Gece olmuştu galiba rüyamda ne gördüğümü hatırlamıyordum ama ona gerçeği söylemek zorundaydım. Yatağımdan yavaşça doğrulup kapıdan çıkmıştım. Herkez uyuyordu belliydi ev çok sessizdi. Görkem'i bulmam lazımdı. Tesadüfen bir odadan kafamı içeri soktuğum da Aylin'in içeride uyuduğunu görünce hemen çıkmıştım.
Yan odaya girdiğimde Görkem uyuyordu. İçeri girip yatağını önünde durup sessizce seslenmiştim. " Görkem Görkeeeem şışt uyansana" dediğimde Görkem gözlerini açmıştı. "noluyo" dediğinde ben " kalk bi" dediğimde Görkem yatakta doğrulmuştu. " noldu gece gece" dediğinde ben " Görkem, Batuhan nerde geldi mi eve? Geldiyse hangi odada?" demiştim. Görkem pis pis gülerek " hayırdır gece gece napıcan Batu'yu yada napıcaksınız" dediğinde koluna vurup "saçmalama öyle bişey yok, hem salak salak da konuşma ona birşeyler söylemem lazım" dediğimde Görkem sırıtarak " ne gibi şeyler hee" dediğinde " Görkem!" demiştim.
Sonra ciddileşip " Tamam tamam geldi senden bir iki saat sonra, odasında şuan halay çekiyodur sende git katıl halay başı olursun" dediğinde " üff! Boş yapma odasını göster" dediğimde odanın önüne kadar götürmüştü beni "bende geleyim mi?" diye güldüğün de elimle vurmuştum. Ve pat yere düşmüştü. " ayy bişey oldu mu? Gerçi sana bişey olmaz kalk git çabuk bak Batu uyanacak" demiştim. Yerden söylenerek kalkıp " oha be kızım seninde elin ne ağırmış yaa adamı mala çeviriyorsun bi vurunca!" diye kalkdığın da ben gülerken kendimi tutmaya çalışıp " Tamam hadi git bak uyanacak yaa!" dediğimde gitmişti gülerek.
Derin bir nefes alıp odanın kapısını hafifçe açmıştım. Odaya girip kapıyı kapattıktan sonra nefes verip arkamı dönmüştüm ve o güzel aşık olduğum yüz. Üstünde tişört yoktu. Kapıya yani bana dönük yan yatıyordu. Yavaşça yanına gidip yorganın arasına girip yanına yatmıştım. Ve ona sarılmıştım. Onu uyandırmayı istemiyordum. Belkide herşeyi o uyurken anlatmaktı o duymasa bile sonuçta anlatıcaktım. Ve anlatmaya başlamıştım.
" biliyor musun aslında sen benim yanımda olduğunda kendimi çok güvenli, mutlu, ve çocuk gibi hissediyorum". Elim kolyesine gitmişti kolyesiyle oynamaya başlamıştım. " hani bazen o ela gözlerinle öyle bir bakıyorsun ki böyle nasıl desem? Bi tuhaf oluyorum. Sanki böyle içimde kelebekler uçuşuyor, sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. Bugün sana dediklerimden sonra çok düşündüm, sen haklıydın Batu o cümlelerin hiçbirini haketmedin. Ama korkuyorum çok hem de , korkmamın sebebi de, ben ben hayatımda bir kere birini çok sevdim oda beni seviyor sandım ama sevmemiş ben öyle sanmışım.
Onu unutmak o kadar zor oldu ki ondan sonra bir daha kismeyi sevemem kimseye güvenemem sandım " dediğimde gözyaşlarımın aktığını hissetmiştim. Ve elimi kolye sinden çekmiştim." ama sen öyle bir zamanda çıktın ki karşıma sana ne kalabiliyorum ne de gidebiliyorum Batu ben seni çok sevdim ama koktum söyleyemedim yine aynı acıları yaşarım diye unutmam zor olur diye belkide unutamam diye nolur bana kızma olur mu? Aslında sana çok ama çok aşığım, her seferinde olmaz, dedim yapamazsın senin hayallerin var aşka yer yok hayatında ama olmuyor eğer sen yanımda yoksan bundan sonra bende yokum" demiştim. Kısa bir sessizlikten sonra batu'nun sesiyle irkilmiştim. Seni üzmeyeceğim karşılığında bana bi şans ver Derin lütfen" dediğinde gözlerine kilitlenmiştim. " ya beni bırakırsan sıkılırsan" demiştim.
Batu " sıkılmak mı? Senin yanında olmadığım her saniye sana bişey olucak başına bişey gelicek korkusuyla yaşıyorum eğer gerçekten senden bir gün sıkılırsam o gün öldür beni ama emin ol sıkılmam sıkılamam insan nefes almadan yaşayamaz bende sensiz yaşayamam sen benim Derin nefesimsin " dediğimde onunda gözlerinin dolduğunu farketmiştim. Gözlerinin içi parlarken hevesle " şimdi söyle bana sonsuza kadar nefesim olur musun? " dediğinde bi gözlerinin içine bakıp birde kendi kalp atışlarımı dinliyordum ve hevesle gülümseyip " sana aşığım Sadist'im" dediğimde Batu'nun yüzündeki gülümsemeyi hiç bir şeye değişemezdim.
