Facka

1.6K 90 28
                                    

"Tak co si dáš?" Zeptá se mě vysmátý Thomas, už má v sobě určitě všechno.
"Je mi to jedno." Pokrčím rameny a někdo mě shodí na gauč.
"Ahoj Shawnie." Doprdele, co tady dělá? Hodím nechápavý výraz na Toma, ale ten mě vůbec nevnímá, osahává prdel nějaké holce a přitom do sebe lije pivo, určitě tam má něco jiného.
"Čau." Trochu se od ní odsunu.
"Jak se máš?" Zeptá se a položí mi ruku na stehno.
"Mám se skvěle a nesahej na mě tak ok?" Stoupnu si, ale ona mě strhne na sebe zpátky.
"Prý teď ojíždíš dvě na jednou." Řekla podrážděně.
"Ne, jenom jednu." Mrknu na ni a ona se ušklíbne.
"Tady si!" Přiřítí se Will a už mě tahá pryč od ní.
"Díky kámo." Opřu se o linku v kuchyni a převratím do sebe velkého panáka.
"Co po tobě nezletilá zase chtěla?"
"Co asi." Will se zasměje a já taky.
"Kde máš tu svoji?" Zeptá se a nabídne mi tabák v prášku, ještě jsem ho nikdy neměl, ale zkusím to.
"Na hotelu...snad."
"Už jste se stihli pohádat?" Nachystá si to na ruku a nabídne mi jako první.
"Ne to ne, je to složitější, prostě chci být chvíli sám." Nakloním se k jeho ruce a pořádně si šlehnu.
"Kurva to je silný." Protřepu si hlavu až mě rozbolí.
"Dej si na to ještě tohle a bude ti úžasně." Najednou se vedle mě objeví Tom. Podává mi flašku s žlutou tekutinou.
"Vypadá to jak chcanky, tos tam nachcal nežs přišel sem?" Vysměju se mu.
"Ne kreténe a dej si." Vzal jsem to a pořádně si lokl. Šílený efekt, všechno je mnohem krásnější a to z minuty na minutu.
"Co to je?" Zeptám se až po tom co už mám půlku v sobě.
"Ty vole, kámo, nesmíš toho tolik vypít." Oba dva se zhrozí, ale mě to přijde hrozně vtipný, vysměju se jim do kchcichtu a pomalým krokem dojdu do další místnosti. Zahlédnu blonďatou hlavu menší postavy. Asi už mám halucinace a vidím tady Skylar. Ta kdyby mě takhle viděla tak jsme nadobro rozejdení.
"Děláš si prdel Shawne!" Zakřičí někdo zamnou. Mám se otočit? Ne nechce se mi. Vyválím se na gauč a až teď se ohlédnu. Brian. Bezva.
"Se Skylar tě hledáme a ty jsi tady, zrovna tady." Vyplivne.
"No a co?"
"Cos měl?"
"Nevím."
"Shawne!"
"Nech mě na pokoji, nebavím se s tebou."
"Shawne?" Uslyším jemný hlas mé holky, chce se mi brečet, ale držím se. Stojí kousek od nás obou a pohled má jen na mě.
"Pojď Skylar, jdeme, tohle nemá cenu." Chytne ji Brian za ruku, ale na tohle už reaguju.
"Nesahej na ni!" Zvednu se a dojdu k němu, mezitím se všichni otočí a udělají kolem nás kolečko.
"Nedělej ze sebe hrdinu kdybys měl o ní velký zájem tak ji nenecháš v restauraci a nejseš tady." Odfrkl a schoval za sebe i ji.
"Ty si nehraj na hrdinu, odstup od ní."
"Ne."
"Dělej!"
"Pojď Sky." Otočil se a tím pádem jsem měl možnost udeřit ho, už když jsem se napřáhl, že ho trefím lampou jsem si to rozmyslel, má to vůbec cenu? Stejně už spolu spali a já vlastně ani nevím jestli ji doopravdy miluju.

Pohled Skylar

Na pokoji hned napíšu Shawnovi a lehnu si, na chvíli si odpočinu, pořád ještě nejsem vyspaná z minulých nocí. Probudím se až když je šest hodin večer. Shawn nikde a dokonce se mi ani neozval, zkusím mu zavolat znovu, ale nic, prostě jen tak odešel a už se nevrátil, vydám se k pokoji Briana, ani minutu nemusím čekat jakoby věděl, že přijdu. Má neutrální výraz a pustí mě dovnitř.
"Volal jsem několikrát Shawnovi, ale nezvedá mi to." Řekne a vezme si svou černou mikinu.
"Taky se mi neozval."
"Projedeme pár barů a najdeme ho, nikdo nepotřebuje, aby byl zase v nějakém problému."
"Co se vůbec stalo, že odešel?"
"Říkal že si potřebuje něco vyjasnit."
"Aha." Nechápu co tím myslel nebo jestli to je vůbec pravda, ale je prostě pryč a já ho potřebuju.

