Arkadaşlar bölüm şarkısı vermedin = umut timur
Benim gözlerim hala kapalıydı ve ortam çok sessizdi gözlerimi açsam mı açmasam mı açsam mı açmasam mı diye düşünürken bir anda kendimi Batu'nun kollarında bulmuştum tabi o hızla gözlerimi açmıştım Batu çok güzel ve samimi bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu.
Bir anda eli saçıma gitmişti ve yavaşça gözümün önüne gelen saçımı arkaya atmıştı. " belki de beni bu kadar çok düşünen bir tek sensin ufaklık" " teşekkür ederim" demişti çok masum, sessiz, ve en önemlisi kibar bir şekilde söylemişti bunu ben heyecandan kekeleyerek " ne ne için" dediğimde Batu bu sefer elini hafifçe çeneme götürmüştü. Ulan bu çocuğun amacı ne ne istiyo kapten gidecem şimdi. " beni merak ettin ya onun için" dediğinde beni kendine daha çok sarmıştı. Ben "şey..." derken ne olduğunu anlamadan tam beni öpücekken gözlerimi kapatmıştım o sırada kapı çalmıştı.
" siktir! Tam öpcekken ulan, ulan bok şimdi çalıyo" " şey izin verirsen kapıyı açıcam" ... Hemen önümden çekilmişti ben bi hızal kapıyı açmaya gitmiştim kapıyı açtığımda karşımda " esmer uzun saçlı siyah kısa elbiseli platformlu topuklu ayakkabı giymiş yüzünde iki kilo boya badana olan bir kokoş kız vardı. " tatlım bakar mısın? "dediğinde " evet "demiştim kız " sen kimsin? " demişti kendini beğenmiş bir şekilde ben " sen kime baktın hayırdır "dediğimde ağzını eye eye " tatlom ben Bato'non sevgilisi cemre Soykıran " dediğinde beynimden vurlumuşa dönmüştüm tabi yaa internette görmüştüm bunu.
Ben neye uğradığımı şaşırmıştım napıcamı bilmiyordum sonra bir anda arkamdan Batu'nun yanıma gelip " ce cemre ne işin var senin burda"demişti kız Batu görür görmez " Batuuuu" diyerek ona sarılmıştı ben hala kıpırdayamıyordum Batu hemen ondan ayrılıp " niye geldin?" demişti. O cemre denen kızda " seni çok özledim" demişti gevşek bir şekilde.
Ben araya girip " no noluyu?" diyerek sorunca Batu " şey Derin bu benim..." Cemre araya girip bana bakarak " sevgilisiyim canım sen kimsin aaa Batu yoksa hizmetçin mi?" dediğinde önce bi kahkaha patlatıp sonra ciddileşip ve kızıp Cemre'nin üstüne atlayıp " ne diyon kızım sen yolarım seni hizmetçiymiş sensin hizmetçi paçoz şu yüzündeki makyaja bak çıkar o boya badanayıda yüz yüze konuşalım!" diye bağırırken Cemre " aa! Napıyosun manyak bırak saçımı Batu yardım etsene ne bakıyorsun öyle!" diye bağırınca Batu " devreye girip " Derin dur tamam sakin ol kızım bi dur! " diye beni ayırmıştı. Ben üstümü düzeltip saçımı arkaya atarken " manyak mısın kızım sen napıyosun kim ya bu Batu! " dediğinde ben çok sinirlendiğim için elimi uzatıp " Derin ben Derin Göksu Batuhan'ın sevgilisiyim evlencez biz " dediğimde kızın yüzündeki ifade korkunçtu çok pis kapak olmuştu.
Batu o anda şaşırmış bi şekilde " sevgilim? " dediğinde ben " evet sevgilin elbet söylicektik onunda bunu bilmeye hakkı var" dediğimde Batu beni bozmamak için " he he evet sevgilim ve senin de artık unutman gerekiyor beni" demişti.Kız bi elimde baktı bide yüzüme sonra o sırada da Batu başından belli gülmemek için kendini zor turuyordu hemde o Cemre denen kızdan nefret ettiğini gösterebiliyordu. Kız bi elime baktı bi yüzüme baktı sonra " aaaaayyyyy sen bu kızla sevgilimsin şaka, şaka dizi ben varken bumu inanmıyorum sana benden ayrılmadan başka birisiyle mi çıkıyosun?!" diye cırlarken ben " aman tutmazsan tutma" deyip kollarımı birbirine birleştirmiştim.
Sonra kızın dediği şeyle kollarımı geri açıp parmağımı ona doğru sallayıp " bak canım seni uyarim Batu senden ayrıldı bunu kafana sok" demiştim. Cemre " bi dakka bi dakka sen, sen şimdi bu kızımı seçtin" dediğinde " günah benden gitti valla" Batu bi hamle yaparak elimden tutup yüzüme yaklaşıp sessizce " özür dilerim" deyip beni hafifçe bi hamleyle öpmüştü ve benden hemen ayrılıp " evet onu seçtim çünkü o benim herşeyim hayatım hayatımın tek gerçeği senin gibi benimle sırf gösteriş olsun diye sevgili değil" demişti ve kız koşarak bizden uzaklaşıp " ikinizden de nefret" diyerek gitmişti.
Ben sadece dona kalmıştım napmıştı o öyle Allah"ım kalbim duracak o kadar kibar ve tatlı öpmüştü ki. Kız gittiktem sonra Batu bana " Şey özür dilerim orada seni öpmek istememiştim sadece" ... Sözünü kesip şaşırmış bir şekilde kekeleyerek " yo yok önemli değil ben gidim artık teyzem merak etmiştir" diye koşarak içerden çantamı alıp evden çıkmıştım.
" oha yüzü kıp kırmızı ne kadar utandı benimde mi yüzüm kızardı acaba noluyo lan bana kendine gel Batu sadece bi öpücük ama güzel bir öpücük" taksiye bindiğimde yüzümde aptal bir sırıtış vardı. Allah'ım demin nolmuştu öyle. Taksicinin sesiyle kendime gelmiştim.
" kızım nereye gidiyoruz" demişti ben gideceğim yeri söyledikten sonra "abi müzik açar mısın" dediğimde şansıma sevdiğim müzik çalmıştı ( vermedin = umut timur) camı açıp saçma salak bir şekilde gülüyordum ulan yoksa ben Batu'ya aşık... Yok yok şuan olmaz diyordum kendime ama gülüyordum kendi kendime o sırada taksici " hayırdır kızım ne seni bu kadar çok güldüren" dediğinde ben adama " galiba aşık oldum" dediğimde abi aynadan banaçok tuhaf bir şekilde baktığında ben hemen durumu anlayıp gülüp " abi yanlış anlama sana değil tövbe estağfurullah sevdiğim kişi başka biri alemsin abi yaa" dediğinde abide benle birlikte gülmeye başlsmıştı sonra bana " adı ne" demişti ben " galiba Batu" demiştim adam " nası yani çocuğun adını bilmiyor musun" demişti ben "yok biliyorum ama galiba aşık olduğum kişinin adı" dediğimde abi " kabinin sesini dinle o sana hep doğru yolu gösterir" dediğinde ben " galiba haklısın" deyip arkama yaslanıp dışarıyı izlemeye başlamıştım.
Sonra taksiden inip eve girmiştim sersem gibi ortalarda dolaşıyordum. Mutfağa gidip masaya oturmuştum teyzemle eniştem kahve içiyorlardı bana " dur tahmin edeyim Batu'nun gönlünü aldın" demişti eniştem. Ben gülüp " evet" deyip odama gitmiştim. Yatağın üstüne oturup Batu'nun evinin önünde olanları düşünmüştüm ne olmuştu lan orada düşünmekten kafayı yicektim.
Sonra Batu'nun annesinin hakkında dediği şeyler gelmişti aklıma. Düşünceler beynimi yüyüordu çok özlemişti annesini çok kötüydü hali. Artık dayanamayıp kafamdaki planı ilerletmeye başlamıştım. Hemen çantamdan telefonu çıkarıp Taner Beyi aramıştım " alo" dediğimde " alo Derin" demişti ben " efendim merhaba sayenizde Batu'yla konuştum..." sözümü kesip " gönderdiğim çocuk Batu'nun arkadaşı yardımcı olabildi demek sana" dediğinde ben " yaa ne yardım ne yardım çocuk yılışığın teki" dediğimde adam " efendim" demişti ben " yok bişey, bakın benim sizinle acil olarak konuşmam lazım hemen İzmir'e gelebilir misiniz" dediğimde adam " hayırdır kızım noldu?" demişti ben " konu Batu'yla ilgili o yüzden hemen gelmeniz gerekiyor oğlunuz için" dediğimde adam " pekala ben yola çıkıyorum ama inşallah önemli bir sebebin vardır oraya gelmem için" demişti ben " tamam siz İzmir'e geldiğinizde bana haber verin ben size nerede konuşacağımızı söylerim" demiştim adam " pekala görüşmek üzere" demişti ben " görüşmek üzere" deyip telefonu kapatmıştım. Hadi bakalım nolucaksa olsun bu çocuğu daha fazla üzgün göremem deyip banyoya girmiştim duş alıp çıkmıştım.
Üstümü giyinip saçımı havluya sardıktan sonra yatağa uzanmıştım. O kadar eringeçtim ki saçımı kurutma makinasıyla kurutmak yerine saçımı kocaman havluya sarıp evde payitaht Abdülhamit gibi geziyordum. Hala aklım Batu'daydı acaba napıyordu şimdi diye dününmüştüm sürekli. Sonra fazla düşünmekten uykuya dalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
Literatura FemininaKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.