Yine Mi İstanbul?

279 89 0
                                    

Taksiye binip eve gelmiştim. Odama gidip yatağın üzerine atmıştım kendimi. Sonra telefonu alıp yattığım yerden Aylin'i aramıştım. Olan biten herşeyi anlattığımda bana " kızım şimdi biz bir dahamı İstanbul'a gidicez zaten buraya gelmek için annemden zor izin aldım" dediğinde ben çaresiz bir ses tonuyla " napim Aylin bana deki şunu yap yada bunu yap başka çarem yok onu bulmak zorındayız Batu çok kötü bir durumda niye anlamak istemiyorsunuz" demiştim. Aylin telefonun diğer ucunda biraz sessiz kalmıştı.

      Sonra " tamam gelicem o kadını bulmadan da dönmicez ama bana yola çıkacağımız zaman bir gün önce haber ver hazırlanayım amk hazırlıksız yakalanıyom hep yaa!" dediğinde ben bi kahkaha patlattıktan sonra " tam tam ben sana haber vericem seni çok seviyorum kardeşim iyi ki varsın" dediğimde Aylin " asıl sen iyiki varsın deli bende seni çok seviyorum" demişti. Sonra aynı sevgili muhabbeti gibi " hadi kapat" " hayır sen kapat" yok yok sen kapat " derken ben sinirlenip hemen durumu ele alıp " Aylin bokunu çıkarma kapat telefonu "dediğimde Aylin telefonu kapatmıştı. Sonra salona teyzemle eniştemin yanına gidip usulca teyzenin yanına sokulmuştum " yine naptın he yine ne bok yedin " dediğinde eniştemin güldüğünü duymuştum.

     " napıcak ya birine yardım etmiştir yada yardım edicektir " demişti üstüne basa basa. Teyzem " hadi anlat noldu bakim?" dediğinde derin bir nefes alıp verdikten tek bi nefeste heycanla ve tedirgin bir sesle " teyze ben Batu'nun annesini buldum ben değil gerçi Görkem buldu ben, Görkem, Batu, Aylin İstanbul'a gidiyoruz kadının adresini bulduk veeee nolur kızmayın" dediğimde sessiz bir ortam olmuştu teyzeme dönüp " eee kızmadınız mı?" dediğimde eniştem " yok yavrum biz alıştık sen bi İzmir, bi İstanbul, bi İzmir, bi İstanbul geziyorsun böyle zaten bizede sormuyosun niye kızalım" dediğinde biraz kırıldıklarını anlamıştım.

      Sonra üzgün bir suratla " yaa bakın Batu çok kötü, bir durumda annesini çok özlüyor ve ben bunu yani onun halini gördükçe üzülüyorum niye anlamıyorsunuz" demiştim. Teyzem " bak yavrum üzülmene anlıyorum ama şöyle bir şey var ani kararlar veriyorsun ve bize sormadan veriyorsun" dediğinde ben " haklısınız özür dilerim ama gitmek zorundayım İstanbul'a" demiştim kendimden emin bir şekilde. Teyzem" peki diyelim ki gittin kadınla Batuhan'ıda görüştürdün. Ya kadın istemezse oğlunu kızım kusura bakma da evladını seven insan bırakıp da gitmezdi " dediğinde içim bi burkulmuştu, hiç kendimi bozmamaya çalışarak" onada o zaman karar veririz " demiştim.

     Sonra odama çıkıp Görkemi, Aylin'i ve Batu'yu arayıp yarın saat dokuz da hazır olmalarını söylemiştim. Hemen sonra kendi bavulumu hazırlamıştım. Sonra internetten uçak biletlerini almıştım. Banyoya girip duş aldıktan sonra Görkem'in verdiği adrese bir kez daha bakmıştım. Kendi kendime mırıldanarak yatağa girmiştir. Bi süre sonra zaten uykuya dalmıştım.
  
    Sabah Görkem'in sesiyle uyanmıştım. " Derin, deriin kızım uyansana lan geç kalıcaz, derinnn!" dediğinde ben kendime zar, zor gelerek " ne bağırıyorsun be borazan gibi mikrofon mu yuttun?" dediğimde "saat sekiz buçuk ve sadece yarım saatimiz var, Batu'yla Aylin direk havaalanına gelecek kalk hadi" dediğide bi hışımla kıyafetlerimi alıp banyoya gitmiştim üstümü giyindikten sonra Görkem'le hemen salona gitmiştik teyzemle eniştemle hiç şu an duygulsal an yaşayacak vaktim yoktu. İkisini de öptükten sonra Görkemle bi taksiye binip havaalanına gitmiştik. Hemen uçağa binmiştik.

      Koltuk numaram Görkem'in yanıydı. Tam yerime oturdum derken Batu beni kucağına alıp kendi yanına cam kenarına oturtmuştu. Şok olmuştum. " deli misin sen?" dediğimde sırıtarak " evet" dediğinde yanıma oturmuştu. Uçak kalktığı sırada Batu bana gülerek " ha bu arada sen neyle geçtin bu sene takdir, teşekkür" dediğinde direk lafı çevirmiştim " sanane benim aldığım belgeden yemişim takdirini, teşekkürünü önemli olan Allah'ın takdiri" dediğimde Görkem'le, Aylin aynı anda bize dönüp " düz geçti" demişlerdi. Sonra hepimiz gülmüştük. Sonra çantamdan adresin yazılı oldupu kağıdı almak için ayağa kalkdığım da bi anda kendimi Batu'nu n kucağında bulmuştum.

   Ve gözlerimin içine bakarak tebessüm ederek " biliyor musun çok merak ediyorum" dediğinde yutkunarak " neyi" dediğimde " romantizm seviyeni" demişti ve o anda başımızdan aşşağı gül yaprakları düşmeye başlamıştı. Ben şok olmuş bir şekilde ayağa kaldığım da Batu tebessüm ederek " nasıl beğendin mi?" dediğinde ben sinirlenerek " lan kim toplayacak buraları?" dediğimde uçaktaki herkezin bize baktığını ve güldüğünü farketmiştim. Batu sonra " sakin ol hostes toplar" lavaboya gitmişti. Sonra Aylin " kırdın çocuğu be kanka" demişti. Görkem  o sırada " şaşırdık mı?  Hayır" demişti. Sonra ben hostesten orayı toplamasını rica ettikten sonra. Bir tane kaktüs almıştım. Çiçek kalmamıştım ne yapsaydım yani. Sonra Batu yerinde cam kenarında otururken, görmüştüm.

   Kaktüsü bi anda önünde çıkarıp " senin için" demiştim. Batu " kaktüs mü?  Benim için mi? İyi, misin sen?" dediğinde ben yanına oturup " ya tamam biliyorum demin seni kırıdım şok olduğum için öyle oldu gerçekten" dediğimde Batu bana dönerek " tamam hadi diyelim öyle oldu ya bu ne ya bu ne kaktüs nedir yani başka çiçek mi bulamadın?" dediğinde ortamu kurtarmak için kaktüsü koklayıp " çok güzel kokuyor ama valla bak kokla" diyerek ona yaklaştırmıştım. Batu gülerek " iyi tamam afettim ama çek şunu gözümün önünden" dediğinde hemen çekip hostese vermiştim. Sonra Aylin " gençler biz şimdi torun tombalak gidiyoz ama nerede kalcaz Derin sana gidemeyiz haberi bile yok ailenin hem çok kızarlar, banada gidemeyiz, Görkemin ev zaten küçük" dediğinde herkez gözünü Batu'ya dikmişti.

    Bu sırada sırada Batu " ulan alel acele bok varmış gibi yola çıkıyorsunuz, sonra beyaz atlı prensinizin sizi kurtarmasını bekliyorsunuz başlarım böyle işin içine aaa! yeter artık" dediğinde ben şaşırmış bir şekilde " sen ciddi misin dediğimde" Batu " yok lan şaka yaptım tutarız orada bi otel" demişti. Ve gülmüştük tabiki de gerçek zannetmiştik bi an. Sonra ne oldu ne bitti hatırlamıyorum uyuya kalmışım Uyumadan da yapamıyorum. Aylin'in sesiyle uyanmıştım. " Derin kız uyan uçak durdu yok harbiden bunun eniştesi de eskiden boşuna demiyordu biz Derin'i nerede bıraksak ya uyuyor yada dalıyor" dediğinde.

     Ben ayılmaya çalışarak " uykumu kaybedeceğime insanların dırdırını kaybederim daha iyi dünya kurallarına bu kadar çok takılmayın uyuyun" dediğimde Aylin kolumdan çekiştirerek uçaktan indirmişti. Sonra bi taksiye binmiştik tabi ben hala uykuluyum. Batu yanımda oturuyordu. Batu'nun omzuna dürterek "bişey dicem eve gidince yada otele her neyse biyere varınca uyuyabilir miyim" dediğimde " şimdi uyu" diyerek başımı omzuna koymuştu.

     Bi koltukta yatıyordum ve Aylin alışverişe gidiyordu Batu'yla Batu  o sırada " ben gelmem bununla aynı evde mi bırakim Derin'i" dediğinde Aylin kolundan çekiştirerek " saçmalama kız uyuyor hem uyumasa nolucak" diye evden çıkarmıştı. Onlar gittikten sonra Görkem'e seslenmiştim. " Görkeeeeeem! Görkem!" dediğimde sırıtarak içeri gelmişti " noldu küçük titan" demişti. " otur senle bişey konuşucam" dediğimde ciddi bir hal almıştı. "Konuşacağın konuyu az çok tahmin edebiliyorum demişti.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin