Sonunda

290 80 9
                                    

Bölüm şarkısı = jonas brothers=sucker

Görkem bizi evin arkasına götürüp evi anlatmıştı. O sırada benim kafama yatmayan bir şeyler olduğu için hemen sormuştum. " sen bu evin içini nereden biliyorsun, ve eğer ev kamerayla izleniyor olsaydı, adamlar şuna bizi kameradan görüp çoktan bizi yakalamış olurlardı" dediğimde Görkem sırıtarak " çok fenasın var yaa ve çok zekisin, şuan bunları anlatamam sonra detaylarıyla hepsini anlatıcam söz siz sadece beni dinleyin" dediğinde üçümüz de ona kitlenmiştik.

      " bakın ev dört katlı" dediğinde ben gülerek " o ne lan öyle saray gibi üç kişi yaşamıyorlar mı?" dediğimde Aylin " ne bekliyorsun ki zengin piçin teki" dediğinde Görkem anlatmaya devam etmişti "her katında bir tuvalet, ve bir misafir odası var. Yatak odaları en üst katta havuz evin arkasında sizde demin gördünüz kızlarını odası ikinci katta" dediğinde Görkem hemen düzeltip " adamın bir önceki eşinden olan kızı" dediğinde Batu mutlu olmuştu.

     Lafına devam etmişti " aşçısı, hizmetçisi, şoförü, bahçıvanı, falan hepsinin odası ilk katta unutmayın zorda kalmadığınız sürece adam öldürmek yok, olmadı evdeki eşyalarla kafalarına vurmak serbest ama onun dışında bütün pislikler serbest" dediğinde hepimiz sırıtmıştık. Aylin arka duvardan bahçeye atladıktan sonra bende sıraydı üç denemede de başaramayınca Batu'yla Görkem, zar zor da olsa bahçeye atmışlardı beni sonra da onlar atlamıştı.

      Ben, Aylin Batu aynı anda silahların tetiğini çekince Görkem " noluyo olum manyak mısınız ölü istemiyorum başıma iş açmayın" dediğinde üçümüz de Görkem'e bakarak " söz vermiyoruz" deyip dağılmıştık. Tek kalmıştım sanki bi Polis'miş gibi elimdeki silahla yürüyordum evin duvarlarına yaslanarak gidiyordum o sırada bi ses duymuştum.

     " Tamam sen git patronun kızını alışverişe götür bende bir şeyler yicem sabahtan belli bişey yemedim" dediğinde diğer adam gitmişti. Bana doğru yaklaşınca duvarın yanına iyice saklanmıştım. Beni görmemişti yürümeye devam ettiğinde silahı kafasına geçirmiştim " bok ye!" diyerek onu ağaçların yanında ki çalıların arasına sürüklemiştim. Üstünü kapattıktan sonra gizlice yürümeye devam etmiştim. Sonra evin önüne geldiğimde yerde altı tane adamın baygın olarak yattığını gördüğümde şok olmuştum. "Oha bunların hepsini bizimkiler mi? halletti lan ben daha bir tanesini daha bitirdim bir tanesi iki kişiyi halletmiş olsa benim bir kişiyi daha halletmem lazım" diyerek adamları ağaçların arkasına sürükleyip saklamıştım. "Ulan biri görecek olayı çakacak yakalanıcaz bayıltıyonuz bare saklayın" dedikten sonra evin kapısında bir adam duruyordu ileri çalıların arasına gidip ıslık çalmıştım sesi duyunca " kim var orda?!"  diyerek silahını çıkarmıştı çalıların arasına gelince kafasına silahı indirmiştim.
 
     Sonra evin etrafını üç kere turladıktan bahçede kimsenin olmadığından emin olduktan sonra eve girmiştim. İçerden sesler geliyordu. Mutfağa doğru gittiğimde bir genç kız birde yaşlı bir teyze vardı " kaldırın ellerinizi!" dediğimde kız çığlığı basmıştı " lan sus sıkarım beynine yoksa!" dediğimde yaşlı olan " sen kimsin ne istiyosun?" dediğinde "teyze hayat memat meselesi canınızı yakmak istemiyorum sizi  burda bağlıyacam sonra gidicem sonra zaten sizi bulurlar kötü biri değilim bize, ait olan birini alıp gidicez" dedikten sonra kıza ip ve bant sorduktan sonra çekmekceden çıkarmıştı.

     " siz mutfakta bunlarımı kullanıyor sunuz?" dediğimde kız "arada lazım oluyor" demişti. Ve onları zorda olsa iki sandaleye bağlıyıp ağızlarını bantladıktan sonra kızın ağzını açıp evde kimin ve kaç kişi olduğunu sormuştum. " açşı zaten biziz, bahçıvan bugün izinli, şoför evde Selin hanımı alışverişe götürecekti, Murat bey evde," dediğinde ben " peki Leyla hanım? " dediğimde " o odasından çıkmıyor normalde odasındadır normalde tabi öldürmediyseniz" dediğinde ben " saçmalama tetikçi miyim ben insan öldüreyim? Tedbir amaçlı bağladım sizi"  deyip ağzını kapatmıştım. Yine polis ruhuna kapılmıştım.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin