Görkem Aslında Kim?

268 85 0
                                    

Derin bir nefes alıp ciddi bir şekilde " tesadüfen karşıma çıkıyorsun, Aylin'le kuzen çıkıyorsun, hiç tanımadığın biri yani ben bana hayallerim için yardım ediyorsun, ve yıllarca annesini aramış ama bulamayan Batu'nun annesini hemen buluyorsun bence bunların hepsine güzel bi açıklaman vardır diye düşünüyorum "dediğimde Görkem arkasına yaslanarak kollarını birleştirip" aslında daha erken sormanı hatta somanızı bekliyordum"dediğinde " seni dinliyorum" demiştim.

     Görkem nefes verdikten sonra " bak benim annem doğumda ölmüş babam da bana bakamayınca beni yetimhaneye bırakmış" dediğinde lafını kesip " iyide Aylin'in ailesi falan almadı seni yanlarına sonuşta akrabasınız veya başka akrabaların yok muydu" dediğimde sırıtarak " o zaman kimsenin kimseye eyvallahı yoktu. Ben konuya dönim ben devlet tarafından yetimhaneden alındım çalıştırıldım. Uluslararası ajan mı? dersin, casus mu? dersin bilemem ama böyle, şimdi diceksin madem böyle birisin burada ne işin var" dediğinde sonra kendini över gibi " Tamam zengin olabilir kötü işlerede karışmış olabilirim ama sıkıldım o hayattan" dediğinde şaşkınlıkla ağzımdan " vay şerefsiz" lafı çıkınca Görkem " nasıl?" demişti.

     Ben " yo yok bişey neyse sen bence bu durumu Batu'yla Aylin'e anlat yoksa ikisi de boğazına çöker benden söylemesi" dediğimde " söylicem mecburum" dediğinde ben " umarım aradığın sakinliği burada bulursun dediğimde" Görkem " sakinlik arasam burada olmazdım" demişti. Ben gülerek " laf sokmadan da duramıyoruz" dediğimde " her yerde her zaman" demişti. Sonra kapı çalmıştı. Kapıyı açtığımda Aylin'le Batu elinde poşetlerle içeri girmişlerdi.

     Poşetleri mutfağa bırakıp yanımıza gelmişlerdi Batu birden başımı kavrıyıp kolunun altına almıştı " Batu! Napıyosun nefes alamıyorum!" dediğimde " seni çakallardan koruyorum" dediğinde kendimi bir anda çekmiştim ve o hızla yere düşmüşdüm Aylin'le Görkem'in kıkırdamalıyla Batu'ya bağırarak " sen fazla film izliyon galiba manyak mısın?!" dediğimde Görkem elimden tutup beni kaldırmıştı. Yerime otururken " kafayı yicem yaa!" dediğimde Aylin sırıtarak içeri gidip " dur kız kafayı yeme çikolata ye diyerek elinde bir çikolatayla gelip bana fırlatmıştı." açım kızım ben açım ne çuklatı yaa! " dediğimde Görkem" tamam yemek işi bende ama siz toplarsınız sofrayı diyerek mutfağa gitmişti" ben Telefonumu elime aldığımda beş dakka internette göz gezdirdikten sonra annemin görüntülü aradığını farkettiğim de çığlığı basmıştım.

     " annem arıyo! Hemde görüntülü çabuk bişey yapın çabuk!" dediğimde üçü birden bişeyler yapmıştı Aylin yüksek sesle müzik açmıştı artık gerisini ben halldicektim " annecim" dediğimde " kızım nasılsın" demişti. Ben " iyyim anne banyoya girecektim sen nasılsın" dediğimde annem " bende iyiyim kızım çok özledim seni napıyosun nası gidiyo herşey"dediğinde" iyi gidiyor nasıl gitsin aynı işte tam gaz devam çalışmalara "dediğimde" kızım o ses ne öyle bangır bangır sağır mı oldun eniştenle yengen rahatsız olur kıs! "dediğinde Aylin müziği kapatmıştı annem o sırada" Derin" ben " anne" annem yine " Derin" ben yine " anne"  annem en sonunda " kızım o müzik nasıl kapandı tek başına hee" dediğinde içimden Aylin'e saydırmadığım küfür kalmamıştı.

     Ben " nasıl kapandı he şöyle kapandı!" dediğimde annem bağırarak "Derin niye bağırıyorsun sağır mıyım az yavaş!" dediğinde sesimi alçatmıştın " he pardon anne biliyosun arada ben mikrofon yutuyorum kusura bakma müzik otomatik bi süre sonra kapanıyor o da senin sesini kapat dediğin zamana geldi şansa bak" dediğimde annem imalı bi şekilde " diyosun" dediğinde ben " dedim bile" demiştim gülerek. Annem " iyi bakalım öyle olsun hadi kendine iyi bak görüşürüz" dediğinde ben " görüşürüz anne" deyip görüntüyü kapatmıştım.

      O an onlar gülme krizine ben sinir krizine girmiştim. Ben " ey gerizekalı ey Allah'ın kulu beynini siktiğim niye müziği kapatıyosun mal!" dediğimde Aylin gülerek "ne bilim kızım anan öyle deyince bi anda kapattım yanlız nasıl bir ifadeydi o öyle lan ananın karşısında buz kesildin resmen" dediğinde ben de gülmüştüm bu sefer.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin