Sürpriz

295 76 7
                                    

Leyla hanımın sesiyle kendime gelmiştim. "Derin kızım Derin" sesini duyunca hemen ayaklanmıştım. " buyur Leyla abla" dediğimde gülerek yatağımın yanına oturup " abla mı? Anne diceksin bence artık" dediğinde utanmıştım.

     " gel otur şöyle yanıma" dediğinde hemen yanına oturmuştum. " Batu'yla bol bol konuştuk artık oğluma kavuştum onun mutlu olduğunu gördüm seni çok seviyor seni anlatırken gözlerinin içi parlıyordu, onu üzme kı-" lafını kesip " onu üzeceğime ölürüm daha iyi aylar sonra onu ilk defa bu kadar çok mutlu gördüm" dediğimde tebessüm ederek " aferim sana umarım çok mutlu olursunuz, çünkü eminim ki Batu sana evlenme teklifi edicek o yüzden hazırlıklı ol" dediğinde çok heycanlanmıştım. " nası yani?" dediğimde " o seni çok seviyor ve asla bırakmicak sende onu bırakma" deyip odadan çıkmıştı. Ben odadan çıkıp Batu'nun odasına girmiştim sessizce uyuyordu yanına gidip yatağın yanına eğilip " Batu" demiştim sessizce. Benim sesimi duyar duymaz gözlerini açmıştı " efendim prenses" dediğinde " ben bişeyler duydum inanamadım doğru mu? Bana evlenme teklifi mi edeceksin?" dediğimde " offf yaa annem söyledi dimi sürpriz yapıcaktım ben" dediğinde " ne yani gerçek mi?" dediğimde " tabiki gerçek bu saatten sonra bırakır mıyım seni?"dediğinde" iyi de ben-" lafımı kesip " biliyorum senin hayallerin var, biliyorum ailen izin vermez ama ben hepsini halledicem sana söz" deyip yanına çekmişti beni. " yarın gidiyoruz" dediğinde ben " nereye?" ailenin yanına artık okula başlaman lazım dersleri kaçırdın hep, bide artık şarkı kayıtlarına başla "dediğinde çok sevinmiştim.

    " Tamam " deyip yanağından öpmüştüm." Karnın acıktı mı? " demişti." evet hemde çok! "demiştim.  Tamam o zaman kalk yemek yap" dediğinde " yaa Batu!" diye mızmız landığım da gülerek " tamam tamam" diyerek telefonunu çıkarıp yemek sipariş etmişti. Telefonu kapattıktan sonra "biz şimdi evlenicez ya acaba kızımız mı olur? Yoksa oğlumuz mu?" dediğinde baya eminim yüzüm kızarmıştı. " şey ben gidim sofrayı kurayım o zaman" diyerek yataktan kalkarken kolumdan tutup kendine çekmişti beni. " çalışmalara başlayalım bence" demişti. " yaa Batu saçmalama bırak beni" diyerek kollarından kurtulup odadan çıkmıştım. Salona gidip sakince biraz oturup kafamı dinlemiştim.

     Bir süre sonra kapı çalmıştı sipariş gelmişti. Sofrayı hazırlayıp herkezi sofraya çağırmıştı. Sofradayken Batu'nun annesine nasıl hayranlıkla baktığını izliyordum. Masa çok sessizdi ve biraz ortalığı karıştırmak istemiştim. " Görkem" demiştim. İmayla " Görkem" he söyle "demişti." senin sanki Batu'yla konuşman gereken bir şey vardı "dediğimde Görkem'in yediği yemek boğazında kalmıştı öksürük krizine girmişti".  o sırada Batu " konu ne?" dediğinde ben pis pis sırıtmıştım.

     " şey ya Görkem aj-" lafımı kesip Batu'ya " ben ben sana sonra anlatıcam şimdi değil" demişti. Batu " öyle olsun" dediğinde " herkez, hazırlansın yarın herkes evine dönüyor, dönüyoruz bir an önce herşeyi düzene sokmamız lazım" dediğinde masadaki herkes çok mutlu olmuştu  Görkem " o zaman benim de bir haberim var kayıtlar bitti nasıl söyleyeceğini göstericem sonra ilk şarkın hazır" dediğinde " gerçekten mi?" demiştim sevinçle , oda "gerçek ve kayıdı bitirdikten sonra Anıl Piyancı'ıyla irtibata geçicez teklifi sunucaz eğer, kabul ederse senin şarkınla düet yapacaksınız"dediğinde. İstemsiz bir şekilde göz yaşlarımın aktığını hissetmiştim. O sırada Batu bana sarılmıştı." bunlar mutluluk göz yaşları değil mi? "dediğinde göz yaşlarımı silip, gülümseyip" evet " demiştim.

     Biraz daha konuştuktan sonra herkez sofradan kalkmıştı. Bende sofrayı toplamıştım. Sonra mutfakta camın önüne oturup düşünmeye başlamıştım. Hayatımda yaşadığım şu son dört beş ayım inanılmaz geçmişti. Herşey çok hızlı ve tuhaftı. Herşeyi geçtim ben nasıl Batu'yla evlenecektim?. Hazır değildim ki daha, çok erkendi ama onu da üzmek, istemiyordum. Şimdi tek hedefim hayalim di. Ben kendime çok ünlü bir rapçi olucaktım. Benim müziği sevme sebebim bana iyi gelmesiydi, huzur vermeseydi, Anıl Piyancı'yı sevmemin sebebi müziği benim kadar sevip değer vermesiydi.

     Benim gibi oda seviyordu müzik onunda hayatı olmuştu. Duruşuyla, sesiyle, müziğe bağlılığıyla herşeyiyle hayrandım ona benim ki aşk veya kıskanmak veya o olmak istediğimden değildi tek isteğim onun gibi Müziğe bağlı kalmaktı onun gibi iyi yansıtmaktı. Ve bir gün bunu yapıcaktım hissediyordum bir gün olacaktı. Göz yaşlarımı silip " odama gitmişim sadece uyumak istiyordum.
Gözlerimi kapatıp herşeyin istediğim gibi olmasını dilemiştim. Sabah gözlerimi ilk defa belki de kimsenin sesi olmadan uyanmıştım. Kalkıp üstümü değiştirip bavulumu alıp salona gitmiştim.

     
    Herkez hazırlanmış salona geliyordu. Batu'ya sarıldıktan sonra hep birlikte çıkmıştık. Taksiye bindikten sonra Yolculuk boyunca hiç kimse konuşmamıştı. Bu sefer uyumamıştım. Düşüncelerimden bir türlü kurtulamamıştım. Taksiden  indikten sonra herkez ailesini görmeye gidecekti. Aylin'le, Görkem gitmişti evlerine. Batu beni evime bıraktıktan sonra annesiyle evine gitmişti. Zile bir kere basmıştım. Kapıyı Babam açmıştı. "Derin!" dediğinde " ta kendisi" diyerek boynuna atlamıştım. " nasılsın babacım?" dediğimde " iyyim yavrum hiç haber vermedin geleceğini yolculamaya gelirdim" demişti. O sırada annem gelmişti "kızım hoşgeldin" demişti. " hoşbuldum annem" deyip sarılmıştım. " gel içeri deyip" salona geçmiştik. Annem " kızım bi sıkıntı mı oldu? sen gelmeyeceğim demiştin" dediğinde.

     Derin bir nefes verip " anne, baba burada kalmaya karar verdim artık hiç bir yere gitmiyorum yine başınıza kaldım" diyerek gülmüştüm. Annem çok sevinmişti " ayy gerçekten mi? Çok sevindim kızım en doğru kararı vermişsin" demişti. Babam " afferim kız sana! Napıcaksan ailenin yanında yap eee Batu falan nerde senin arkadaşın" dediğinde. Onlar ailelerini görmeye gitti "dediğimde annem" peki müzik "dediğinde.Gülümseyip " herşey hazır yakında şarkıyı dinleyeceksiniz"dediğimde çok mutlu olmuşlardı. " eee Pelin nerede?" dediğimde annem " nerede olacak odasında müzik dinliyor ablası kılıklı kılaklıkla dinliyorsa duymamışdır dur ben çağırayım" diye ayaklandığın da " dur anne ben giderim bi korkutayım azcık" deyip Pelin'in odasına girmiştim.

      Tabi duymadı kapı sesini yarım akıllı yaa. Arkasından gidip bir anda koluna vurmuştur. Arkasını dönmesiyle " Derin" deyip boynuma sarılması bir olmuştu. "Kız dur nefes alamıyorum!" dediğimde. Gülerek "sen ne zaman geldin? Ve niye geldin?" dediğinde kafasına vurup " sana hesap mı vericem lan? Benim evim değil mi istediğim zaman gelirim? Aa! Ablasına sorduğu soruya bak tirbiyesiz!" dediğimde gülmüştük. Biraz onunla konuştuktan sonra " güzel bir duş alıp mutfağa gitmiştim." Allahım bu kokuları ne kadar çok özlemişim yaa " deyip masaya oturmuştum. Babam" teyzen seni aç mı bıraktı Derin "demişti gülerek. Ben"  ayy ben teyzeme haber vermedim varınca beni ara demişti ben bi konuşayım "deyip odamdan telefonumu almaya gitmiştim.

     " alo teyze"dediğimde " Derin kız niye aramıyorsun? öldüm meraktan iyi misin? noldu buldunuz mu? Batu'nun annesini" dediğinde ben " teyze bunları anlatacak vaktim yok gece seni arayıp anlatıcam söz sadece şunu bilmeni istedim teyze ben İstanbul'a temelli döndüm" dediğimde teyzem " ne! Teselli mi? Aşk olsun Derin" dediğinde teyze " burda devam etmek zorundayım nolur beni anla seni ve eniştemi çok seviyorum şimdiye kadar benim için yaptığınız herşey için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız" dediğimde teyzem " sen bilirsin kızım ama ara gece herşeyi anlat!" dediğinde " Tamam görüşürüz" demiştim.

     Teyzem De " görüşürüz" dedikten sonra telefonu bırakıp mutfağa gitmiştim.

KIZIL BELA #wattys2019 ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin