Opět párty

2.1K 102 26
                                    

"Hej, neuvěříš!" Přiřítila se do chodby Blair.
"Ne." Shodila jsem tašku na zem a následovala ji.
"Potkala jsem Shawna Mendese...!"
"Tadaaa, jaké překvapení, dneska jsem s ním dělala rozhovor." Vzala jsem si z ledničky jogurt a sedla si k našemu kulatému stolu.
"...A pozval mě na kávu." Zakuckala jsem se a lžička mi málem skončila v žaludku.
"Tebe? Takovou šeredu?!" Začala jsem se smát, ale v hloubi duše jsem byla zklamaná, ani nevím proč.
"Ty máš zase náladu. Jo, je tak okouzlující, má celkem pěkného kamaráda." Drkla do mě. Jakobych měla zájem o nějakého jeho kamaráda. Kdo to bude? Lukas? Brian? Nebo Thomas? Sama jsem si v duchu říkala a smála se tomu, že si to vůbec pamatuju, je to fakt divný.
"To je fajn." Zvedla jsem se.
"Pojď s náma dneska pařit."
"Ty? Někam jdeš? Zrovna ty?"
"No a co? Náhodou minula akce byla skvělá."
"A chceš něco prozradit?"
"Co?"
"Ten tvůj Shawn Mendes nás vezl domů."
"Jako kdy? Cože? Ne! Proto se mě ptal jestli se neznámé, řekla jsem, že jo." Zaculila se. Ježiš, takové dítě.
"Skvělý, tak vypadni, chci být chvíli sama než na mě přijde smrt." Zabouchla jsem ji dveře před nosem a rozvalila se na postel. Tady se mi mají zdát sny a ne v práci a ještě takové.
"Takže jdeš! Super! Přijede pro nás buď on sám nebo Brian." Pištěla za dveřmi.
"Jak ví kde bydlíme?"
"Shawn mě šel vyprovodit domů, jak roztomilý že?!" Zaťukala ještě na dveře a zmizela.
"Krávo." Procedila jsem mezi zuby a šla se radši už chystat.

Vytáhla jsem tričko s velkým výstřihem a na to si dala krátkou mikinu, hodila na sebe světle modré džíny a šla se namalovat. Tak když už je to ten Shawn, tak mě aspoň nemusí poznat, že to jsem já, co s ní dneska dělala nudný rozhovor.

"Už jsou tady! Pojď!"
"Jdu." Vzala jsem si kabelku a vyšla z pokoje, nazula si tenisky a prohlédla si Blair.
"Co to máš kurva na sobě?"
"Mini sukni, tílko a kardigen." Podívala se na sebe v zrcadle, vypadala jak štětka.
"Plánuješ, že si to s Mendesem rozdat jo?"
"Samozřejmě."
"Jen, aby neutekl." Uchechtla jsem se a ona mě plácla přes zadek.
"Mrcho, nevypadáš o nic moc líp."
"Jdi ty." Vyplázla jsem na ni jazyk a zamkla hlavní dveře.

Čekaly jsme asi pět minut a zastavil u nás černý mercedes. Klasika...
"Běž dopředu." Postrčila mě a sama si sedla dozadu. Ha, to ji nevyšlo, vzadu sedí Brian.
"Čaute kočky." Usmál se Brian a Blair chytl kolem ramen, ta se na mě znechuceně podívala a odfrkla si. Asi vzadu čekala Shawna. No, jenže ten řídí.
"Takže se budeme potkávat i mimo práci?" Mile se na mě usmál Shawn.
"Co?"
"Myslíš, že tě nepoznám? Tmavé oči to nezpraví. Pamatuju si tě už moc dobře." Podíval se na mě a hned na silnici.
"No...ehm...asi jo."
"Pamatuješ jak jsem tě vezl?"
"Ne." Zasmála jsem se a on taky.
"Až budete chtít jít domů řekni." Zastavil u vyšší budovy. Asi nebude pít když mi to nabízí. V posledním patře bude jeho dvoupatrový byt. Zamyslela jsem se.

"Proboha, tu je lidí." Vydechla jsem. Shawn nás pustil první a něco pošeptal Brianovi ten kývl a zasmál se.
"Pojďte." Chytl mě i Blair za ruku Brian a táhl nás do obýváku. Vypadá to tady trochu jinak jak v tom snu a nikde nevidím schody.
"Shawn má dvoupatrový byt?"
"Ne, jak si na to přišla?" Rozesmál se Brian když si můj zadek tlačil na rozkrok.
"Jen tak." Vysmekla jsem se mu a podívala se mu do očí.
"Mám žízeň." Nadzvedla jsem obočí a on se usmál.
"Shawn tady má nejlepší sbírku drahého chlastu, co si dáš?"
"Tohle vypadá dobře."
"Taky že jo. Skvělá volba." Podal mi skleničku se nažloutlou tekutinou a cinkli jsme si.
"Na dnešní skvělý večer." Vyzdvihla jsem ji do vzduchu a potom si usrkla.
"Chutná to vážně úžasně."
"Je dobrý mít slavnýho kámoše." Taky se napil a odložil skleničku, vzal mě za ruce a chtěl jít tančit.
"On tady má terasu?" Zase jsem se mu vysmekla. Nechci s ním nic mít.
"Jo." Zafňukal. Myslela jsem, že půjde semnou, ale nešel. Byla jsem ráda.

Otevřela jsem skleněné dveře a vyšla ven. Byla celkem zima, ale za ten výhled to stálo.
"Co tady děláš?" Zachrapťel za mnou
něžný hlas. Stál tam Shawn.
"Mám ráda noční město tak jsem se musela podívat."
"Já taky, miluju to tady."
"Já vím."
"Hele, ty dnešní otázky? To si měla vážně napsané na těch papírech?" Přerušil to ticho mezi námi.
"Ne, popravdě tam byly otázky, na které se tě ptají pořád. Chtěla jsem něco nového." Řekla jsem skoro celou pravdu.
"Mě i Andrewa si vážně dostala. Říkal, že ses mu nezdála, ale že jsi vážně dobrá."
"Opravdu?"
"Jo."
"Shawne?"
"Hm?"
"Už si někdy miloval osobu, která byla jen ve snu, ale potom se objevila reálně?"
"Ehm, asi nechápu."
"To je jedno, zapomeň na to." Otočila jsem se k odchodu, já jsem blbá.
"Ne, počkej." Dotkl se mého ramena a já nebyla schopná se pohnout. Otočil si mě k sobě čelem a zadíval se mi do očí.
"Myslíš to, že i když se vůbec neznáme tak nás k s..."
"Tady si ty blonďatá prdelko. Pojď semnou tančit na linku." Přerušila nás opilá Blair.
"Co?" Vyjekli jsme oba dva.
"Moje linka?" Vyjekl Shawn a běžel za námi.

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat