Rayn mě doprovodil do pokoje a nechal tak. Na mobilu jsem si nastavila budík a usla. Před půlnocí jsem si sbalila všechny věci a opustila dům. Je mi jedno, že mám tady dělat práci, abych uspěla ve škole a u dědy. Nechci už potkat Mendese. Vím, že tentokrát nic neudělal, až na ten polibek, ale bylo by všechno ještě horší. Letadlo mi letělo nejdřív až za dvě hodiny, co tu budu dělat? V noci? Moc jsem to nedomyslela. S velkým kufrem jsem došla k jednomu baru. Pár skleniček mi neuškodí, aspoň na chvíli zapomenu. Tenhle bar je opravdu luxusní a jeden drink mě stojí stejně jako kdybych si koupila šperk. Když už je to naposledy tak ty peníze za to utratím. Kufr s pár taškama jsem nechala v šatně, aspoň jednou se hodí. Sedla jsem si nejblíž ke dveřím a přemýšlela.
Teď už do sebe leju třetí skleničku a cítím to uvolnění a to, že bych si šla zatancovat.
"No ne? Co ty tady?" Přisedne si ke mě zrzavá hlava.
"Není tady Shawn, že jo?"
"Ne jsem tady s kámošema, říkal, že si potřebuje něco zařídit."
"To je dobře, nepotřebuju ho vidět."
"Udělali jste si něco?"
"Ne."
"Fajn co to piješ?"
"Já ani nevím." Brian se zasmál a zkontroloval mobil.
"Půjdeš si semnou zatančit?" Řekl po minutě hledění do telefonu.
"Konečně někdo, ano!" Vykřikla jsem nadšením a Brian se rozesmál ještě víc.
"To rád slyším. Chceš pomoct?"
"Ne, zvládnu to." Samozřejmě, že jsem zapackala o své nohy a zřítila se na něj. Ještě, že tu byl.Tančili jsme tělo na tělo a dvakrát už se vykousli. Na Brianově krku se třpitil velký červený cucflek a já měla protržený ret od jeho kousání mě.
"Nepřesuneme se nahoru?" Ozve se mi u ucha.
"A tady jsou pokoje?"
"Jasně kotě." Otřel se mi o rameno a já kývla. Jsem opilá, nadržená a zraněná. Jenom sex mi utiší zlomené srdce od Shawna. Řekla jsem si, že si to nikdy nepřiznám, ale miluju Shawna, jo miluju, jeho vlasy, rty, oči, úsměv, tělo, hlas, to jak se na mě culí, jak mi pomáhá, snaží se i když ho od sebe odháním, to jak se mě dotýká. Říkám jak mi to nevadí, že je s Blair, ale ve skutečnosti mě to trhá na kusy, nenávidím ji za to a miluju když za mnou Shawn doleze, to když řekne, že je Blair otravná a že se na všechno společně můžeme vykašlat. Včera ani předevčírem jsme se nepochopili, hádali se zbytečně, já řekla blbost, kterou jsem tak nemyslela a on na vše tlačil a vzal to moc vážně. Možná proto odešel, protože zjistil, že o něj nemám zájem, ale já chtěla hrát jen nedostupnou, dala jsem mu dost a naivně si myslela, že on mi nic nedává. Stačilo mi když se na mě roztomile usmál a já byla roztečená už od začátku, poprvé když jsme se bavili. Mělo to být jinak, neměla jsem být na něj tak zlá, to já byla ta, která to všechno zkazila a jemu zlomila srdce, on mi to jenom vrátil.
"Skylar, bože, za chvíli budu." Zavzdychá Brian a já se proberu. Ležím pod Brianem, v ruce svírám jeho potem promočené tričko a boky pohybuju proti němu.
"Briane!"
"Líbí se ti to? Konečně jsem se dočkal." Políbí mě na krk a víc do mě zaboří, už nespolupracuju, co na to řekne Shawn. Ne, kurva.
"Ne, ne Briane přestaň prosím." Snažím se ho od sebe odtlačit, ale je moc silný a mimo myšlenky. Musím počkat až se udělá.
"Skyy." Představím si Shawna, jak mě vášnivě líbá a něžně se mě dotýká. Jak mám díky němu rozpálenou pokožku a prahnu po něm a vrcholu. Uděláme se společně, nemyslela jsem, že se udělám, ale je to jenom tím, že jsem mysela na Shawna, na toho, který se na mě už ani nepodívá, protože jsem se vyspala s jeho nejlepším kamarádem.
"Bylas skvělá." Obejme mě kolem pasu a já se od něj otočím.
"Slib, že to nikomu neřekneš, hlavně ne Shawnovi."
"Proč ti tak moc záleží na tom jestli se to dozví?" Vydechne a dlaní si můj obličej otočí k sobě. Nevím co mu mám říct, když mu řeknu pravdu určitě mu to z trucu řekne. Zatraceně, co jsem to zase provedla? Nechám to tak a neodpovídám.
"Máte spolu něco že?" Promluví po chvíli. Zase mlčím.
"Mě to můžeš říct."
"Měli." Sednu si.
"Miluješ ho?" Sedne si taky.
"Cože?"
"Jednoduchá otázka." Podotkne.
"Na to se nemůžeš ptát." Už si stoupám.
"Proč ne? Tak jo nebo ne? Protože on má holku a ty si spala semnou."
"Ale on ji nemiluje a co že jsem spala s tebou?"
"Nevím co mezi sebou mají, ale kdyby se dozvěděl, že jsme spolu šukali, zničil by nás oba dva."
"Já vím. Co jsem to provedla?"
"Můžeme to zkusit spolu."
"Ale..."
"Shawn nemůže nic říct, má holku a posral to."
"To není zas tak pravda, to já byla ta co to zkazila."
"Nikdy neřekl, že si mu něco provedla. Vždycky mluvil o tom, že tě zase zklamal."
"Vy se o mě bavíte?"
"Jo hodně."
"Takže si věděl, že my dva...tys to udělal schválně že jo?" Sebrala jsem si dvě věci a oblékla se co nejrychleji.
"Skylar."
"Hajzle!"
"Promiň já nechtěl, jenom se mi líbíš a Shawn má každou, vždycky to tak bylo." Stejný případ jako Rayn a Shawn. Shawn je prostě až moc dokonalý.
"Tohle bylo od tebe, ale hnusný. Vždyť to je tvůj nejlepší kamarád."
"On taky není svatý, na druhou stranu si to zasloužil. Zklátil jsem holku, do které byl zamilovaný." Pyšně se usmál. To jako myslí mě?
"To nemyslíš vážně." Chtěla jsem ho zbít.
"Hlavně běž teď za ním a řekni mu všechno co se stalo, určitě ti odpustí." Ironicky se zasmál.
"A já myslela, že jsi fajn."
"To si myslí každý o každém. Jeho mám rád, ale tebe miluju a budu dělat všechno, aby tě neměl."
"Odcházím."
"Shawn ti neodpustí."
"Nejdu za ním." Ve skutečnosti ho musím rychle najít a vše si ujasnit. Jestli je vážně do mě zamilovaný, měli bychom to řešit, aby jsme si zbytečně neubližovali. Jestli mi, ale vážně odpustí.
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...