Taksideyken saçma saçma pamuk şekere bakıp gülmüştüm. Taksi durduğunda parayı verip inmiştim. Yavaş adımlarla İlerleyip kapıyı iki kere tıklatmıştım. Ve kapıyı Batu açmıştı " hoşgeldin Derin" dediğinde hoşbuldum "diyerek elimdeki pamuk şekeri ona uzatmıştım " bu ne şimdi " dediğinde yüzüm düşmüştü " pamuk şeker hiç yemedin mi? " dediğimde Batu gülerek " hayır yedim de niye aldın? "dediğinde " ben sinirlenerek elimi indirip "sana kibarlık yapan da suç" dediğimde elimde ki pamuk şekeri kibar bir şekilde alıp yumuşak bir sesle ve gülümseyerek " teşekkür ederim ufaklık" demişti.
" ulan Batu kız sana açık açık senden hoşlanıyorum diyor sen odun gibi niye pamuk şeker aldın diyosun bırak şu öküzlüğü gerçi o zaten pamuk şekerden bile tatlı"
" eee" dediğimde oda " eee" demişti ben " beni içeri almicak mısın?" demiştim. Sonra hemen " ha pardon girsene" dediğinde etrafıma bakınarak ve yavaş adımlarla içeri girerken Batu'da kapıyı kapatıp arkamdan gelmeye başlamıştı. Sonra yatağın üstüne oturup " eee nediceksin bana?" dediğinde ben " çok mu belli ediyorum?" demiştim. Batu " yani" demişti. Ben lafı geveleyerek " şey benim sana söylemem gereken bir şey var" demiştim.
" aha! Valla söylicek beni sevdiğini e zamanı gelmişti zaten hadi söyle kırtul artık" " biliyorum belki kızıcaksın ama sen doğru söylüyor muşsun? " dediğimde Batu " hangi konuda? "demişti ben utana sıkıla " annen yaşıyor " dediğimde Batu hemen ayağa kalkıp yanıma gelip " sen nerden biliyosun bunu? "dediğinde ben " sen söylemiştin ya " dediğimde sonra " bide" dediğimde Batu önüme geçip " bide ne?" dediğinde ben " bide, yaa ben sana bişey dicem ama sakin ol lütfen" dediğimde " elimi tutarak " tamam söyle "demişti.
" hemen çekicek kesin elini çekme nolur ufaklık" ben elimi tuttuğun da heycanlanmıştım ama bende onun elini tutup yatağa oturttum ve karşısında ayakta durup " bak kızma tamam mı?" demiştim Batu " tamam hadi söyle" dediğinde ben gözlerimi kapatıp bi nefesle korkarak " ben senle konuştuktan sonra babanı İzmir'e çağırdım ve bu konuyla ilgili konuştum baban bana bütün gerçekleri anlattı annen yaşıyomuş doğru" dedikten sonra nefes verip " kızdın mı?" dediğimde Batu sessiz ve yumuşak bir şekilde " hayır kızmadım" dediğinde gözümü açıp masumca " gerçekten mi?" dediğimde
" nasıl kızabilirim ki sana küçük bela" " gerçekten" demişti. Sonra usulca yanına gidip oturup " babanla konuşruklarımızı anlatim mi?" dediğimde Batu " anlat" dediğince sessiz bir şekilde konuştuklarımızı anlatmıştım. Sonra elimi tutup " sana herşey için teşekkür ederim ama onu hiç bir zaman bulamicam Derin boşuna konuşmuşsun" dediğinde elimi çekip önüme dönüp sessizce bir iki dakka durmuştum. Sonra bi hevesle dönüp " hayır bulucaz birlikte yapıcaz baban bana söz verdi elinden geleni yapıcak" dediğimde Batu " hadi tamam madem bulucaz bize kim yardım edicek" dediğinde ben " şimdi söylicem ama sen kızarsın..." dediğim an Görkem'i asla bu işe karıştırma bak Derin o çocuğu bir daha görürsem boğazlarım yemin ederim"demişti.
Ben "bak çocuk bize yardım edebilir gerçekten bi şans ver çocuğa ölür müsün?" demiştim. Batu sinirle " tamam sen git ne yaparsan yap ama ben hiç bir şey yapmam" demişti ben " iyi tamam sen kal burda" deyip evden çıkmıştım. Sonra evde çantamı unuttuğumu farketmiştim. Geri dönüp kapıya vurmaya cesaretim yoktu. Ama mecburen gidip almak zorundaydım eve geri dönüp kapıyı çalmıştım. Kapıyı açtığında gülmemek için kendini zor tutuyordu " ne var Derin" dediğinde ben " ne ver bee çantamı unutmuşum onu almak için geri döndüm" deyip içeri girip geri çıkmıştım tam kapıdan çıkıp giderken Batu arkamdan " yanlız çantanı almadın" demişti ben hiç kendimi bozmadan eve geri girip çantamı alıp gitmiştim.
Taksiye binip eve gelmiştim. Kapının önüne oturup napıcağımı düşünürken Görkem gelmişti aklıma hemen onu aramıştım. " efendim deli" demişti ben " Görkem konuşabilir miyiz?" dediğimde "acil mi?" demişti. Ben "evet" demiştim sonra bana " tamam gel buraya konuşalım" demişti. Ben " ysron konuşalım mı? çok yorgunum" dediğimde Görkem " kızım bi acayipsin yaa iyi tamam görüşürüz" deyip telefonu kapatmıştı. Bende oturduğum yerden kalkıp eve girmiştim.
Eniştem televizyonun başında oturuyordu. "Selamün aleyküm enişte" deyip yanına oturduğumda "kızım dalga geçme şu selam işiyle" demişti. Ben gülerek " aşk olsun enişte ne dalga geçmesi düzgün selam verdim işte" demiştim. Eniştem teyzeme seslenerek " Biricik Derin geldi! " demişti. Teyzem elinde terlikle bana doğru gelip vurmaya başlamıştı " nerdesin kız sen hiç haber vermiyon gelirken de giderken de!" diye bağırmıştı ben hemen kaçıp ayağa kalkıp " ayy teyze bi dur yaa anlatcam iki gündür zaten durmadan bir yere koşuşturuyorum" dediğimde teyzem koltuğa oturup " noldu anlat eğer mantıklo bir cevabın yoksa döverim ama" demişti.
Ben " teyze!" dediğimde teyzem " kusura bakma kabul edersen" demişti ben " zaten anlatıcağım mantıklı değil şaşırtıcı" deyip anlatmaya başlamıştım. Teyzem bazen şaşırıyo bazen sinirleniyordu. Eniştem de tık yoktu. Anlatmam bitince teyzem terliği elinden bırakıp " kız şimdi bu kadın ölmemiş mi?" dediğinde ben " ölmemiş ama teyze Batu'yu görmen lazımdı çocuk yıkılmış" dediğimde eniştem " yıkılmaz mı kızım annesi sonuçta ona dair ne bişey hatırlıyor nede var zor çok zor" dediğinde teyzem " eee nolcak şimdi bulcak mı annesini yoksa devam mı edicek hayatına" demişti.
Ben " teyze bulucak kafaya koymuş ama Görkem araştırırsa bulur Görkem'le olan durumlarıda biliyosun tutturmuşta o bana yardım etmesin o çocuğu gördüğüm yerde boğazlarım diyo" dediğimde eniştem imalı bir şekilde " Derin bişey sorcam bu çocukların alıp veremedikleri şey ne bu kadar ki birbirlerini öldüresiye dövüyorlar" dediğinde ben " ne bilim enişte ama Görkem'in bi suçu yokki" dediğimde teyzem " ha Suç Batu'nun yani" demişti. Ben " hayır Batu'nun da değil üff ne bilim yaa kafam karıştı napıcamı bilmiyorum ben bi annemle konuşim hem özledim sesini duyarım" diyerek odama gitmiştim.
Annemi arayıp telefonu yatağın hemen yanındaki masanın üstüne koymuştum sonra kendimi yatağa atıp hoparlörden konuşmaya başlamıştım. " ana kraliçe" demiştim
Annem " Derin nasılsın kızım" demişti ben " iyyim demeyi çok isterdim" dediğimde annem telaşla " noldu kızım bişey mi var?" dediğinde ben "anne son iki üç gündür hiç yaşamadığım kadar şok yaşadım ve seni çok özledim" dediğimde istemsiz bir şekilde göz yaşlarım akmaya başlamıştı.O sırada annem " ben sana hayatın boyunca ağlamayı değil dik başlı olmayı başarmayı ve güçlü durmayı ve her zaman ne olursa olsun gülmeyi öğrettim kızım sen cenazede gülmüş insansın" dediğinde ben gülmüştüm. Annem " ha şöyle gül biraz yavrum sen orda hayallerin için duruyosun hayranı olduğun adam için oradasın yorulduğun, bıktığın ve dayanamicak gibi hissettiğin an hayallerin gelsin gözünün önüne seni ne kadar çok sevdiğimiz gelsin" dediğinde ben yatağın içinde doğrulup bağdaş kurup göz yaşlarımı silip " teşekkür ederim anne" demiştim. Annem " rica ederim yavrum anlat şimdi noldu?" dediğinde ona herşeyi anlatmıştım.
Annem " Batu adına çok sevindim kızım ama ben Derin Göksu'yu birazda olsa tanıyorsam Görkem'le komuşur" dediğinde ben sinsice gülerek " konuşucam zaten o sadist bey ister yardım etsin ister etmesin bulucam o kadını" dediğimde annem " sadist kim?" demişti ben " Batu anne kim olcak" demiştim. Annem " niye sadist diyosun çocuğa?" demişti. Ben " uzun hikaye anne" demiştim. Annem " sen öyle diyosan bir bildiğin vardır neyse kızım kendine iyi bak ben şimdi sofrayı hazırlicam yemek yicez seni çok seviyorum babanla Pelin'in selamı var" demişti.
Ben "tamam anne kendinize iyi bakın bende sizi çok seviyorum" diyerek telefonu kapatmıştım. Sonra telefonu masanın üzerine bırakıp yatıcakken teyzem odama gelip " Derin sofra hazır kızım hadi yemeğe gel" demişti. Yataktan kalkıp teyzemle sofraya gitmiştim. Sofrada eniştem Derin okulların açılmasına biz hafta kaldı okul kıyafetlerini al istersen artık hem Esma'yada alınacak "dediğinde ben telaşla " enişte ben Esma'yı unuttum yarın hemen Batu'yla gidip okul kıyafetlerini alalım daha Hacer ablanın ameliyatı var neyse elimden gelen herşeyi yapıcam"demiştim. Sonrada yemeğimi yemeye devam etmiştim. Yemekten sonra odama gitmiştim üstümü değiştirip uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI)
ЧиклитKutunun üzerindeki notu okuduğumda " eğer bir gün yaşadığım şeyi kabullenirsem kavgayı neden ettiğimi sana söyleyebilirim, lafı fazla uzatmak istemiyorum iyiki doğdun ufaklık" yazmıştı.