Zase na policii

1.6K 84 22
                                    

Limuzína nás doveze až k hotelu, po cestě se navzájem se Shawnem škádlíme a ruce strkáme kam nemáme.
"Díky a až budou chtít kluci odvést, přijeď pro ně." Řekne Shawn a chytne mě jemně za paži. Řidič kývne a odjíždí pryč.

"Pojď, ty moje princezno." Uculí se tak sladce, že se mi podlamují kolena. Chytnu ho za ruku a kráčíme do hotelu. Na pokoji si sundám šaty a převleču se do něčeho pohodlné co tu má Shawn. Jeho černé boxerky a černé tričko s nápisem take me home. Za chvíli přijde Shawn z koupelny a má na sobě tepláky s šedou mikinu bez kapuce.
"To si nedávej, ráno jsem ho měl v posilce, smrdí potem." Chce mi tričko sundat, ale já uteču do postele a postavím se na ni.
"Ne, krásně voní." Začnu skákat a sleduju Shawna jak se blíží k posteli, sedá si na ni a pohled přesouvá na mě.
"Pojď si ke mě lehnout." Natáhne se na jednu půlku, chytne mě za ruku a svalí na sebe. Začnu se smát a on taky. Když se uklidníme, hledíme si do očí a já mu prsty přejíždím přes ostré dokonalé rysy na jeho tváři. Shawn mě sleduje a přejíždí mi dlaněmi po zádech.
"Jsem rád, že jsme to vyřešili." Začne.
"Já taky." Vydechnu úlevou a políbím ho na nos, zaškeří se a pusinku mi oplatí.
"Bojím se co na to řekne Rayn." Přiznám a víc se schoulím do jeho náruče.
"Co by měl? Nemůžeme za to, že se milujeme." Začne si točit s mými vlasy.
"Sedni si budu tě česat." Řekne hned na to a já s velkým úsměvem přikývnu. Shawn odněkud vytáhne hřeben a začne mi rozčesávat mé zašmodrchané vlasy, mám tam hodně laku takže to někdy zatahá, ale Shawny se snaží co nejjemněji.
"Tak dlouhé vlasy jsem snad nikdy neviděl." Řekne s úžasem v hlase a vezme pár pramenů do dlaní. Dělá mi malé nepovedené copánky, ale je to roztomilé. Začne zvonit Shawnovi mobil a on to okamžitě vezme.
"No?...Vážně?...To je úžasný, jsem šťastný....Jo, je ji líp....Cože?...Proč jako? Fajn, budu tam." Shawn telefon položí a stoupne si, začne se soukat do džínů a přitom se mračí.
"Co se děje?" Zeptám se, pořád posazená v posteli.
"Obleč se."
"Co se stalo?"
"Prostě se obleč do těch šatů, přijde si nás vyzvednout policie."
"Proč?"
"Chcou ten případ uzavřít, víš co máš říkat když se budou ptát?" Zapátram v paměti a zavzpomínám co všechno jsem řekla naposled.
"Jo, asi jo." Přikývnu.
"Fajn, pojď." Schová mou dlaň do jeho a rychlým krokem jdeme na recepci, kde na nás čeká už muž oblečený ve známé uniformě.
"Lepší čas jste si taky nemohli vybrat." Postěžuje si Shawn když nasedáme do auta.
"Omlouváme se pane Mendesi. Projížděli bezpečnostní kamery ve výtahu a tak se vás chtěli zeptat na pár otázek."
"Ve výtahu jsem kamery?" Zeptám se potichu Shawna a opřu se o jeho rameno. Pokývá hlavou, že neví a sleduje prostředí auta.
"Takže se tam nezdržíme víc než hodinu?"
"Když budete spolupracovat tak ne."  Shawn už na to nic neřekl a položil mi ruku na stehno, je mi zima, třepu se a vyskakuje mi husí kůže, ještě když mi jemně přejíždí přes stehno.
"Měla si říct, dál bych ti nějakou mikinu." Řekne Shawn a víc si mě přimáčkne k sobě. On má na sobě jen džíny a tričko s krátkým rukávem, taky žádná sláva, ale určitě mu je věští teplo jak mě.

Když dojedeme na to stejné místo, Shawn vystoupí a jde předemnou, má podrážděnou náladu a tak se s ním radši nebavím. Policajt mi podrží dveře a já zdvořile poděkuju, docupitám k Shawnovi a chytnu se jeho trička.
"Pojďte." Vezme nás zase někdo jiný a jde do výslechové komory. Všude to je stejné. Špinavé, šedé, tmavé. Určitě nás od nějaké stěny vidí a odposlouchávají nás. Sedli jsme si se Shawnem vedle sebe a na proti mě si sedl vyšetřovatel nebo polda, není co to je, je v civilu takže nevím co má za funkci.
"Bude to rychle. Projížděli jsme kamery z celého hotelu, samozřejmě i ve výtahu a potvrdilo se, že jste tady slečnu neznásilnil. Podle toho co jste řekla předtím, jste si prý jen dělali srandu a paní co nás volala to špatně pochopila." Kývneme oba hlavou.
"Chcete k tomu ještě něco říct?" Tentokrát zakroutíme hlavou a on se zaškeří.
"Dobře, takže tady podepište pár papírů a můžete jít. Čekali jsme to horší, že pane Mendesi?" Podívá se na Shawna a on protočí očima. Zamračím se. Nebudu teďka vyzvídat, kdyžtak později. Museli jsme podepsat celou řadu papírů, chtěla jsem si to pročíst, ale Shawn říkal, že to je zbytečný a všechny papíry jsou jedno a to samý.

Museli jsme ještě počkat na nějaké lidi, takže nás usadili do nějakého vybaveného koutku, byla tu televize, kožený gauč, malý skleněný stolek, dřevěné skříňky a všechno v černo bílých barvách, je tady všechno takové tmavší a nahání mi to husí kůži. Shawn se usadil na gauč, sundal si boty, nohy dal na stůl a zapl televizi. Já stála, byla jsem nervózní, úplně nesvá a byla mi zima, chci už jít domů. Procházela jsem se po místnosti s rukama založenýma na hrudi a trochu se zahřívala.
"Máš žízeň?" Zeptal se mě Shawn a natáhl se na stůl pro dvě skleničky s čistou vodou.
"Ne." Zakroutím hlavou a začnu zkoumat podlahu, lino s motivem tmavého dřeva.
"Co ti je?" Zeptal se a napil se.
"Nelíbí se mi tady a chci jít domů do tepla."
"To mě taky ne zlato, ale brzo půjdeme." Položil sklenku na stůl a zadíval se na televizi.
"Shawn Mendes dnes vyhrál své první Grammy, bohužel si sošku nepřevzal sám, ale jeho manažer Andrew Gertler. Proč? Údajně bylo jeho nové přítelkyni špatně a tak se společně vrátili na hotel. Jak krásné od něj že?! Bylo by to krásné, kdyby paparazzi nepořídily tyhle fotografie, kdy Mendes nastupuje do policejního auta i s dívkou jejichž jméno není pořád známo, víme jen, že se spolu už nějakou dobu schází. Nikdo neví co mladý talent udělal tentokrát, ale určitě se to brzy dozvíme. A teď..."
Shawn vypl televizi a zadíval se na mě. Nevím co na to říct, nechávám si vážný výraz a čekám co mi k tomu řekne.

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat