Batu'nun Hayranları

277 90 2
                                    

Odada bir süre daha kadıktan sonra teyzemin telaşlı sesiyle kendime gelmiştim beni dürterek " Derin çabuk gel kapıya üşüşmüşler kıracaklar kapıyı Batu diye bağırıyorlar kalk bak şunlara" demişti ben hemen yataktan kalkıp koşarak kapıya gitmiştim. Kapı deliğinden baktığımda aralarında bir tane erkek görememiştim kız sürüsü kapıdaydı. Ben telaş yapmıştım istemsiz bir şekilde sonra Elim kolum ayrı oynayarak " tamam tamam!! Sakin olun çözcem ben şimdi sakin olun!!" diye bağırdiğim da teyzem anlam verememiş bir şekilde " kızım niye bağırıyon" demişti.

     Ben " tamam kapıyı açıcam ve konuşucam sakin olun ve onları buradan göndericem siz mutfağa gidin nolur nolmaz" dediğimde teyzemle eniştem mutfağa gittikten sonra kapıyı yavaşça açmıştım. Kapıyı açmamla susmaları bir olmuştu tam konuşacakken " Batu! Batu! Batu!" diye bağırmaya başlamışlardı onları susturup bağırarak " laaaan! Bi susun noluyo kimsiniz siz"dediğimde içlerinde bi kız" ben Ecrin Batu'nun büyük hayranıyım onu görmeyi çok istiyorum yardım edermisiniz? "dediğinde ben " iyide siz Batu'yu nerden tanıyorsunuz ve burada ne işiniz var?"demiştim.

     Sonra en önde olan kız " biz Batu'nun İzmir'de olduğunu öğrenince hemen koştuk geldim buradaymış doğru mu içerde mi?" diye tam kafasını uzatıcakken onu ittirip " dur dur dur! Burda burdada şuan burda değil siz bu evi nerden buldunuz?" dediğimde en öndeki kız " araştırdık bulduk takip ettim" dediğimde ağzım açık kalmıştı ve " takip ettin?" demiştim. Kız " evet" diyerek sevinçle kafasını sallamıştı.

Ben " tamam siz şimdi burada durun Ben batu'yu aricam tamam mı? bekelyin" dediğim an ecrin Boynuma atılıp " çok teşekkür ederim numarası sende varmı verir misin lütfenn?"  dediğinde ben " bekle" deyip içeri girip kapıyı zorda olsa kapatabilmiştim. Eniştemle teyzem telaşla yanıma gelip "noldu kızım ne istiyorlarmış" demişti.

     Ben " dışarısı çok tehlikeli sakın çıkmayın çıkarsanız ölürsünüz" deyip Batu'yu aramıştım " Batu! Nerdeysen hemen buraya geliyorsun dışarda manyak hayranların kapıyı kıracak resmen hemen gel yoksa bu evden kimse sağ çıkamicak" dediğimde telefonu yüzüme kapatmıştı. Teyzem " noldu ne dedi?" dediğinde ben " ne bilim yaa kapattı telefonu suratıma" demiştim. 10 dakika sonra dışardan Batu'nun sesini duymamla ve kızların sevinç çığlıklarıyla irkilmiştim " kızlar durun yapmayın bakın eziceksiniz beni! Derin yardım et!" dediği an ben kapıyı açıp zar zor da olsa kapıya yanıma çekmiştim. Sinirlenip bağırarak " kızlar yeter bu kadar gördünüz Batu'yu gidin artık yoksa polis çağırırım" dediğimde dağılmaya başlamışlardı.

      Ama giderken bile hala bağırıyorlardı " Batu seni seviyorum!", " seni seviyorum yakışıklı" demişlerdi.

     Ben onu içeri alıp kapıyı kapatmıştım sinirle koltuğa oturup " buneydi şimdi" dediğimde Batu gülerek " görüyosun işte hayranlarım çok seviyorlar beni bende onları seviyorum" dediğinde koluna sert bir şekilde vurarak " gülme lan!" dediğimde Batu toparlanıp " tamam, tamam sustum" demişti. Eniştem " yav olum bu kızlar seni niye bu kadar çok seviyorlar" demişti ben devreye girip " niye olcak beyfendi kerkeze kırmızı boncuk dağıtıyo" dediğimde Batu beni düzeltip " mavi boncuk o" demişti ben sinirle " neyse ne " yeşil boncuk dağıtıyon sonuçta " dediğimde Batu " Derin o mavi boncuk mavi! " dediğinde ben " her neyse sende öyle herkeze sarı boncuk dağıtma " dediğimde Batu teyzem ve enişteme " Allah'ınızı seviyosanız Derin'i tek bırakın "deyip evden çıkarken kendi kendime konuşuyordu " yok yani anlamıyo ben mavi dedikçe o kırmızı, yeşil, sarı diyo " diyerek evden çıkmıştı o çıkarken de teyzemle eniştemde sabır çekerek mutfağa gitmişlerdi. Ben de tek kaldığımı farkedince odama gitmiştim yatağın üstüne oturunca kendime  zaten buraya gelince kalabalığın içine giriyorum diyerek kafamı yastığa gömmüştüm. Sonra aklıma youtube kanalı açmak geldi neden olmasın ki zaten açıcaktım bu vesileyle biraz erken açarım diyerek teyzemlerin benim için aldığı bilgisayarın başına oturmuştum profil için arka profil için kendi tasarımlarımı yapmıştım bilgisayarda en sonunda hesap numarası falan isteyince babamın hesabını kullanmıştım şimdilik.

     En azından şarkıları atana kadar biraz abone toplamalıydım.  Kanal açma ve tasarım işi iki saatimi almıştı herşey bittikten sonra teyzem akşam yemeği için bana seslenmişti " Derin hadi sofra hazır" demişti.

    Ben " geliyorum" diyerek mutfağa gitmiştim. Sofraya oturduğum da " teyze var yaa sen bitanesin bide benim sevdiğimi bile bile mantıklı yapmışsın" deyip mantıdan bir kaşık almıştım " kız valla çok güzel olmuş" demiştim. Eniştem " doğru söyle annenin yemeklerini mi yoksa teyzenin yemeklerini mi daha güzel?" dediğinde kaşığı bırakıp mazlum mazlum bakıp " ama enişte şuan çok pis arada bırakıyosun beni" dediğimde teyzem " sen benim yemeklerini ye ye sonra annem de olur mu?" dediğinde ben " teyze yaa ikinizin ki de çok güzel" demiştim. Teyzem " haa şöyle" diyerek sofraya oturmuştu ve yemeğe başlamıştık.

    Yemekten sonra teyzeme sofrayı kaldırmasına yardım ettikten sonra odama gidip kanala girmiştim ve bir abonem vardı şaşkınlıkla gülerek hadi bismillah demiştim. Sonra odama gidip duş alıp üstümü giyindikten sonra yine saçımı havluyla sadrazam gibi yapıp yatağa uzanmıştım. Sonra telefonun saatini ona ayarlayıp uyumuştum. Rüyamda tam üçüncü kez Batu'yla beni Batu'nun evinin önünde yağmur altında görmüştüm. El ele tutuşmuş başlarımızı birbirine yaslamıştık. Ve Batu bana " bende seni seviyorum ufaklık" demişti ve anasını satim ben yine neden bende seni seviyorum ufaklık dediğini anlayamamıştım.

     Çünkü ben ona seni seviyorum dememiştim yada demiştim ama her seferinde kendi söylediğim lafı rüyamda görmüyordum.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin