Çok yorgun ve halsiz bir şekilde uyanmıştım. Evimde kendi, yatağımda uyanmıştım. Kafamdaki tek düşünce ailemin beni gördüğü yada kızdı mı? " dün geceki kıyafetler üstümdeydi hala.
Aceleyle mutfağa gittiğim de ailem, Batuhan, Görkem, Aylin kahvaltı yapıyorlardı. Beynim durmuştu. Annem beni gördüğünde " gelin hanım da uyanmış "dediğinde çok zor bir şekilde en & sendeayutkunmuştum.
Babam gülerek" korkma kızım herşeyden haberim var sende gerçekten istiyorsan önümüzdeki yaz evlenin "dediğinde başımdan aşşağı kaynar sular dökülmüştü sanki.
Aylin boynuma sarılarak" tebrikler kanka "demişti. Ben" na- nasıl siz şimdi kızmadınız mı? "dediğimde annem" niye kızalım kızım mürvetini göreceğiz "dediğinde" pe- peki "diyerek yukarı üstümü değiştirmeye çıkmıştım.
Önce bir banyo yapmıştım, sonra üstümü giyinip aşşağı inmiştim. Görkem'le babamın konuştuğunu görmüştüm." evet efendim bugün kayıtları yapıcaz bir iki gün sonrada Anıl Piyancı'ıyla bağlantıya geçeceğiz"demişti. Babam " vay be sonunda hayallerini gerçekleştiriyor, çok mutluyum onun adına" dediğinde.
Ben içeri girmiştim yanına oturduğum da " hadi o zaman bir an önce gidin başlayın kayıtlara dediğinde babam, ben" tamam gidelim "demiştim. Ve Batu, ben, Görkem ve Aylin çıkmıştık evden.
Yoldayken" dün gece noldu ben hiç bir şey hatırlamıyorum "dediğimde hepsi gülmüştü Batu" ne oldu söyliyeyim küçük hanım heyecandan bayıldın teklifime de cevap veremedin "dediğinde" gerçekten mi? Çok özür dilerim herşeyi mahvettim yaa! " dediğimde" saçmalama hem o yüzük parmağında boşuna mı duruyor? Hayır deme gibi bir şansın yok zaten "dediğinde mutlu olmuştum ve gülümsemiştim.
Stüdyoya vardığımız da ben sandalyeye oturduğum da, Görkem bir kaç kağıdı toparlıyordu. Bir süre tek başıma odada beklemiştim. Sonra Görkem yanıma gelip elime kağıtları vermişti. Bunları çok iyi ezberle sonra sana hangi şarkı hangi hangisinin sözleri söyleyeceğim "dediğinde" lan bunları ben yazdım zaten unuttun mu? Sen şarkıya geç "dediğimde sırıtarak" iyi hadi o zaman " diyerek beni diğer odaya götürüp şarkıları" dinletmişti.
Gece üç olmuştu saat kaç tane şarkı söyledim hatırlamıyordum ama çok yorgundum. Batu ve Aylin koltukta uyuya kalmışlardı. Saat dörtte işimiz bitmişti. Kendimi koltuğa atmıştım. Görkem'de yanıma oturmuştu " çok güzel bir sesin var hele birde rap söyleyince ortalık karışıyor" demişti ve gülmüştü.
Bende " sen birde küfür ederken gör" dediğimde " ne!" dediğinde " yok bir dakika o laf yanlış oldu unut yanlış ortamda söyledim" dediğimde gülmüştük. Sonra " o zaman haberi verim şarkıları yaparken ulaştım Piyancı'ıya" dediğinde " şaka!" demiştim. " şaka değil menajeri ile konuştum sonra Anıl Piyancı'ıya bağladı beni onunla bizzat konuştum.
Adam net konuştu iyi ve net bir şekilde yaparım yani şarkı söylerim dedi" dediğinde göz yaşlarımı " tutamamıştım" ya nasıl şimdi biz başardık mı? Söylicem mi? Onunla şarkı tanışıcam mı? "dediğimde" biz değil sen başardın "dediğinde" Görkem çok teşekkür ederim gerçekten iyi ki, iyi ki varsın iyi ki seninle tanışmışım"deyip boynuna atlamıştım. " peki ne zaman buluşucaz yani ne zaman Piyancı'ıyla tanışıcam" dediğimde "istediğin zaman hemen sabah olur" dediğinde çığlığı basmıştım heyecandan " aaaaa! Uyanın gidiyoruz kalkın kalkın!
Piyancı'yı görmeye gidiyoruz!" dediğimde Aylin ve Batu uykularından sıçramışlardı Aylin " noluyo be!" dediğinde " kızım gidiyoruz gidiyoruz Anıl Piyancı'ıyla tanışmaya gidiyoruz" dediğimde Aylin " oha çok sevindim!" demişti. Batu " nasıl lan hemen nasıl ulaştınız!?" dediğinde Görkem " o kadar çaba verdik olsun o kadar" dediğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
Chick-LitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.