Batu artık " trene binelim mi?" sözüne bıkmış bir şekilde " hayır" diyordu.
Arkadaşlar şöyle düşünün Batu'yla Derin'i sürekli farklı oyuncaklara binerken düşünün ona göre hayal edin.
" trene binelim mi" " hayır" "trene binelim mi" "hayır" "trene binelim mi" "hayır" "trene binelim mi" " hayır" "trene binelim mi" "hayır" "trene binelim mi" dediğimde Batu " tamam lan binelim ama bir şartla binerim" dediğinde o gözlerindeki sinsi bakışı görebiliyordum. " ne şartı" demiştim. Batu " benden özür dileyecek" dediğinde ben " kim" dediğimde " o sokak çalgıcısı" dediğinde ben biraz düşündükten sonra " Görkem' mi" demiştim şaşırmış bir şekilde.
Batu " adı her neyse özür dileyecek benden" demişti. Ben " tamam söylerim özür diler sende dilersin barışırsınız" demiştim. Batu " hayır canım ben ondan özür dilemicem o benden özür dileyecek" demişti. Ben "iyide o sana vururken senin elin armut toplamıyordu ki sende ona vurdun" demiştim. Batu " valla ben şartımı söyledim karar senin" demişti, ben " saçmalama Görkem sende ondan özür dilemediğin sürece asla özür dilemez" dediğimde Batu " peki sen bilirsin valla ben burada kalır seni izlerim ama eğer özür dilettirirsen beraber o trene bineriz"demişti.
Ben " çok pisliksin bunu biliyorsun dimi" dediğimde Batu sırıtatarak " biliyorum" demişti. Biraz düşündükten sonra " başka bir şey iste onu yapim" demiştim. Batu " yapıcaksan bunu yap yapmicaksan sen tek başına binebilirisin" demişti. Ben " offf tamam söz veriyorum Görkem'le konuşucam özür dilemesi için herşeyi yapıcam" demiştim. Batu ayağa kalkarak " öyleyse gidelim Esma sen bizi burada otur bekle sakın bir yere gitme tamam mı" demişti. Esma " tamam ben burada oturup sizi beklerim" demişti.
Ve beraber yürüyerek trene binmek için sıraya girmiştik. Ve trene binmiştik. Kalbim küt küt atmıştı hem korkuyor hemde binmeyi çok istiyordum. Herkez yerleşdikten sonra Batu " korkuyor musun" demişti.Ben " saçmalamak ne korkması" dediğim an tren çalışmıştı. Ve birden hızlanınca ben aaaa! Rvet korkuyorum! " diye bağırmıştım. Bağordıktan sonra O korkuyla Batu'nun koluna sarılmıştım. Trenden inemeyen kadar Batu'nun kolunu hiç bırakmamıştım. Tren dırduğunda midem bulanıyordu yavaşça ayağa kalkıp inmiştim.
Esma'nın yanına gidip oturmuştum. Batu yanıma gelip " çabuk pes ettin bi daha binelim mi nedersin" demişti. Ben " yürü git be ölüyom mide bulantısından Esma ben iyi değilim ben seni otele bırakim sonra birdaha geliriz olur mu" demiştim. Esma "olur Derin abla bende yoruldum zaten sende iyice dinlen iyileş" demiştim. Ve arabaya binip yola çıkmıştık. Esma'yı odasına kadar bıraktıktan sonra arabaya binip eve gittiğimizi zannederken Batu " Görkem'e gidiyoruz özür dileyecek ben haberim yokmuş gibi davranıcam sen içeri gir konuş sonra beni ara çağır" demiştim.
Ben " üff tamam" demiştim. Arabadan inip merdüvenlerden inip kapıyı çalmıştım. Ve Görkem açmıştı kapıyı " ooo kimler gelmiş hoşgeldin deli kız" demişti. Ve beni içeri almıştı ben " hoşbulduk nasılsın nası gidiyo çalışmalar" demiştim. Görkem " süper gidiyo tam gaz devam eee seni hangi rüzgar attı buraya" demişti. Ben " şey ben sana bişey didem çok kızcan biliyorum ama şey yaa şimdi uzun hikaye anlatamam ama lunaparktan geliyorum hızlı tren varya" dediğimde Görkem " ee" demişti.
Ben " işte ben onu çok seviyorum bi yandan da korkuyorum şimdi Batu'dan rica ettim benimle biner mi diye Batu şart koydu binmesi için senin ondan özür dilemen gerekiyor" demiştim. Görkem " ne! Ben ondan özür diliycem yaa bi git iki insan gibi davrandık götü kalktı" demişti. Ben " yaa lütfen bak benim için nolur bak ne istersen yaparım"demiştim. Görkem " bak yaa kızım salak mısın alışmışsın ne istersen yaparım diye O salağa da kesin böyle dedin "demişti.
Ben " kim hee Batu'yu diyon her neyse özür diliycek misin" demiştim. Görkem " ee gitmeyi ver Lunaparka bende özür dilemek zorunda kalmam" demişti. Ben " iyide trene bindik midem bulanıyor hatta, üstüne kusarım bak" demiştim. Görkem " ulann tamam yaa tamam çağır gelsin Derin yaa ne iş açtın başımıza" demişti. Sonra ben Batu'ya "gel" diye mesaj atmıştım. Bi on dakika sonra kapı çalmıştı. Batu " beni çağırmışsın noldu?" demişti. Ben içimden şerefsiz nasılda oynuyor demiştim. Ben " Görkem sana birşey dicek" demiştim.
Batu " umursamıyormuş gibi " dinliyorum "demişti. Görkem" öz dilr"demişti. Batu " ne" dediğinde Görkem " özür dirm" demişti. Batu " anlamıyorum ne diyosun" dediğinde Görkem " özür dilerim amk oldumu" demişti. Batu " amk çıkar bidaha söyle" dediğinde Görkem sinirle " özür dilerim" demişti. Batu " heh şimdi oldu" demişti. Batu " ben gidiyorum Derin sen gelirsin arabaya" deyip gitmişti. " özür dilerim" demiştim Görkem'e. Görkem " tamam önemli değil hadi git sen hem benim daha çok işim var meşgul etme beni diye gülümsemişti. Ben Görkem'e sarılarak ordan çıkmıştım.
Arabaya bindikten sonra " mutlu musun "demiştim. Batu gülerek " çok mutluyum "demişti ve arabayı çalıştırmıştı. Yoldayken bana " hala miden bulanıyor mu "demişti. Ben" sanane "demiştim. Batu " Derin "demişti. Ben " bulanıyor "demiştim. Batu " şimdi eve gidiyoruz sen dinleniyorsun ben sana çorba yapıcam sonra ilaç alıcam aldığım ilacı içiceksin" dediğinde ben " farkında mısın bilmiyorum ama ben hasta değilim sadece midem bulanıyor " dediğimde bana " mide bulantısından baş ağrısı boğazda yanma karın ağrısı senin anlican tamamen hasta olursun o yüzden inat etme" demişti.
Ben " sen bana çorba yapıcaksın yok artık" demiştim gülerek. Batu " kızım sende bi tuhafsın iyilik yapsam suç yapmasam suç" demişti. Sonra zaten eve gelmiştik. Kapıyı çaldığımız da teyzem açmıştı kapıyı " hoşgeldiniz" deyip içeri almıştı bizi. Ben direk koltuğun üstüne uzanmıştım. Teyzem " kızım noldu neyin var" demişti. Batu "hızlı trene bindi midesi bulanıyor ben şimdi çorba yapıcam içsin onu sonra aldığım ilaçları içicek" demişti. Ben " iyide sen ilaç almadın ki dediğimde kapı çalmıştı Batu kapıyı açıp elinde eczane poşetiyle gelmişti"aldım " deyip mutfağa gitmişti.
Teyzem yanıma oturup " kız bu çocuk senden hoşlanıyor mu baksana çorba yapmalar falan noluyo" demişti. Ben " ayyy teyze saçmalama zaten midem bulanıyor üstüne kusarım bak" demiştim. Teyzem " neyse bende dışarı çıkıcaktım işlerim vardı Batuuu oğlum ben çıkıyorum Derin sana emanet" demişti. Batu " tamam Biricik abla sen merak etme ben iyileştircem onu bide hasta olmasıyla uğraşamam zaten" demişti. ve sonra teyzem evden çıkmıştı Batu elinde bir tepsiyle gelmişti. " Derin kalk hadi iç şunu" demişti.
Ben " banane yaa içmicem ben hiç bişey" dediğinde Batu ayağıyla dürterek " ya kalksana kızım bak üstüne dökerim çorbayı" demişti. Ben " yerimde yavaşça doğrularak oturmuştum oda elinde tepsiyle yanıma oturmuştu." hadi iç şunu " dediğinde ben çorbayı koklayıp " ıyy iğrenç kokuyor içmem ben bunu "demiştim. Batu" iğrenç falan değil iç dedim sana iç şunu "demişti. Zar zorda olsa bir iki kaşık içirmişti bana sonra ben " tamam bak yeter bu kadar valla kusucam yaa"demiştim. Batu " bunu bitirmeden olmaz" demişti.
Ve bütün kaseyi içirmişti bana. Sonra ilacı uzatmıştı " iç şu hapı" demişti. Ben " içer misin demek bu kadar mı zor" demiştim. Batu " iç" demişti. Ben " öküzsün kabul et" demiştim ve hapı içmiştim. Sonra " ben odama gidiyorum sakın rahatsız etme beni uyumak istiyorum çok uykum var" demişti. Batu " insan bi teşekkür eder dicemde sen insan değilsin" demişti arkamdan. Ben yandaki kıllenti alıp ona atarak" teşekkür ederim sadist"demiştim. Ve sonra odama gitmiştim. Banyoya girip duş almıştım sonra üstümü giyinip yatağa uzanmıştım. O kadar çok yorgundum ki hemen uykuya dalmıştım. Rüyamda anmemi görmüştüm ve bana sürekli "yapma" diyordu. Ne olduğunu anlayamamıştım.
Annem " şarkı söylemek sana göre değil bırak başkaları söylesin sen oku güzel bir mesleğin olsun" diyordu. Ben " anne bu benim hayalim nasıl bırakırım sen, sen benim mutlu olmamı istemiyor musun" demiştim. Annem " istemez olur muyum ama Derin sonunda çok üzülüceksin kızım ne olur beni dinle" demişti. Ben " hayır anne artık hiçbişey umrumda değil Piyancı'ya ulaşıcam ve şarkı söylicem" demiştim.
Ve sonra uykumdan sıçrayarak uyanmıştım. Yatağın içinde biraz oturup düşünmüştüm. Annem haklımıydı sonunda mutsuz mu olucaktım hayır mutsuz olmicaktım pes etmicem herşeye rağmen ona ulaşıcam demiştim kendime. Sonra biraz kafam dağılsın diye elime bir kitap alıp okumaya başlamıştım. Aslında güzelde sarmıştı eğlenceli kitaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ChickLitKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.