Arkadaşlar önemli bir sebepten dolayı bu bölüm kısa olucak iyi okumalar :-)
Odama girip Görkem ve Aylin'in geldiğini salonda beklediklerini söylemişti. Beraber Batu'yla oturduğumuz yerden kalkıp salona gitmiştik. Aylin beni görünce hemen sarılıp " Derin nasılsın çok merak ettik seni" demişti. Ben ondan ayrılıp elini tutup " merak etme şimdi daha iyiyim" demiştim. Sonra koltuğa oturmuştum Batu'da yanıma oturmuştu.
Görkem yorgun gözlerle bana bakarak " geçmiş olsun Derin çok korkuttun bizi nası zehirlendin" demişti. Ben " boşver nası zehirlendiğimi sen çok yorgun görünüyosun hiç uyumuyorsun dimi bak Görkem eğer sana ağır geliyorsa yapmana gerek yok çok yoruluyorsun" demişti. Görkem gülerek " yorgunluğumun sebebi stüdyoda fazla kalmam değil bir arkadaşım sevdiği kıza çıkma teklifi etmiş kızda kabul etmiş dün gece sabaha kadar telefonda kızı anlatıp durdu o yüzden uyuyamadım hiç" demişti.
Ben " ama teklifim yinede geçerli eğer ağır geliyor..." sözümü kesip "bana bak bidaha vazgeçmekle ilgili konuşursan seni döverim ben halimden gayet memnunum" demişti. Ben " peki o zaman teyze meyve suyu falan getirir misin" demiştim. Teyzem " tamam getiriyorum" demişti. Meyve sularını içerken Batu'yla Görkem'in o kıyasıya güçlü bakışmasını görebiliyordum.
Görkem o sırada ayağa kalkarak " Derin ben gidim uyumam lazım yoksa buraya sızıp kalıcam" demişti. Ben "tamam" diyerek onu yolcu etmiştim. Görkem'den bi on dakka sonra Batu " bende gidim dikkat et sende kendine bişey olursa ara hemen beni" demişti. Ben onu kapıya kadar yolcu edip kapıda " teşekkür ederim" demiştim. Batu " ne için" demişti. Ben " herşey için benim için yaptığın herşey için" dediğimde Batu ellerini cebine koyarak sallanmaya başlamıştı.
" belkide hayatımda görüp görebileceğim en iyi arkadaş sensin" demişti. Ben bir anlık şokla " arkadaş mı?" demiştim. Batu " gülerek sevgilimi dememi istiyorsun" demişti. Ben " yok canım ne alakası var sadece..." sözümü kesip " tamam tamam ben anlicamı anladım hadi kendine iyi bak ufaklık" demişti. Ve arabaya binip gitmişti. Ben kapıyı kapatıp içeri Aylin'in yanına geçmiştim. " Aylin sana bişey dicem" demiştim. Aylin " söyle canım" demişti. Ben " ben bunu birine anlatmazsam ölücem" demiştim. Aylin " bak Derin ben senin niye yanındayım unuttun mu ben senin kardeşin gibi değil miyim üzüldüğünde mutlu olduğunda önce bana geleceksin eğer yardıma ihtiyacın varsa beraber bir çözüm buluruz" demişti.
Ben ona sarılarak " haklısın özür dilerim" demiştim. Aylin benden ayrılarak " bırak şimdi özür dilemeyi anlat noldu" demişti. Ve ben bütün enerjimi kullanarak ona Batu'yla başından sonuna kadar ne yaşadıysam anlatmıştım anlatırken Aylin bazen şaşırıyor bazen gülüyor bazen üzülüyordu. Akşam on bir olmuştu saat ne kadar çok konuşmuştum.
" evet sana herşeyi anlattım şimdi ben napim napıcamı bilmiyorum bi akıl ver bana" dediğimde Aylin şaşırmış ve anlam veremezmiş bir şekilde " bi dakka bi dakka herşeyi anladım da sen Batu aynı odadasınız ve sen üstünü değiştirdin doğru mu anlamışım" dediğinde ben başımı öne eğerek " doğru" sonra başımı kaldırarak " doğru ama gerçekten arkası dönüktü"demiştim. Aylin" tamam sana güveniyorum ama bir daha böyle bir şeye düşmemeye çalış "demişti. Ben" tamam "demiştim. Sonra " ben gidim artık geç oldu sende dinlen tamam mı "demişti.
Ben " tamam görüşürüz " diyerek kapıya kadar yolcu etmiştim. Onu yolculadıktan sonra salonda biraz oturduktan sonra odama gidip yatağa uzanmıştım. Sonra uyuya kalmıştım.
Rüyamda Batu'yu görmüştüm. Ama nasıl gördüğümü söylemicem. Sabah olduğunda mutlu bir şekilde yataktan kalkıp üstümü değiştirip saçlarımı düzleştirip mutfağa gitmiştim. "Günaydın Teyzeee" demiştim. Teyzem " günaydın Derin çok mutlusun bakıyorum" demişti. Ben " eh biraz öyle" demiştim. Teyzemle kahvaltıya oturduktan sonra bana " bugün napıcaksın" demişti.Ben " bugünnn Esma'yla Hacer ablayı evlerine yerşeltiricez Batu'yla" dediğimde teyzem " kız bana niye haber vermiyorsun bende gelicem çok merak ediyorum nasış lldu acaba evleri" demişti. Ben "tamam o zaman acele hemen gidelim önce Şu Batu'ya mesaj atim" demiştim ve telefonu cebimden çıkarıp Batu'yu aramıştım " Batu" demiştim. Batu " noldu Derin" demişti. Ben " ne noldu unuttun mu bugun Esma'ları evlerine yerleştiricem" dediğimde Batu " unutmadım ama sence erken değil mi saat on bir daha" demişti.
Ben " değil sen merak etme hadi on dakkaya burada ol biz teyzemle seni bekliyoz" demiştim. Batu " tam kapat" demişti ben telefonu kapatıp kahvaltıya devam etmiştim Batu'nun geldiğini farkedince dışarı çıkmıştık teyzemle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
Chick-LitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.