Ve o an yapmam gereken tek bir şey kalmıştı onu öpmemdi. Yüzünü ellerimin arasına alıp o ağladığın da pembeleşen dudağından öpmüştüm. Ve öpücüğüme karşılık vermişti. Belkide dünyanın en mutlu insanı bendim o an. Bir süre öpüşürken benden ayrılıp göz yaşlarımı silmişti. Bende onunkileri silmiştim. İkimiz de birbirimizin gözlerine kilitlenmiştik o an Batu " sen şimdi kendi isteğinle mi? öptün beni hem de saniyelerce" dediğinde yanağını okşayıp "evet hatta bir kere daha öpüyorum" diyerek bir daha öpmüştüm.
Ve yine karşılık vermişti. Sonra beni kollarına alıp sarılmıştı. " şimdi sadece seninle uyumak istiyorum prenses olur mu?" dediğinde bende ona sıkıca sarılmıştım. Cevabımı evet olarak anlamış olacak ki "peki o zaman iyi geceler seni seviyorum "demişti. Bende" seni seviyorum " dedikten sonra uykuya dalmıştık.
En azından ben uyumuştum. Odaya cumburlop giren Görkem'le Aylin'in sesi yüzünden uyanmıştım." huhuuu gençler uyanın sabah oldu" dediğinde Aylin " oha Derin naptınız siz" dediğinde ikimizde yatakta doğrulmuştuk. Lafa önce Batu girmişti " ulan ben demedim mi? odaya benden izinsiz girmeyin diye!" dediğinde Aylin " valla bizden başka birileri giriyormuş ama" dediğinde ben lafa girmiştim. " bakın düşündüğünüz gibi bir şey olmadı sadece beraber uyuduk bide biz, artık Batu'yla sevgiliyiz" dediğimde Batu hemen yanağımdan öpmüştü.
Görkem " şükür lan birbirinize söyleyebildiniz ulan biz çekiyorduk gelen artistlik yapıyor giden artislik yapıyordu" dediğinde Batu " bitti mi?" demişti. Görkem " he bitti" dediğinde Batu " iyi tam çıkın rahat bırakın bizi" diyerek bana yaklaşmıştı. Aylin Görkem'in kolundan çekiştirerek " çıkalım hadi çabuk yoksa burada hiç iyi şeyler olmayacak" diye gülmüştü. Ben hemen Batu'nun kollarından ayrılıp ayağa kalkmıştım. " şimdi hepimizin sadece bir saati var ne yapıyorsanız yapın bir saat sonra kapıda buluşalım" dediğimde Görkem'le, Aylin kabul ederek odadan çıkmıştı.Bende Batu'ya " o zaman bende gideyim hazırlanayim" dediğimde Batu yataktan kalkıp " tamam çabuk gel ama özlerim" diyip saçımı koklamıştı. " Tamam diyerek odadan çıkmıştım. Hala inanamıyordum resmen Batu'yla sevgiliydim. Rüya gibi bir şeydi. Hemen banyoya girmiştim. Çıktığımda üstümü giyinip saçımı kurutmak için havluyu saçıma sarmıştım fön makinesi İzmir'de, kalmıştı çünkü. Hemen kendime küçük bir sırt çantası hazırlamıştım.
Sonra yatağımın üstünde oturup sessizce bekliyordum. Bir süre sonra kapını tıklandığını hissetmiştim. Batu, kafasını kapıdan içeri uzatıp " gelebilir miyim?" dediğinde hevesle kafamı sallamıştım. Yatağımın üstünde karşıma oturup bağdaş kurmuştu. Ellerimi tutup öpmüştü " hayatımda kimse benim için daha önce böyle bir şey yapmamıştı"demişti. Ben" ne yapmamıştı anlamadım? "dediğimde beni öpüp " babam bile bana gerçeği söylemeyip anne mi bulmamız için bana yardım etmedi ama sen onu bulmam için herşeyi yaptın teşekkür ederim " dediğinde ben gülümsemiştim.
" senin için daha bir sürü şeyler yapıcam hiç merak etme " diyerek bende onu öpmüştüm. "Gidelim mi?" dediğimde Batu elimden tutarak " hadi" demişti. Ve evden, hep birlikte çıkmıştık. Taksideyken Görkem taksiciye gideceğimiz adresi vermişti. Taksiden indiğimiz de büyük havuzlu bahçeli bir villanın karşısında durmuş resmen bir evi kesiyorduk. Görkem " muhtamelen ev adamlarla çevrili girmek baya zor olucaz ama hazırlıklı geldiysem işler değişir" deyip çantasından dört tane silah çıkarmıştı. Şaşkınlıkla hepimiz " siktir!" demekle yetinebilmiştik. Görkem silahları hepimize dağtmıştı.
O sırada Batu " Tamam o zaman Aylin'le Görkem, benle Derin" dediğinde Görkem " hee oldu ikili dağılalım da sikip bıraksınlar bizi, saçmalama oğlum teker teker ayrılacağız bakın silahın şurasını görüyor musunuz bu tarafıyla adamın kafasını arkasına buraya vurursanız kesinlikle bayılır, çok sessiz hızlı, evet bu kadar zaten başka da bişey yokmuş sessiz ve hızlı olun " dediğinde Batu elimden tutarak" Derin'i asla tek bırakmam lan manyak mısın! Ya birşey olursa sen bunun vebalini alabilir misin? "dediğinde Görkem" biz senin için burdayız her türlü tehlikeye de varız öyle değil mi?! "dediğinde Aylin'le birlikte" evet "demiştim. Batu'yu öpüp" söz veriyorum bir şey olmayacak bana, sen kendine dikkat et "demiştim. Ve artık içeri girmeye hazırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
Literatura FemininaKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.