Sabah olduğunda yataktan kalkıp saçımdaki havluyu alıp saçımı taramıştım. Sonra üstümü değiştirip altıma kot pantolon üstüme mavi bir sweat giymiştim. Sonra saçımı düzleştirdikten sonra odamdan çıkıp içeri gitmiştim. O gün hiç keyfim yoktu. İçeride babam, annem, teyzem, eniştem oturuyorlardı.
Annem beni görünce "kızım sen kalkmayınca bizde kahvaltımızı yaptık ben hemen kahvaltını hazırlarım iki dakika bekle" demişti. Ben " yok anne gerek yok aç değilim canım bir şey istemiyor" demiştim. Babam " nereye gittiniz dün kızım" dediğinde teyzemle çok gergin bir bakışmamız olmuştu. " karoke mekanına gittik baba şarkı falan söyledik öyle bir kaç yerleri gezdik falan" demiştim. Babam" iyi güzel gel otur hadi"demişti. Ben "yok baba çıkmam lazım arkadaşım bekliyor" demiştim.
Babam " kim" demişti.Ben "Aylin fazla geç kalmam" diyerekten evden çıkmıştım. Görkem'le konuşmam lazımdı. Aylin'lerin kapısını çaldığımda Aylin'in annesi açmıştı kapıyı. " Hoşgeldin Derin gelsene içeri" demişti. Ben içeri girmiştim. "Aylin nerede Tülay abla" demiştim. Bana " odasında kızım geç sen" demişti. Teşekkür edip Aylin'in odasına gitmiştim. Odada Aylin'le Görkem yatağın üstünde oturmuş konuşuyorlardı.
Ben içeri girince ayağa kalkmışdı ikiside Görkem " hoşgeldin Derin" demişti. Ben " hoşbuldum" diyerek çalışma masasının koltuğuna oturmuştum. Görkem'e bakarak "Görkem noluyo niye kavga ettiniz dün daha yeni tanışdınız alıp veremediğiniz şey ne" dediğimde Görkem " önemli bir yok boşver senden dünkü olay için tekrardan özür diliyorum"demişti. Ben" bana bak senin karşında beş yaşındaki bebek yok ağzınızdan burnunuzdan kan gelene kadar salak gibi kavga ettiniz sebebide bence önemlidir dökül o yüzden"demiştim. Görkem " Bunun cevabını sana ben veremem o yüzden Batu'ya sor" demişti. Ben " pekala ama eğer Batu'da söylemezse sen gerçeği söyliceksin sözmü" demiştim.
Görkem "ben sana söz veremem bunu söylemesi gereken kişi Batu" demişti. Ben " iyi bakalım öyle olsun tamam benim şimdi gitmem lazım" diyerek ayağa kalkmıştım. Aylin " daha yeni geldin" demişti ben "gidip Batu'yla konuşucam sonra yine görüşürüz" demiştim. Ve odadan çıkmıştım. Evden çıkıp Batu'yu aramıştım. " nerdesin" demiştim. Batu " sanada merhaba Derin" demişti. Ben " hemen konuşmamız lazım nerdeysen hemen benim evin oraya gel" demiştim. Batu " gelemem işim var" demişti. Ben " benden önemli bir işin olamaz baban seni bana bakıcaksın diye gönderdi hemen buraya geliyorsun hem ne işin var ki bu kadar önemli" demiştim.Batu " çok sevdiğim değer verdiğim herşeydrn çok sevdiğim biri için bir şeyler yapmam lazım" demişti ve telefonu kapatmıştı. "Aaaaaahhhhhh bu kadar önemli olan şey ne acaba "demiştim bağırarak. Bi taksiye binip sahile gitmiştim. Ve Görkem'i aramıştım." efendim Derin "demişti. Ben" Görkem birazdan atacağım konuma gelir misin "demiştim Görkem" tabi hemen geliyorum"diyerek telefonu kapatmıştı. Konumu attıktan on beş dakika sonra yanıma oturan ve konuşan bir sesle kendime gelmiştim. " ya tartıştın yada tartışın niye tartıştın" demişti ben " değer verdiği herşeyden çok sevdiği kişi için bir şeyler yapması gerekiyormuş" demiştim. Görkem " bu seni niye bu kadar çok üzdü sonuçta arkadaş bile değilsiniz" demişti. Ben " hayır tabiki arkadaş değiliz ama onu anlayamıyorum tanıyamıyorum onunla tanışalı daha iki ay oldu ama hani ne bilim iki ayda olsa en azında onun hakkında az çokta olsa bir şey bile bilirsin ama ben onu hiç tanıyamıyorum" demiştim.
Görkem " İzmir'e iş için dönüceğin zaman seninle gelicek mi? " demişti. Ben " bilmiyorum aslında onu İzmir'e gelse bile tutacak bir şey yoktu bana kalırsa gelmicek tavrını şimdiden koydu" demiştim. Görkem " bu kadar erken düşünüp karar verme her an herşey olabilir" demişti. Ben " ne olabilir ki Batu başıma melek mi kesilecek başıma" demiştim gülerek. Akşama kadar sahilde oturmuştuk. " Derin saat sekiz oldu artık kalkalım"demişti. Ben" tamam "deyip kalkmıştık. Taksiye binip evin önüne gelmiştik. Taksiden indiğimizde" Görkem gelsene seni ailemle tanıştırayim zaten bir gün seninle tanışıcaklar"demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
Romanzi rosa / ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.