Tülay ablaya yani Ayilin'in annesini Batu'yla tanıştırdıktan sonra kim olduğunu söylemiştim. Tülay abla anlayış göstererek saygı duymuştu. Böylelikle Batu ve Aylin'le odada konışabilecektim. Odaya geçtiğimizde Aylşn yatağının üzerine Batu onun yanına bende çalışma masasının dönen koltuğuna oturmuştum. "evet gençler tanıştırayım Batu Aylin Aylin Batu bende Derin" demiştim gülerek.
İkiside aynı anda birbirine dönüp ellerini uzatarak "memnun oldum" demişlerdi. Ben evet Aylin başlıyorum diyerek başından sonuna kadar herşeyi anlatmıştım. Odada kaç saat kaldık bilmiyorum ama Aylşn anlattıklarımdan sonra" kızım sen kitap yazsana yaa valla roman olur " demişti. Batu gülerek "ne kitabı serilik film gibi hayatı var "demişti. Ben koltukla dönerek "evet senin anladığın onunla düet yapabilmek için bi şansım var ailemin onayıda var veeeeee Batu da var bu işde" dediğimde Batu kaşlarını kaldırıp bana bakarak gerçekten mi diye bir bakış atmıştı.
Kendimi o kadar çok kaptırmıştım ki dönerken neredeyse düşecektim. Hala dönerek "şimdi sana soruyorum benle bu yola var mısın" dediğimde Aylin " üzgün bir şekilde bakıp" malesef " deyip" manyak mısın kızıımmmm tabikide varımmmm senin içinn bu aksiyonu kaçıramam"deyip boynuma atlamıştı. O şekilde Aylin'le koltukta bir tur atmıştık. Ve sonra yere düşmüştük. Veee delice gülüp kahkaha atmıştık. Tam o anda Batu'nun bana bakan o sıcak gülümsemesini görmüştüm. Batu o anda " eeee başka biri kaldımı daha bu yola katılacak" demişti.
Ben sinsice gülüp " neden olmasın" demiştim. Aylin ayağa kalkarak yatağa oturmuştu. " eee şimdi srn bu çocukla ne zaman konuşacaksın" demişti. Ben " knk İzmir'e gidip öyle konuşucam"demiştim. Aylin şaşkınlıkla " nasıl ne şaka mı İzmir'e geri mi dönüceksin"demişti. Ben" Aylin gitmek zorundayım çünkü Piyancı İzmir'de çocukta İzmir'de en önemlisi... " demiştim. Aylin" en önemlisi ne Derin! "demişti. Ben" ben bir daha burada eskisi gibi yaşayacağımı düşünmüyorum. İzmir'e çok alıştım. Veee sende benimle geliyorsun" dediğim an yere düşmüştüm.
Hiç çaktırmamaya çalışarakk "eee geliyon mu" demiştim. Aylin gülerek "tabiki şapşal seninle her yere gelirim" demişti. Ben olduğum yerden kalkarak " koltuğa oturup" iyi"demiştim. " knk o zaman biz gidelim bendrn haber bekle seni seviyorum" deyip sarılmıştım. O da " bende seni seviyorum kardeşim" demişti. Ve evden çıkıp arabaya bin miştik. Yolda Batu " neden o" demişti. Ben "kim" demiştim.
Batu " Piyancı dediğin adam niye senin için bu kadar önemli" dediğinde ben" açık konuşmak gerekirse sesiyle, duruşuyla, tavrıyla en önemlisi hiç bir zaman pes etmemesi harika bir şey ben ondan önce rap müzikten nefret ediyordum. Onu tanıdım ve hayatım değişti. Onu dinlemek, onun fotğraflarına bakmak, onu sevmek, ona hayran olmak bir delilik, takıntı, saplantı veya en saçması aşk değil sadece çok fazla hayranım bu kadar"demiştim. Batu " ben hayatımda hiç hayran olmadım ama öyle bir anlattın ki insanın birine hayran olası geliyor" demişti. Ben " belki bir gün olursun" demiştim.
Eve geldiğimizde annem açmıştı kapıyı ve bana sarılarak " annem" demişti. Bende "annem " demiştim. Batu'yla birlikte içeri geçtiğimizde evden çıkarken kimleri orada bıraktıysak hala oradalardı. Babamın yanına geçip oturmuştuk. Babam " özledin mi İstanbul'u" demişti. Ben " hemde nasıl" demişti. Babam" o zaman benim güzel kızımı Batu biraz gezdirsin Pelin sende git istersen"demişti babam, Pelin" yok baba arkadaşım gelicek birazdan odamda takılıcaz onlar gitsin"demişti.
Babam" tamam biraz dinlen sonra
üstünü değiştirir çıkarsınız"demişti. Batu" bende o zamana kadar biraz dinlenim"demişti ve ayağa kalkmıştı. Annem" Batu sen nerede kalacaksın"demişti. Batu" benim kendi evim var orada biraz kalıcam bir saat sonra Derin'i almaya gelirim"demişti. Ve evden çıkmıştı. Ben de odama gitmiştim. Odama girer girmez istemsiz bir şekilde gözlerim dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.