"Na." Podal mi tu tašku. Vyšli jsme ven, mezi dva velké domy a šlapali cestičku k hlavnímu chodníku.
"Nechci to, tys to koupil, je to tvoje."
"Dám ti to jako dárek." Zaškeřil se.
"Nechci dárek." Je to poprvé co od někoho nechci dárek, taky to obvykle nejsou takové věci co se prodávaly v tom obchodě.
"Ale no tak. Kupoval jsem to pro tebe i barva se ti bude líbit." Vybuchl smíchy.
"Shawne!" Plácla jsem ho po rameni a taky se zasmála. Šli jsme každý za sebou jak trpaslíci. Shawn šel první a já hned za ním.
"Tady kousek je boží restauračka, pojďme se tam najíst." Zaškemral a při tom se otočil na mě a šel pozpátku.
"Ty běž, já nechci."
"Proč ne?"
"Neměli bychom se spolu vídat, už kvůli Blair." Zastavila jsem se, Shawn se taky zastavil a podíval se za mě. Nevěděla jsem jestli se mám taky podívat za sebe, jestli tam jsou fanynky nebo tak, ale když se nadechl ke slovům, nechala jsem ho a koukala do jeho očí.
"Blair do toho netahej, může ji být jedno s kým jdu na oběd. Klidně to může být Madonna nebo ty, to je jedno." Konečně se na mě podíval.
"Ale je ji do toho něco, je to tvá přítelkyně a já nemíním potom poslouchat sračky co mele."
"Kdo ti říká, že musíš poslouchat její sračky?! Společně se na všechno můžeme vykašlat Skylar. Je mi to už jedno, nebaví mě to poslouchat pořád dokola jedno a to samý. Chci být sám sebou, cítit, dělat co mě baví. Blair je opak mně, snaží se být někým jiným a když jsem ji poprvé potkal, poprvé se s ní bavil, líbal, cokoliv, bylo to jiné než teď. Dělá mě nesvým, pořád jenom pojďme nakupovat, chci taky, chci s tebou, musíš takhle a tohle..."
"Shawne proč mi to teď všechno říkáš?" Přerušila jsem ho, protože by se mi tu buď rozbrečel nebo rozčílil a to já nechtěla.
"Nevím, asi už je toho na mě moc." Vydechl a otočil se.
"Kam jdeš?" Přicupitala jsem k němu.
"Na hotel, možná do studia, nevím."
"Tak dobře." Otočila jsem se taky a šla zpátky tím směrem, kterým jsme šli, Shawn šel na druhou stranu. Nevěděla jsem jestli mám jít za ním nebo jestli ho nechat tak, ale bylo to divný. Všechno s ním je divný a zároveň skvělý.Vrátila jsem se zpátky na hotel. Na postel hodila tu nechutnou taštičku a radši ani nenahlédla co v ní je. Sundala jsem si ty uplé šaty a hlavně podpatky. Ale je k večeru takže bych se měla chystat na večer s Raynem, nebudu to přehánět. Je to přece můj bratr. Vzala jsem si černé kalhoty, halenku a podpatky, už ale na menším klínku, vzala si kabelku přes rameno a tam naházela důležité věci. Chtěla jsem si tam strčit i telefon, ale ten mi začal zvonit. Rayn to asi nebude takže možná zase ta paní. Vzala jsem ho do ruky a podívala se na displej. Blair. Kurva.
"Čau co se děje?"
"Můžem mi zatraceně říct co kurva děláš s Shawnem v sex shopu? Neříkala si náhodou, že se nepotkáte."
"Klid ježíši, nic se nestalo. Bylo moc fanoušků a tak mě vzal tam, neviděli jsme, že to je sex shop."
"A potom se spolu vyspali!"
"A na to si jak přišla?"
"Všude to píšou, nevyšli jste už z toho obchodu."
"Jo a dali si tam trojku i s prodavačem ne? Ty zase věříš všemu. Nic nebylo. Vyšli jsme zadním vchodem a potom si šli každý svou cestou."
"A jak jste se jako potkali?"
"Byla jsem na té přednášce a on tam byl taky. Víš, že jsem novinářka a dělám s celebritama. Prostě tam byl a byli tam i herci z toho tvého seriálu." Chtěla jsem trochu odlehčit situaci, ale ona očividně volala jen kvůli Mendesovi.
"A jak jste se najdou objevili u sex shopu?"
"Přátelsky mě pozval na oběd, ale já odmítla."
"Tak to máš velké štěstí, já ho totiž zabiju." Tipla mi to. Tak ještě, že nejsem on. Asi bych to nedala, už tak, takový výslech. Nicméně jsem si vzala všechny věci a vyšla čekat před hotel na Rayna. Celkem se i těším.Je to hodně krátké, ale minule toho bylo dost😂 zítra jdu domů z nemocnice tak snad začnu zase psát. Ily❤️
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...