştim. Evin önünü izleyen kamera kayıtlarına bakmıştım. Evin önünde bir taksiye binmişti.
Plaka okunduğu için durağı ve taksiciyi bulmuştum. Durumu anlatıp Derin'i tarif etmiştim. Ona bir adres verdiğini ve onunda götürdüğünü söylemişti. Hemen beni o adrese götürmesini istemiştim. Ve götürmüştü. Ve bir anda neye uğradığımı şaşırmıştım. Çünkü, çünkü Derin şarkı söylüyordu, herkez ona bakarak eşlik edip dans ediyordu.
O, o çok mutluydu. Ve çok güzeldi. Resmen ağzım açık izlemiştim. Duvara yaslanarak izlemeye devam ediyordum. Şarkının sözlerini kendi yazmış çünkü daha önce böyle bir şarkıyı hiç bir yerde görmemiştim. Herkezi etrafına toplamıştı. Herşeyin aksine çok güzel gülüyordu. Şarkı bittiğinde bir kaç şeyden sonra fotoğraf çekilmişti. Zannedersin şarkıcı😂 sonra gruptan bir çocuğun yanına gidip konuşmaya başlamıştı. Bir süre sonra kenara oturarak konuşmaya devam etmişlerdi.
Ulan kızım senin elin piçiyle ne işin var. Ulan çok saf bu kız diye içimden geçirirken ayağa kalkıp konuştuğu çocuğa bir şey dedikten sonra ordan ayrılmıştı. Orada olduğumu belli etmemek için hemen oradan ayrılmıştır. Sanki onunla yeni karşılaşıcak mışım gibi ilerden gelmiştim. Sonra zaten pat dedi çarptı bana saf. Azı havaya havaya bakıyor safın."Aaa! Dikaat etsene öküz!" kafamı kaldırıp baktığım da " Batu" dediğimde bana " Batu 'ya ne işin var kızım senin burda salak mısın sen ne çabuk unuttun daha bir ay önce üç dört tane it kopuk ben olmasam yiceklerdi seni" demişti. Ben " bence o soruyu benim sana sormam lazım sen burada ne yapıyosun daha doğrusu ne bok yiyosun" dediğimde bana " senin boklarınla uğraşıyorum Derin hanım kaç saattir seni arıyorum teyzenler öğrense hiç iyi olmaz bunu biliyosun dimi kızıl bela" demişti sinirli bir şekilde.
Ben sırıtarak " merak etme canım ben senden önce söylicem" dediğimde bana anlamamış bir şekilde bakarak " yine neyin peşindesin" demişti. Ben mutlu bir şekilde iç çekerek kalabalığın ortasında dönüp kollarımı açarak mutlu bir şekilde bağırarak " hayalllerimin peşindeyim hayranı olduğum adamla düet yapma peşindeyim sadist bey" dediğimde Batu' nun yüzündeki o şaşkınlığı görebiliyordum. Yanıma gelerek kollarımı indirip " tamam kızım senide iki dakka boş bırakmaya gelmiyo" demişti. Bende gülerek ona " hadi gidelim hemen teyzemlerle konuşmam lazım araba nerde" dediğimde Batu" ulan ben buraya taksiyle geldim arabayı unuttum" demişti. Ben "iyi halt ettin napcaz şimdi" demiştim. Batu" ulan kızım seni görende her gittiği yere altında özel arabayla gidiyor zanneder özel şöförün müyüm amk"demişti. Ben" tamam bee hadi binelim bi taksiyle gidelim" deyip bir taksiye binmiştik. Evin önüne geldiğimizde taksiden indik tam eve giricekken Batu'nun kolunu tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
Chick-LitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.