Arkamdan odama gelip paketleri dolabımın önüne bırakıp yanıma gelip oturmuştu. Kafasını omzuna sola doğru indirip " ufaklık sen niye böyle yapıyorsun?" demişti ben sessiz kalmıştım. Batu " Derin" dediğinde ben " benim yaptığım bişey yok herşeyi üstüne alınıyorsun gitmem gerekiyordu ve çıktım mağazadan hepsi bu kadar" dediğimde Batu " kızım ben sana iltifat etsem suç etmesem suç doğruyu söylesem suç söylemesem suç napim ben şimdi" demişti.
" hele şu sıfata bak nası kıskanmış bı kız niye her seferinde tersine anlıyor olayları" ben " yaa bak benle iken o kokuşmuş sevgililerinin yanımda olmasını isimlerinin..." daa lafımı bitirmeden ne olduğunu anlamadan beni kendine çekmişti ve eliyle çeneme hafif dokunup gözlerimin içine bakarak " ben dana hayatıma girdiğinden belli hiç bir şey eskisi gibi değil diyorum sen bana ne diyorsun kızıl bela" dediğinde ben gözlerinin içine bakarak " yaniii" dediğimde Batu ayağa kalkıp " yani teyzen birazdan odaya saldırı yapıcak o yapmadan ben çıkim" demişti ve gitmişti sırıtarak.
Ben aldıkları yerleştirdikten sonra yatağa atmıştım kendimi bi on beş dakika uzandıktan sonra ayağa kalkmak için yeltenicektim ki kendimi yerde bulmuştum. Öff teyzem bu yatağın yerini çok aramış mı? Diyerek ayağa kalkıp akşam yemeği için mutfağa gitmiştim. Teyzem beni mutfağa giriş yaparken görünce hemen yanıma gelip " noldu sen niye bugün Batu'yla birlikte gelmedin eve?" deyince ben sinirle " Batu'nun kuyruğu bana mı bağlı niye her dakka onunla olayım ki?" demiştim.
Teyzem şaşırmış ve imalı bir şekilde " kız siz kavga mı ettiniz?" dediğinde ben " yok teyze ne kavgası hem niye kavga edelim ki?" demiştim. O sırada eniştem mutfağa gelip masaya oturup "hadi git Batu çağır başlayalım yemeğe" demişti ben teyzeme dönerek " Batu gitmedi mi?" dediğimde teyzem " yok odasında git çağır" diyerek salatayı masaya koymuştu. Ben Batu'nun odasının önüne gidip durmuştum. Girip gitmemekte çok kararsızdım, kapı hafif bir şekilde iki kere tıklatmıştım.
İçerden ses gelmeyince odaya giriş yapmıştım. Kimse yoktu içerde tam odadan çıkacakken gözüme bir kitap takılmıştı daha doğrusu defter. Tabi meraklı olduğum için defteri açmıştım defterin ilk sayfasındaki yazıyla gözlerim dolmuştu " seni bulucam anne..." diğer sayfalara baktığımda sürekli annesini özlediğini, onu ne kadar çok sevdiğini yazmıştı. Ve o an anlamıştım annesini bulmaya kafaya koymuştu biraz daha deftere bakmak istediğim an arkamdan yüksek sesle gelen Batu'nun sesiyle irkilmiş ve defteri hemen masanın üstüne bırakmıştım. " napıyosun sen!" dediğinde ben " hi hiç, bişey" demiştim kekeleyerek.
Batu hızla yanıma gelip masanın üstündeki defteri alıp dolabına koymuştu. Yanıma gelip kolumu sıkıp " sakın bir daha eşyalarıma dokunma" demişti sert bir şekilde. Ben kendimden emin bir şekilde " sadece baktım yemedim" deyip kolumu ondan kurtardıktan sonra kapıyı sert bir şekilde çarparak odadan çıkmıştım. Mutfağa bit hışımla gidip enitemin yanına oturmuştum eniştem " Batu gelmiyor mu yemeğe?" dediğinde ben sinirli bir şekilde " zıkımın pekini yesin görmüyon mu kasları daha ne yicek egosunu doyuruyo anca" dediğimde teyzemde eniştemde şaşkın bir şekilde bakışlardı ben " şey yani geliyo" dediğimde ikiside " hee" deyip önlerine dönmüştü. Geliyo deyince herşeyi anlıyonuz zaten dimi diye geçirmiştim içimden.
Sonra zaten Batu mutfağa girmişti karşıma geçip oturmuştu. Yüzüne bir kere olsun bakmamıştım yemin edebilirdim ki tam bir kere bakmış olabilirim ne var bunda ama o baktığımı görmemişti. Eniştem " ee okul alışverişi nasıl geçti" deyince kimseden çıt çıkmamıştı. Sonra Eniştem " Derin okuş alışverişi nasıl geçti?" dediğinde ben " evet" demiştim eniştem " ne evet?" dediğinde ben yine "evet" demiştim teyzem " Derin sen bizi dinliyor musun?" dediğinde ben " eve" demiştim. Eniştem " Derin sen dinlemiyorsun dimi bizi?" dediğinde ben " evet" demiştim eniştem " Derin sen manyak mısın?" dediğinde ben " evet" demiştim.
Teyzem heyecanla " Derin Anıl Piyancı geldi!" diye bağırdığında ben yerimden sıçrayarak heyecanla " hani nerde valla mı?!" diyerek sandalyeyle birlikte arkaya doğru uçuşa geçmiştim ve yerdeyim. Sonra herkezin güldüğünü farkedince ne kadar salakça bir durumda olduğunu farketmiştim. Batu eliyle sandaleyin önüne bastırarak eski halime gelmemi sağlamıştı. Hiç onun yüzüne bile bakmadan enişteme " komik mi?" dediğimde teyzem " valla komik" demişti ve hep beraber gülmüştük.
Yemek bittikten sonra odama gitmiştim. Batu'da hemen arkamdan gelmişti Batu odaya girer girmez ben " ben sıkılmaya başladım sen bağır çağır kalbimi kır sonra hiç bir şey olmamış gibi gel gönlümü al" demiştim. Batu " bak demin elinde tuttuğun şey... " dediğinde ben " biliyorum demin elimde tuttuğum şey senin için çok önemli annenle ilgili bende zaten anneni bulman için uğraşıyorum niye bana böyle davranıyorsun" dediğimde Batu yanıma gelip ellerimi tutup gözlerimin içine bakıp tabi ben yine kalpten gitmek üzereyim " özür dilerim ufaklık" demişti.
O sırada dan diye teyzem kapıya tekme atarak elinde oklavayla giriş yapmıştı o anda o sesle biz korkudan ben gözlerimi Batu kafasını kapatmıştı " yakaladınız ha ha ha!" dediğinde ben parmağının arasından baktığımda ellerimi yüzümden çekip " lan teyze sen manyak mısın altıma sıçıuodum lan korkudan" dediğimde eniştem teyzemin arkasında gelip durup ellierini göbeğinin önünde birleştirip sakin bit şekilde " kusura bakmayın çocuklar evde dura dura kafayı yedi ben seni yarın gezmeye çıkarıcam" deyip yavaşça kapıyı kapatmıştı. O gidince ikimizde Batu'yla yere yığılıp gülmüştük.Batu konuyu araya kaynatmaya çalışıp " affettin mi beni?" dediğinde ben ciddi bir şekilde yerden kalkıp " hayır " deyip odadan çıkmıştım. Sonra geri girip "şuan senin çıkman gerekiyordu yanlışlık oldu çık dışarı çabuk" demiştim. Batu yerden kalkıp " nasıl olsa bir gün barışcazzz" deyip odadan çıkmıştı. Sonra eniştem yanıma gelip " bugün ilaçlarını almadı yoksa biliyosun böyle yapmazdı" dediğinde ben " teyzem ilaç mı kullanıyor? " demiştim.
Eniştem " sadece omu bende kullanıyorum" dediğinde ben " sende mi kullanıyorsun?" demiştim. Eniştem " yaa hem de migren hapı kullanıyorum" dediğinde ben sinirim bozulmuş bir şekilde " yaa enişte Allah'ını seviyosan git" dediğimde eniştem gülerek kapıya giderken arkasına dönüp " teyzen de migren hapı kullanıyor" demişti ve gitmişti. Akıllısı bana denk gelmiyor ya rabbim ya Resulullah deyip yatağa atmıştım kendimi. Sonra yataktan kalkıp banyoya girmiştim. Duş alıp çıkmıştım. Üstümü giyndikten sonra her zamanki gibi havluyla saçımı sadrazam gibi yapıp yatağa uzanmıştım.
O sırada telefonu elime aldığımda Görkem'in on dakika önce aradığını görmüştüm geri arayıp ne olduğunu sormuştum " Görkem" dediğimde Görkem " Derin yarın sabah erkenden çabuk gel araştırmayı bitirdim ve çok önemli bilgiler buldum" dediğinde ben " şimdi gelim çatlarım ben yatamam" dediğimde Görkem gülerek " saçmalama saat kaç oldu sen dediğimi yap sabah erkenden gel" demişti ben " iyi peki iyi geceler" demiştim Görkem de " iyi geceler" deyip telefonu kapatmıştım. Çok heyecanlıydım nasıl uyuyacaktım şimdi yatakta bir oyana bir buyana dönmüştüm. En sonunda uyumayı başarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.