Už nějakou dobu projíždíme město a Brian přemýšlí, kde to ještě zná a může tam být.
"Napadlo mě jestli jedno místo, odvezu tě na hotel."
"Proč? Chci jít s tebou."
"Nevím jestli to je bezpečný."
"Co tím myslíš jestli je to bezpečný, kde je?"
"Já nevím, chci se tam jen podívat a nechci, aby si jela."
"Já jedu."
"Ne."
"Ano Briane, pojedu, je to můj přítel."
"Jak chceš, jen potom nechci nic slyšet." Už jsem na to nic neřekla a Shawnovi zkoušela aspoň desetkrát ještě volat.

"Rozdělíme se, když už jsi tady." Navrhne Brian když zavře dveře auta, kývnu a rozejdu se po kovových schodech, smrdí to tu cigaretama a vším možným. Tady určitě Shawn nebude, nekouří. Podruhé projdu obývák a v kuchyni zahlédnu Willa, budu brečet jestli tady Shawn opravdu je. Někdo se postaví naproti mě a jen tak mi nabídne cigaretu, odmítnu a otočím se zpátky, abych ho viděla znovu, už tam, ale není, sakra.
"Shawne!" Uslyším Brianův hlas.
"Nech mě na pokoji, nebavím se s tebou." Nazpátek řekne Shawn, jsou pohádaní. Vyhledám Shawnovy hnědé oči, když je v davu vyhledám sedí na gauči, oči rudé, vlasy rozcuchané a pusa jemně otevřená.
"Shawne?" Řeknu si spíš pro sebe, ale on mě uslyší a zpátky zírá na mě.
"Pojď Skylar, jdeme, tohle nemá cenu." Chytne mě Brian za ruku, ale já se ani nehnu, jsem v šoku co právě vidím.
"Nesahej na ni!" Křikne Shawn a snaží se vstát. Lidé už kolem nás dělají kolečko, oni se, ale nebudou prát.
"Nedělej ze sebe hrdinu kdybys měl o ní velký zájem tak ji nenecháš v restauraci a nejseš tady." Odfrkl Brian a schoval si mě za sebe. Je snad Shawn agresivní když je pod vlivem drog a alkoholu?!
"Ty si nehraj na hrdinu, odstup od ní." Zahřmí Shawn.
"Ne." Brian se nevzdává.
"Dělej!"
"Pojď Sky." Otočí se a bere mě kolem pasu, nevnímám svět kolem, jen vím, že Shawn je mimo a já právě odcházím pryč od něj. Vím, ale, že se brzo vrátí a bude to zpátky on, ten usměvavý a přátelský Shawn.

Brian mě dovede až k autu a odjedeme zpátky na hotel. Kolem hotelu se dělají zástupy fanoušků a pár paparazzů tu taky stojí. Vidím Andrewa jak jim něco říká a zároveň telefonuje, když si nás všimne telefon položí a dojde k nám. Než stihne cokoliv říct Brian promluví.
"Je to kokot nech ho tak." Dořekne a vydá se dovnitř budovy.
"Co se stalo Skylar, jsi v pořádku?" Chytne mě kolem ramen když vidí, že pořád nevnímám.
"Já-já nevím."
"Pojď jdeme dovnitř, nemusí nás každý vidět."

Výtahem dojedeme nahoru a já jdu do svého pokoje. Vyspím se z toho všeho, třeba to je zase nějaký blbý sen a ráno se probudím vedle něj v náruči.
"Kurva!" Někde daleko uslyším hluk a nadávky. Rozvitím světlo a spatřím Shawna úplně má šrot. Oči se mi rozšíří šokem.
"Co tady děláš?" Vyjede.
"Jak co tady dělám?"
"Jdi pryč, nechci, aby jsi tu byla."
"Cože? Jak to myslíš?"
"Úplně jednoduše, prostě odejdi."
"Jsi opilý a zdrogovaný, meleš blbosti, pojď si lehnout."
"Ty mi nerozumíš? Budu zlý jestli neodejdeš!" Přiblížil se ke mě.
"Shawne! Pojď si lehnout hned teď!" Zvýším už taky hlas, chce se mi spát a on mele kraviny.
"Ty jsi úplně blbá, kráva namyšlená, prostě blondýna, hned teď vypadni z mého pokoje nebo zavolám ochranku!" Vlepím mu facku, ať se vzpamatuje, tohle bylo už moc.
"Děvko!" Vlepí mi ji zpátky až se mi zamotá hlava.
"Kreténe! Tys mě uhodil?"
"Jo, ať si uvědomíš co děláš!" Naštvala jsem se a odstrčila ho od sebe.
"Jsi zmrd, nechápu jak si všichni myslí, že jsi ten nejúžasnější člověk." Vytečnou mi slzy z očí.
"Jo fajn a teď běž!" Vezme mě za ruku a vyprovodí ven, přímo před nosem mi zavře dveře a nezapomene s němi prásknout. V ten moment výjde ze dveří Andrew.
"Co se děje?" Přiběhne ke mě.
"On je tak zlý."
"Pššt, když je pod vlivem tak je, ale jeho to přejde."
"Už mu neodpustím."
"On tě udeřil?" Chytne mi do dlaně jednu část tváře.
"Jo." Potáhnu.
"Já si to s ním vyřídím, půjdeš spát ke mě."

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat