Gelmicek

483 161 1
                                    

Sabah olduğunda hiç yataktan kalkasım yoktu. Ama mecburen kalktım ve üstümü değiştirip mutfağa gitmiştim. Annemler sofraya oturuyordu. Bende sofraya oturup kahvaltımı yapmıştım. Anneme sofrayı toplamaya yardım ettikten sonra Aylin'e gidicem bahanesiyle evden çıkmıştım. Kafamı dinlemeye o kadar çok ihtiyacım vardı ki. Sessiz bir şekilde saatlerce İstanbul'da gezmiştim. Yorulunca eve gelmiştim.

     Annem" Derin teyzenler iki gün sonra gidiyorlar ve sende o yüzden hazırlanmaya başla istersen kızım"demişti. Ben " tamam" diyerek odama gitmiştim. Yatağın üzerine oturup dakikalarca düşünmüştüm. Sonra istemsiz bir şekilde elim telefona gitmişti ve Batu'yu aramıştı. " Batu" demiştim. Batu " efendim" demişti. Ben " ben iki gün sonra İzmir'e gidiyorum eğer gelmek ister" tam devam edicekken Batu " malesef ufaklık ben gelmiyorum kendine iyi" demiştim ve telefonu kapatmıştı.
O an içimde kopan fırtınayı anlatamazdım.

   Resmen ne yapacağımı şaşırmıştım. Gerçi haklıydı artık ona ihtiyacım yoktu ki. Yatağımdan yavaşça kalkıp penceremin önüne oturmuştum. Ve o an aklıma babamın bana küçükken söylediği bir söz gelmişti. Asla pes etme vazgeçme seni durdurmaya çalışan ne olursa olsun hayallerinden vazgeçme yeterki ne istediğinden emin ol ki seni şaşırtmaya çalışan insanlar vazgeçsinler demişti.

      Ben kendime haklısın baba ama benim artık bir değil iki hayalim var galiba demiştim. Akşama kadar odamdan çıkmamıştım. Odanın içinde dönüp dolaşıp durmuştum. Sonra annem akşam yemeği için beni çağırmıştı. Yemek yedikte masa çok sessizdi. Kimse konuşmamamıştı. Yemek bittikten sonra odama gidip uyumaya çalışmıştım başka çarem yoktu uyuyup onunla ilgili olan herşeyi unutucaktım. Ve Bir süre sonra uykuya dalmıştım. Rüyamda sürekli Batu'nun İzmir'e benimle birlikte geldiğini görmüştüm.

     Ama adı üstünde rüyaydı. Yataktan kalkıp aynanın karşısına geçip kendime bakmaya başlamıştım. Evet Derin Göksu İzmir'e gitmeyi gerçekten istiyor musun? Yada aileni burada bırakacak kadar hayalini seviyor musun? Demiştim. Ve biraz daha kendime aynada baktıktan sonra üstümü değiştirip mutfağa gitmiştim. Annemler sofrayı kuruyordu teyzemle. Masaya oturup sadece düşünüyordum . Sonra zaten annemin sesiyle kendime gelmiştim. "Deriiin kızım hadi bir şeyler yesene" demişti. Ben " he tamam tamam yiyorum" demiştim. Eniştem sofrada" Derin biz yarın sabah saat sekizde ilk uçakla dönüyoruz eminsin dimi bizle gelmek istediğinden "demişti. Ben" evet eminim saat sekizde hazır olurum " deyip odama gitmiştim. Sürekli dönüp duruyordum odamın içinde.
  
     Sonra can sıkıntısından telefonu karıştırırken Fotoğraf aklıma gelmişti. İzmir'deyken Batu kendi telefonundan benim fotğrafımı çekmişti. Acaba hala duruyormudur. Gerçi bana yedeklediğini söylemişti. Üç dört saat sonra yatağımda uyuya kalmıştım. Annemin sesiyle kendime gelmiştim" Derin kızım kalk hadi"demişti. Ben " noldu" demiştim. Annem " bavulunu hazırlamamız lazım hani yarın İzmir'e gidiyorsun ya" demişti. Ben " anne" demiştim. Annem " tamam tamam bişey demedim" demişti. Ve ben yataktan kalkıp annemle bavulumu hazırlamaya başlamıştık. Annem hazırlarken bir yandanda ağlıyordu ne diyebilirdim ki o da kendine göre haklıydı. Annem bavulumu hazırlamaya ysrdım ettikten sonra odamdan çıkmıştı.

     Bavulumu dolabımın önüne koyup yatağıma uzanmıştım. Sürekli uyumak istiyordum çünkü, çünkü eğer uyursam onunla ilgili herşeyi unutacağımı düşünüyordum. Biraz yatağımda hayal kurduktan sonra uyuya kalmıştım. Rüyamda Anıl Piyancı'yla düet yaptığımı Yanımda Batu Aylin Görkem'de vardı. Aylin menajerimdi. Görkem dj olmuştu. Batu'nun rolü neydi bilmiyordum ama Ben rüyamda bile olsa Piyancı'yla şarkı söylüyordum. Şehir şehir dolaşıp şarkı söylüyorduk. En heyecanlı yerinde annemin sesiyle uyanmıştım. " Derin kızım kalk yavrum uçağı kaçıracaksın yoksa" demişti. Ben " tamam anne üstümü giyinip geliyorum"demiştim.

     Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirmiştim. Ve bavulumu alıp salona gitmiştim. Annem, babam, teyzem, eniştem, Pelin kapıdalardı. Eniştem beni görünce" hadi çıkalım "demişti ve evden çıkıp arkalı önlü taksiye binmiştik. Ben teyzem ve eniştemle aynı taksideydim. Pelin annem babam ayrı taksidelerdi.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin