"Ehm...no... já nevím, říkal si, že půjdeme." Určitě musím být červená jak rajče.
"Půjdeme, ale až po tom co tě vylížu." Objal mě kolem pasu a něžně položil na studený kámen. Nevěřím tomu jakou vybral slovní zásobu, zrovna on, asi není takový andílek jak vypadá. Ne, není...
"Jo...tak dobře." Jazykem mi putuje po břiše a zastavuje se u mého lemu kalhotek.
"Nebudu to zdržovat dobře?" Podívá se rychle na mě, myslím, že ani nečekal odpověď. Rukou mi přijede přes celé pohlaví a provokuje prsty před kalhotky.
"Co máš radši?" Skenuje mě široce otevřenýma očima a dotkne se mého středu. Tělo mi ihned vystřelí do vzduchu, Shawn se uchechtne a dlani mi zatlačí na břicho ať si zase lehnu. Z boků mi pomalu sundá mokré kalhotky a vnikne do mě dvoumi prsty.
"Řekni si." Mučivým způsobem mě uspokojuje. Nemůžu mluvit když dělá tohle je u toho tak zatraceně sexy. Zvednu hlavu, abych se na něj mohla podívat znovu, z očí mu srší chtíč. Dívá se na mě a čeká až odpovím. Pořád, ale prsty pomalu vsouvá do mě a ven. Abych nemusela mluvit, zvednu jednu svou ruku a jeho hlavu si nasměruju do svého rozkroku. Když se mě tam dotkne teplým jazykem pořádně mu zatahám za vlasy až vzdychne. Cítím úžasný pocit, slyším zvuky, které mi lahodí uším, saje mě a dráždí až se nesmyslně kroutím, abych mu mohla vyjít vstříc a udělat se.
"Shawne!" Vyjde z mé pusy poslední slovo než se dostanu do ráje. Chvíli nic neslyším ani nevidím, vím, že si něco mumlám a Shawn se tomu náramně směje.
"Už?" Spatřím nad sebou jeho krásnou tvář a úšklebek, který mu hraje na rtech.
"Hm." Pokrčím rameny a on mě zvedne.
"Skočíme spolu?"
"Cože?"
"Jestli spolu skočíme do vody?" Zasměje se ještě víc a schová mou dlaň do své. Nevím proč jsem poprvé rozumněla, že se ptá jestli spolu neskončíme?! Na jednu stranu by to dávalo smysl, ale na druhou zase ne.
"Jsi po tom orgáči nějaká mimo ne?"
"Já nevím co to semnou je." Podívám se na něj, má šílené vrabčí hnízdo na hlavě, to jsem způsobila já.
"Je to celkem vtipný." Zasměje se taky se na mě podívá.
"Jdeme?"
"Jo, já se ještě musím obléct." Vzpomenu si, že mě Shawn vysvlékl když mě šel udělat. Shawn se začne zase smát a skočí sám do vody.
"Vzpamatuj se Bailey, oblékl jsem tě když si se vracela zpátky k sobě." Prohábne si teď už mokré vlasy a plave na druhou stranu. To mě tu jako nechá? Po tom všem? Zase?! Podívám se na své tělo, abych se přesvědčila a když mi lem kalhotek opravdu obepíná pánev skočím do vody a rychle plavu k němu. On už je na břehu, protřepává si vlasy a obléká černé džínsy. Vůbec se přede mnou nestydí, když si sundavá boxerky a natáhne si jen ty džíny, možná ani neví, že ho sleduju, za tohle půjdu do pekla. Jeho tričko si dá kolem krku a čeká na mě. Nesměle přicupitám ke své hromádce oblečení a natáhnu si ho na své mokré spodní prádlo.
"Pojedeme dlouho, nechceš si sundat ty mokrý hadry?" Vyruší mě Shawn, taky mě pozoruje což se mi líbí, ale nevím proč jsem kolem něj tak nervózní nikdy se před žádným klukem nestydím nemám se za co stydět mám pěkný tělo, nebo si to aspoň myslím a pár lidí mi to říkalo.
"Já nevím."
"Můžeme je po cestě vyvětrat." Zasměje se. Když si představím, že svou podprsenku pověsím na zrcátko auta a ona uschne tím způsobem, že ji vítr ošlehá mi taky příjede vtipné a oba se začneme smát.
"Tak jo." Otočím se k Shawnovi zády a rychle se chci převléct. Ve mžiku je jeho tělo nalepené na mém a drží mé věci od mého těla.
"Nebudeš se ke mě otáčet zády jasný? Ty se nemáš za co stydět, už jsme se o tom bavili." Vytrne mi tričko a otočí si mě k sobě. Stojím před ním úplně nahá a klepu se. Shawn se usměje a sám mi přetáhne tričko přes hlavu, jsem jim okouzlená, každý jeho dotek pro mě znamená šok do celého těla, nevím jestli se klepu zimou nebo nervozitou, ale vůbec se mi to nelíbí. Když jsem s ním, nejsem to já. Moje hormony dělají neplechu a nechcou spolupracovat s mozkem.
"Mám ti natáhnout i ty kalhoty nebo to zvládneš sama?" Uchechtne se.
"Já-já to zvládnu sama."
"Dobře." Věnuje mi hřejivý úsměv a odstoupí ode mě.Po cestě zpátky jdeme v tichosti, zkoumám každou stranu jestli tu na nás něco nečíhá a pořád dokola se lehce dotýkám Shawnových zad, když se pohne větvička díky větru.
"Máš hlad? Můžeme zajít do nějaké blízké restaurace, kde nebude moc lidí." Shawn se opírá o kapotu auta a hledá něco na svém mobilu.
"Nemám hlad, ale jak chceš ty."
"Už vím jak děláš to, že jsi tak štíhlá." Komentuje kladně můj vzhled.
"Nemysli si, že nejím, jenom nemám hlad a sním místo toho sladké."
"A to je špatně." Odrazí se od auta a nasedne. Jenom se zašklebím a nasednu taky."Jedeš někam pro jídlo teda?" Zeptám se když vidím, že vyjel z dálnice. Pomalu se stmívá a tady v L.A je nádherný západ, na který jsem se mohla koukat kdyby on neodbočil.
"No něco takovýho." Rychle mě sjede pohledem a hned se vrátí na silnici. Jeli jsme do nějakého kopce a já se kochala vilami, které tu jsou postavené. Chtěla bych v nějaké takové bydlet a zrovna na tady tomhle místě. Byla jsem tak zabraná do přemýšlení a hledění, že jsem nezpozorovala, že auto zastavilo.
"Bav se!" Shawn ukáže před sebe a já začnu pištět, vzal mě k nápisu Hollywood při tom nejkrásnější západu. Vyletěla jsem z auta a běžela vstříc té kráse, Shawn se zamnou chechtal. Když jsem se otočila na něj měl v ruce telefon a foťákem mířil na mě.
"Ty mě fotíš?" Zeptala jsem se a zakryla si obličej.
"No tak skoro." Usmál se a dál se věnoval obrazovce. Já si udělala mnoho fotek dokonce i dvě se Shawnem a sedla si na zem vedle něj.
"Líbí se ti tu?" Zeptal se.
"Jo, hrozně moc, děkuju ti." Položila jsem mu ruku na rameno.
"A užila sis den?"
"Jo byla to zábava." Vzpomenu si na to co jsme dělali a usměju se.
"Tak to jsem rád." Zadívá se do dáli a já nechám pohled na něm. Každičký kousek jeho je dokonalý, nemá chybu, když ho vidím z takové blízky je ještě hezčí než na fotkách, voní krásně, úsměv má okouzlují, smích nakažlivý je prostě neodolatelný, nechci si připustit, že mu propadám, protože on má holku a neměli bychom být kamarádi."Tak co? Připravená domů?" Stoupne si a pomůže mi na nohy. Opráším se a kývnu. Když jdeme k auta zdá se být divný, jakoby ho něco žralo.
"Děje se něco?" Zeptám se ho ještě předtím než nastartuje.
"To nic." Protočí očima.
"Řekni mi to."
"Prostě jenom... kašli na to." Mávne rukou a stiskne volant. Nevím proč jsem to udělala, ale sundala jsem mu ruce z volantu, sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho líbat.
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...