Bilete baktığımda 37 numaralı koltukta oturduğumu gördüm. Etrafa bakınırken sonunda bulmuştum. O an aklıma 17 yaşındayım ve ilk defa uçağa biniyordum. Allah sonumu hayretsin diye koltuğuma doğru ilerlemiştim. Geldiğimde yerim de başka biri vardı.
Uzun boylu,ela gözlü ,saçını yana atmış gayet iyi giyinimli biriydi. Biraz ciddilik vardı ama zengin salağın tekiydi. Ona bakarak " bakar mısın? şuan benim yerimde oturuyorsun" demiştim. Ve kafasını çevirik bana bakmadı bile." çocuk duymuyor musun? beni "diyip dürtmüştüm. " benim yerime oturmuşsun kalk " demiştim. Çocuk dönüp bana bakmıştı. " birşey mi dedin?" demişti. Ben" yok canım bir şey dermiyim " demiştim.
" Anana selam diyecektim kalk lan yerimden! İki saattir sana sesleniyorum sağır mısın? Allah allah" demiştim. " şşş yavaş müzik dinliyordum. Yoksa bu çirkef sesi duymamak eldemi" demişti. " sen önce dönbi aynada sıafıtına bak maymun hem benim sesim gayet güzel sen kendine bak" demiştim . " maymun ha ! Ha ha ha kızım senin o kızıl saçlarında kıvılcım çıkartırım. Defol git burdan bulaşma bana pişman olursun " demişti. Ben " yaa benim yerime oturmuşsun anlamıyor musun?!" demiştim. " kaç lan senin koltuk numaran? " diye sormuştu. " 37 lan " demiştim. " hayır olamaz çünkü benim ki 37 salak " demişti.
Salak senin anandır diyecektim de anasının suçu yok."İnanmıyorsan al bak lan " demiştim . kağıdı elimden öküz gibi alarak sonra bakıp şok olmuştu . Sonra bir şey olmamış gibi kağıdı elime verip "Banane git nereye oturuyorsan otur burada ben oturuyorum ." demişti. Şok olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.