Oyuncak Bebek

329 115 0
                                    

Hep beraber arabaya binip yola çıkmıştık. Evet geldiğimizde arabadan inip eve gitmeye başlamıştık. Ve ben bir tek evin içinin değil evin dışının da değiştiğini görmüştüm. Ve çok güzel olmuştu. Eve girdiğimizde Esma "Derin abla hadi gel" diye elimden tutup odasında götürmüştü. Ve " bak senin istediğin gibi koydum yatağı sana sürpriz yaptım beğendin mi" demişti. Ben " ayy Esma çok güzel olmuş beğenmek ne demek bayıldım" demiştim. Esma " Derin abla bazen gelir yanımda kalır mısın" demişti.

      Ben " istediğin zaman gelirim sen odanı beğendin mi onu söyle" demiştim. Esma " evet çok beğendim annemin odasıda çok güzel oldu salonda mutfakta her yer çok güzel oldu çok teşekkür ederim sana" demişti. Ben " rica ederim canım senin bana en büyük teşekkürün okuyup büyüyüp güzel bir meslek kazanman" demiştim. Esma " ben büyüyünce doktor olucam anemi iyileştiricem Derin abla" demişti. Ben " aferim sana hadi gidip diğer odalara bakalım" demiştim.

    Ve elinden tutarak odaları gezmeye başlamıştık ve mutfağa geldiğimizde Batu, teyzem, Hacer abla mutfaktalardı kahve içiyorlardı ben görünce " ooo kahve içiliyor ve bize haber verilmiyor" demiştim. Teyzem " geç otur kızım ben sana yapim hemen" demişti. Ben Esma'yla oturup muhabbetlerine ortak olmuştuk sonra teyzem kahveyi verip yerine oturmuştu. Ben " nerden buldunuz kahveyi" deyince Batu gülerek " boşver" demişti.

      Sonra ben Batu'ya " Batu Esma'yı buralarda gezdirsene biraz" demiştim. Batu " birazdan beraber gezeriz" deyince ben " sen şimdi gezdir" demiştim üstüne basa basa Batu " hee tamam gel Esma biz seninle gezelim" demişti ve Esma'yla evden çıkmışlardı. Onlar çıkınca ben Hacer ablaya " Hacer abla Batu'yla konuştum da ameliyat olman gerekiyormuş" demiştim. Hacer abla " evet kızım doğru sol böbreğim iflas etmiş ama ameliyatı şimdi olmicam bir ay sonra ve Esma'ya ben ameliyat olduğumda bakar msınız diyecektim biliyorum çok yük oluyorum ama..." sözünü kesip " sakın bir daha bunu duymuş olmiyim seve seve bakarım Esma'ya sen yeter ki iyileş" demiştim.

     Teyzem " ameliyat sırasında ben senin yanında kalırım Derin'de Bizde Esma'ya bakar" demişti. Biraz daha konuştuktan sonra Batu'yla Esma gelmişti Batu yanıma oturup "artık kalkalım mı Esma'yla Hacer abla da dinlensinler biraz" demişti. Ben " tamam hadi kalkalım" diyerek kapıya kadar yolcu etmişlerdi bizi sonra Esma " bi daha geleceksin dimi" demişti. Ben " tabiki gelicem hem belki bebeğin gibi beyni olmayan Batu abinde gelir" demiştim. Esma gülerek " olur oda gelsin" demişti. Sonra arabaya binip eve gelmiştik. Teyzem eve girdiğinde biz kapıda kalıp Batu'yla konuşmuştuk. Ben " ne tuhaf dimi iki hafta kadar önce bi gecede konduda kalıyorlardı.

     Şimdi ise güzel bir evleri ve geleceği var her ikisinin de hayat çok tuhaf imsanın karşısına herkes an herşeyi çıkartabiliyor" demiştim. Batu " mesela ben iki buçuk ay önceye kadar mükemmel bir hayatım vardı şimdiyse..." sözünü kesip " şimdiyse mahvettim dimi hayatını git o zaman kalma yanımda seni burada tutan ne! " demiştim. Susmuştu ben de sinirlenip tam kapıya vuracaktım ki arkamdan " gidemiyorum ki" demişti sessiz bir şekilde ben yutkunup ona dönüp " neden" demiştim. Batu " çünkü kabullenmesi çok zor" demişti. Ben " neyin" demişti. Batu " neden gidemediğimi söylemem çok zor kabullenemiyorum"demişti. Ben " niye ama neden zor "demiştim. Batu " bak ufaklık çok soru soruyorsun yeter eve gir artık hadi"demişti. Ben " korkarsın sen evet evet korkaksın daha ne istediğini bilmiyorsun" demiştim.

     Tam arkamı dönüp gidecekken bir anda kolumdan tutup kendine çekmişti beni gözlerine hapis olmuştum. " bana sakın bir daha korkak deme" demişti. Ben niye bilmiyorum ama gözyaşlarım yavaşça akmaya başlamıştı. Ve " yalan mı korkak değil misin?" demiştim. Batu kolumu daha sıkı tutarak " fazla oluyosun ufaklık" demişti. Ben " o zaman söyle niye gidemiyorsun" demiştim. Batu sabır çeker gibi gözlerini kapatıp açmıştı. " ne dememi istiyorsun ne bekliyorsun" demişti. Ben " bişey beklediğim falan yok sadece gerçeği kabullenemiyorsun" dediğimde " gerçeği söylesem herşeyi herkezi tamamen değiştirmek üzere hazır mısın" demişti.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin