Pohled Shawna
Pomalu jsem otevřel oči a párkrát zamrkal, tak skvěle se mi spalo, jenom mě něco hrozně tlačí do hrudi. Skylar. Skylar? Co tady dělá? Naklonil jsem víc obličej dopředu, abychom viděl jestli spí, je tak roztomilá, pusu má mírně otevřenou a v pravé dlani drží mou mikinu. Nepamatuju si, že bychom takhle spolu usínali, asi ji v noci na mě spadla hlava. Trochu jsem se pohl, protože její levá ruka mě tlačí do žeber. Otočil jsem hlavu na stranu a zavřel oči. Ještě na chvíli si zdřímnu. Sky se, ale v ten moment pohla a slezla ze mě. Čekal jsem, že mě okamžitě seřve nebo bude nadávat, ale ono nic, snažil jsem se tedy ještě usnout, ale ona mě šťouchla do mých bolavých žeber od jejího loktu.
"Dobré ráno." Usmál jsem se pohodově a protáhl si své dlouhé nohy, vždycky to odnesou nejhůř.
"No dobré." Odbije mě a otočí se na právě přicházejícího Andrewa. Zkazil si nám chvilku chlape, snad si to užíváš.
"Co se děje?" Zeptám se když na nás hledí.
"Budeme přistávat tak jsem tě chtěl jít probudit, ale vidím, že už jsi." Podívá se na Skylar, která vypadá nepříčetně, asi ji nejde do hlavy, že jsme spolu leželi, mě to tak překvapující nepřipadá.
"Už jsem byl dávno." Stočím pohled na Sky a usměju se na ni. Ten její výraz stál za to, když jsem to řekl a usmál se na ni, ne na Andrewa.
"Dobře, tak se připoutejte." Rozkáže nám Andrew a konečně odejde."Jakože jsi tady?" Zeptám se ji, vím, že tady vzadu bývám sám, většinou, ať mám prostor na přemýšlení, psaní nebo spaní, někdy jsem vepředu s klukama, ale tady bývám sám, vyhovuje mi to, ale tahle společnost se mi líbí ještě víc.
"Včera mě nějaký kluk seřval, že mu sedím na místě a jenom tady bylo místo." Pokrčí rameny, vypadá, že se boji mé reakce. Sám v sobě se zasměju.
"Aha, to byl určitě Dave." Řeknu a ona už nic neřekne, čekal jsem, že si budeme ještě povídat, ale ono nic, stejně budeme už přistávat.Přístavní proběhlo v klidu a my vylézali s letadla.
"Mimochodem, jsi roztomilá když spíš." Vyletí ze mě ještě dřív než si to stačím promyslet. Výraz Sky stojí za fotku, škoda, že zrovna držím v ruce batoh a petku s vodou.
"Ehm, no...díky." Nervózně pohodí s vlasy, zasměju se. Zase jí pomůžu s kufrem a vím, že je čas se s ní rozloučit. Samozřejmě před letištěm stáli fanoušci a já protože je miluju šel za něma. Ještě před tím jsem rychle zastavil Andrewa.
"Zavolej na tohle číslo a řekni ať tam Skylar zaveze."
"Proč? Vždyť je to tvůj hotel?"
"Já vím, jen prostě... prostě to udělej." Nebudu se tady s ním dohadovat proč bude na stejném hotelu jako já, je to přece jedno. Sky odešla s ostatníma a já s Jakem šel přímo do toho šílenství venku.
"Líbí se ti že?" Jake se zastaví u skleněných dveří před tím, než je otevřeme a ohluchneme.
"Co?"
"Ta blonďatá holka, líbí se ti."
"Kdes vzal tu jistotu?" Nadzvednu obočí a snažím se být v klidu.
"Vidím to na tobě, chováš se jinak."
"Nechovám a nebudeme se o tom bavit, teď otevři ty dveře a já se půjdu fotit."
"Fajn." Odfrkne a všichni začnou pištět. První všechny pozdravím mávnutím ruky a potom se s každou dívkou fotím a objímám.Pohled Skylar (druhý den)
Ráno mi svítilo do očí slunko. Myslela jsem, že už navždy oslepnu z té záře. Nějak jsem se vyhrabala z postele a šla na snídani, kterou jsem si den předtím objednala. Když jsem vycházela z pokoje narazila jsem na toho kluka z letadla, co po mě křičel. Jen jsme se na sebe nechápavě podívali a potom si šli každý svou cestou. Snídaně byla neuvěřitelná, vzala jsem si snad všechno co tam bylo a užívala si to. Kolem desáté jsem šla zpátky do pokoje a oblékla se. Musela jsem trochu vypadat a tak jsem si dala šaty, i když je moc nemusím, vlasy si nakulmovala a víc namalovala, co kdyby tam byl někdo sexy. Samozřejmě jsem opět nestíhala a tak jsem běžela celou cestu. Ještě jsem se stihla ztratit a moje nohy na vysokých podpatcích to málem nezvládly, ale stojím tady, před velkou budou a kolem ní pobíhají další lidi. Je to tu opravdu velké a všude je až moc lidí na můj vkus. Když jsem procházela kolem tiskovky, zastavila se, byli to totiž ti herci z toho seriálu co tak moc sleduje Blair, už si ale nepamatuju jak se jmenuje. Já měla jít však dál a když jsem se už brala narazila jsem do někoho a jeho celý obsah kávy skončil na mě.
"Omlouvám se."
"No, bezva." Zaradovala jsme se. Už zase mě někdo polil.
"Mám tady sako můžu vám ho dát." Své oči jsem odlepila od své skvrny na šatech a podívala se dotyčnému do očí.
"Cože? Ty?" Nemohla jsem tomu uvěřit, přede mnou stál Rayn.
"My se známe?" Zeptal se opatrně a usmál se.
"Jsem Skylar Baileys."
"Shy?" Vykulil oči a málem se zakykal svých slin.
"Jo." Vydechla jsem.
"O můj bože, tak rád tě vidím. Co tady děláš? Pojď ke mě!" Zmáčkl mě v pořádném medvědím objetí.
"Dost! Dost!" Smála jsem se.
"Co tady děláš?" Zeptal se znova.
"Jsem tady kvůli škole."
"Dostala ses? Opravdu, jsem šťastný! Musím ti toho tolik říct, musím ti všechno ukázat. Máš dneska čas? Zvu tě na večeři."
"Já...no asi jo." Mykla jsem rameny, ještě pořád nechápu co tu dělá on a jaktože je tak milý. Když kdysi dávno odjížděl, byl to úplně jiný člověk a teď je jako býval když jsme byli malí.
"Úžasné! Kde bydlíš? Přijedu pro tebe."
"Nevím jak se ten hotel jmenuje, ale je dost luxusní a má čtyři hvězdy." Pochlubila jsem se.
"Asi vím. To ti platí škola nebo děda?"
"Asi škola." Tuhle otázku jsem neuměla zodpovědět. Já vlastně nevím.
"Tak pojď, dám ti sako a půjdeš si sednout."
"Rayne, co tady vůbec děláš ty?"
"Jsem sponzor, všechno ti později řeknu." Podal mi své sako a odešel. Sedla jsem si úplně dozadu a celou tu dobu prospala. Žádná novinka. Zdál se mi zase takový divný sen. Někde tady cítím Shawna. Když jsem odcházela ještě mě stopl Rayn a domluvili jsme se na čase, pevně mě objal a zase odešel."Kdo to byl?" Vedle mě se najednou objevil Shawn. Já říkala, že tady někde bude a ten sen nebude jen tak.
"Co tady děláš?"
"Ptal jsem se první."
"Co ti je do toh?"
"Ptám se jako tvůj kamarád."
"Ty jsi můj kamarád?" Zasmála jsem se, možná až moc přehnaně, Shawn se ale neusmíval. Myslel ty vážně?!
"Máš dneska večer čas?"
"Nemám."
"Ta buzna tě někam pozvala?" Uchechtl se, ale nechával si vážný výraz.
"Není to žádná buzna Shawne, je to můj bratr."
"Rayn je tvůj bratr?"
"Jo. Jak víš, jak se jmenuje?"
"Známe se, je to hodně velký sponzor."
"Aha."
"Tak pojď semnou aspoň na oběd." Začal po chvíli, když jsme šli po chodníku.
"Mám oběd v hotelu." Nemám tam oběd, ale nikam s ním nechci jít.
"V hotelu, ve kterém si ubytovaná nejsou obědy." Zastavila jsem se.
"Jak víš kde mám hotel?!"
"Hm...ehm... býval jsem tam než mě tam začly navštěvovat fanynky." Neřekl to moc přesvědčivě, ale nechtěla jsem to rozebírat.
"Jaktože jsi tady sám? Mohl by tě někdo napadnout a já nevypadám jako tvůj bodyguard." Změnila jsem téma, ale stejně jsem to chtěla vědět.
"Utekl jsem jim, chtěl jsem vědět proč se objímáš s ním." Řekl ublíženě.
"Jsem snad tvá holka, aby ses zajímal o takové věci?"
"Jsem přece tvůj kamarád." Zasmál se a já taky. Bylo to vtipný.
"Ale ne, teď vážně. Chtěl jsem tě ch...."
"Shawn Mendes!" Začala křičet jedna holka.
"Sakra! Běž dovnitř!" Stáhl mě do nějakého obchodu.
"Prosím zamkněte to!" Poručil obsluze. Když jsem se otočila, nevěděla jsem jestli se smát nebo brečet.
"Vážně si mě zatáhl do sex shopu?"
"Kurva, to budou kecy, ale aspoň tu nikdo není." Usmál se na chlapa za pultem. Ten snad fanda není.
"No to se hodí." Otočila jsem se na výlohu kde byly holky na skle.
"Chvíli se tady zdržíme." Kývl na pána. Ten jen pokýval a věnoval se svému počítači. Sedli jsme si tam na nějakou krychli, na které byly vystaveny různé opravdu krásné hračky pro dospělé a dělali, že to nevidíme. Po asi patnácti minutách se naše situace nezměnila a holek tam byli čím dál více. Shawn byl na telefonu a že tam holky křičí a mlátí do výlohy ho vůbec nezajímalo."Který se ti líbí Skylar? Nějaký ti vezmu." Nahlas se zasmál svému nepovedenému vtipu.
"Nechci žádný a přestaň být tak perverzní, ten pán se na nás divně kouká." Druhou větu jsem zašeptala jen Shawnovi.
"Nejsem perverzní, jen tě vidím jak se červenáš a celkem mě to pobavilo. A jestli myslíš jeho, tak se kouká pořád." Mrkl na mě a vstal.
"Nečervenám." Taky jsem vstala a založila si ruce na prsou.
"Ale jo, červenáš."
"Nečervenám!" Protestovala jsem.
"Máte tady zadní vchod?" Obrátil se na prodavače.
"Jenom pro personál." Nadzvedl obočí až moc důležitě.
"Ježiš tak se jednou neposerete když nás pustíte." Vybuchl Shawn a ukázal na holky venku, už byl celkem podrážděný z toho šílenství venku stejně jako já a pán.
"Musíte si něco koupit, musím mít dneska nějakou tržbu nebo mě šéf zabije, že nenabízím. Jenže když tady nikdo nepřijde a teď je tu najdou tolik lidí a bude skvělý když mu řeknu, že tu byl Shawn Mendes se svou přítelkyni najít potěšení. A můžu mu to dosvědčit tak, že mu ukážu záznam s kamery." Shawn se nadechl, že něco řekne, ale já ho přerušila.
"No dovolte nejsem jeho přítelkyně." Shawn protočil očima a prošel se po obchodě.
"Snad nechceš něco koupit?"
"A chceš tu snad strávit noc?" Zabrblal nevrle a něco vzal.
"Kolik?" Zeptal se u pokladny. Neviděla jsem co koupil, ale určitě to bude nějaká blbost. Ještě se ten chlap dělal s balením a potom jsme se sexy růžovou taštičkou s logem obchodu, mohli vydat zadním vchodem pryč.
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...