Stüdyo

463 155 6
                                    

"Şaka Görkem ama burası çok güzel" diyerek ağlamaya başlamıştım. Görkem " evet ortakçık seninle artık burada bestelediğin şarkıları beraber müzik yapıcaz" demişti. Ben " iyide ben müzik yapmaktan anlamamki sadece söz yazarım ve söylerim" dediğimde " aman iyiyim iyi sen sadece söz yaz müzikleri ben yaparım" demişti gülerek.

      Sonra Görkem'e sarılarak " teşekkür ederim bana yardım ettiğin için" demiştim. Görkem benden ayrılarak " bana bak biraz daha ağlamaya devam edersen hiç birşey yapmam senin için" demişti ben " tamam ağlamıyorum şuandan itibaren" demiştim ve gözyaşlarımı silip stüdyoyu gezmeye başlamıştım. Hiç görmediğim adını bile bilmediğim şeyler vardı. Ve o anda gördüğüm şeyle heyecandan düşecektim. " Görkeeeeeem!" diye bağırmıştım heyecanla. Görkem " Derin noldu!" demişti. Ben " Görkem bu, bu gördüğüm şey hani o şarkıcıların şarkı söylediği şey var yaa o değil mi" dediğimde Görkem gülerek " he he o şarkıcıların şarkı söylediği şey" demişti.

    Sonra" hadi geç bakalım ilk şarkını söyle" dediğinde ben " ne ayy şaka ayy dur ölcem şimdi heycandan şey o zaman Joker_ Anıl Piyancı = bizimle misin'i söylicem" demiştim. Görkem " iyi hadi geç bakalım" demişti. Ben odaya geçer geçmez heyecanla kulaklığı kulağıma takıp müzüiğin gelmesini beklemiştim. Müzik başlamıştı veeeeeeee şimdi bende sıra

Değişiyo oyunun kuralı seçimini yap hadi gel yazımı turamı
Bunu duyan kaçıyo ve yaşıyo bunalım iki rapçi geliyo aşırı yazılalı buuum
O yüzden iyi düşün bizimle misin
Yada boş konuşan hep eleştiren kesimde misin
Bizimleysen kesin delisin
Pahalı yaşamayı seven serserinin
tekisin
Piyasayı yakıp onu duman ediyoruz listede bir numarayız buna nediyosun
Kafamıza göre yani moda giriyosan adres hip hop caps ve yeşil oda biliyosun
Bunu yaşıyoruz dibine dek sabah akşam ölüp ölüp dirilerek
Yükselen egolarını bitirerek alıyoruz havanı hip hopu geri getirerek
Bu gece yine akıyoruz ortamlara
Bi kadeh daha dolduralım son dakkada
Bu gidişle bizi kapıya koymassalar iyi çünkü suyunu çekti çoktan para

Şimdilik bu kadar yazim siz şarkının kendisini dinleyin mükemmel kafa yapıyor ben bu adamı boşuna sevmiyorum.

Şarkı bittiğinde karşıdaki camın arkasında Batu, Aylin, Görkem beni alkışlıyorlardı. Çok mutluydum. Dışarı çıkıp "nasıldım" dediğimde Aylin " kızımmmö sen bu iş için doğmuşsun" demişti. Batu " çok güzel söyledin" demişti. Ben " teşekkür ederim" demiştim. Görkem araya girerek " sen yarın bana bütün bestelediğin sözleri getir gerisini bana bırak müziği ayarladığımda sana haber vericem biraz uzun sürücek ama değecek bir yıl sonra ikimizde istediğimiz yerde olucaz" demişti.

    Ben " inşallah bee Görkem" demiştim. Biraz daha stüdyoda gezdikten sonra Aylin ve Batu'yla çıkmıştım. Aylin'i eve bıraktıktan sonra yolda Batu " hadi annenleri ara güzel haberi ver" demişti. Ben " hayır onlar beni bir süre sonra internette izleyecekler sürprizi yapıcam" demiştim mutlu bir şekilde. Batu " iyi bakalım öyle olsun" demişti. Ben " beni eve bırak hemen gidip sözleri düzenlemem lazım yarın götürüp Görkem'e vermem lazım" demiştim. Batu " yardıma ihtiyacın var mı" demişti. Ben " yok saol ben hallederim de ben bişey sorcam sen Görkem'e niye iyi davrandın" dediğimde gülüp " kızım sende vursam kızıyon insan gibi davransam kızıyon" demişti.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin