Hádka s Blair

1.9K 98 27
                                    

Po několika minutách sezení, jsem se rozhodla jít domů. Je něco kolem půl třetí a byt je prázdný. Jak by ne když Blair je u Shawna. Lehla jsem si do postele a začala přemýšlet. Proč jsem mu to vlastně říkala o tom snu. Stejně by to nepochopil a taky možná nevěřil, i když cosi naznačoval.

Z toho přemýšlení jsem usla a probudila se v deset dopoledne. Zase jsem zaspala, bože, to bude mít June radost. Připravila jsem se do práce a zkontrolovala Blair jestli je doma. Nebyla, ani v obýváku ani v jejím pokoji, nejspíš tam zůstala. Dál jsem se tím radši nezabírala a vyšla vstříc práci. Dneska musím dát dokupy ten rozhovor s Mendesem a ukázat June a dědovi jestli je to dobrý.

"Neptám se tě kde si takovou dobu." June seděla na mé židli a nehty ťukala do stolu.
"Neptej." Hodila jsem si tašku na židli a ukázala June ať odejde. Záhadně šla. Pustila jsem se tedy do práce, i když ze vší nechutí. Ještě jsem se podívala na novinky v showbyznysu a nechtěně narazila na článek o Shawnovi a fotky mě. Rozklikla jsme to a nestačila se divit. Popisek stál za vše.
Shawn Mendes po rozchodu s herečkou Ollivii Sam tančil na lince s neznámou blondýnkou a zuřivě se líbal s další neznámou dívkou. FOTO:

Tleskám, ta originalita. Podívala jsem se na to video, kde prej někoho zuřivě líbá a myslela, že odmdlím. To je Blair, ta mrcha. Byla jsem na ní ještě víc naštvaná. Je to, to nejodpornější video co jsem kdy viděla a že jsem jich viděla hodně.
"Sky." Před mým počítačem se objevil děda.
"Ale ahoj."
"Jak ti jde práce?"
"Naprosto skvěle."
"A jak jde přehlášení na vysokou?"
"Taky skvěle."
"To jsem rád, zítra jsou takové ty dny otevřených dveří, měla by ses tam jít podívat a taky jim ukázat co všechno umíš."
"Určitě půjdu, takže zítra nemám chodit do práce?"
"Bylo by fajn kdyby si přišla, ale nemusíš."
"Dobře." No to víš, že už nepřijdu. Bůh ví, jestli vůbec půjdu na ten den otevřených dveří. Děda ještě cosi zabrblal a potom zmizel. Já se vrátila zpátky k mé práci, očumování videa a zkoumání jestli to je opravdu Blair. Když už mě to nebavilo, začala jsem opisovat otázky a odpovědi a dávat tam různé jeho fotky a schválně jsem tam dala to video a napsala k tomu výsměšný popisek. Jen ať ví z jakou blbkou si začal. Práci jsem odevzdala June a šla domů. Byla jsem celkem unavená a ještě k tomu mi ujel autobus takže jsem musela pěšky.

"Neuvěříš co se stalo?!" U hlavních dveří přešlapovala Blair.
"Vyspala ses s Mendesem." Rýpla jsem si.
"Jak to víš?"
"Moje drahá, ví to celý svět."
"Jakto?"
"Nedělej blbou, vždyť vidím, že se usmíváš a víš to."
"No tak promiň, zapomněla jsem, že děláš v novinách. Od dnešního rána spolu chodíme."
"Co?" Vyjekla jsem.
"Jo, jdeme spolu na večeři, dnes večer, musíš mi pomoct s oblečením."
"Když ti řeknu ať si vezmeš vytahaný svetr a šusťáky tak mě stejně neposlechneš."
"Ježiš, co se s tebou zase děje?"
"Nic, jsem unavená a ty mi tady říkáš takový sračky."
"Sračky? Jsem šťastně zadaná a miluju ho a ty nemáš vůbec radost."
"Proboha Blair, vždyť se znáte sotva dva dny a za prvé spolu chodíte a za druhé ho nemůžeš milovat."
"Říkáš ty, která nikdy nezažila pravou lásku a ani nezažije." Práskla dveřmi.
"Ty o ní taky hovno víš, jen si přiznej, že jsi s ním kvůli slávě, prachům a jen pro to, že ho chce každá a můžeš se chlubit. Jenže jsi na omylu, vůbec to není zajímavý a ty nejsi zajímavá." Zakřičela jsem na ni.

Teď tu nemá cenu s ní být, jdu do baru. Hned teď odpoledne. Je to možná špatný nápad, ale mě to připadá jako dokonalý nápad, aspoň zapomenu na chvíli na okolní svět. Objednala jsem si rovnou dva panáky vodky a švihla je do sebe. Domů jsem šla kolem páté v hodně špatném stavu. Divím se, že jsem došla do správného domu.

"Kdes jako byla?" Vyjela hned po mě Blair.
"V baruu."
"No to vidím, proč ses opila? Vždyť jdeš zítra do práce?"
"Nejdu, jdu na posraný den otevřených dveří, kde se budou všichni přetvařovat a dělat jak je ta škola úžasná." Najednou se ve dveřích objevil Shawn.
"Ježíš Kristus, ty tu jsi taky." Protočila jsem očima.
"Kvůli tobě jsme nešli na žádnou večeři, ale hledali tě po celém Torontu."
"Proboha, jaká škoda, kvůli mě jste si neměli kazit dokonalý, zamilovaný večer." Řekla jsem ironicky a odstrčila Blair od svých dveří do pokoje.
"Proč se k ní tak chováš?" Vstoupil do naší konverzace Shawn.
"Ty drž hubu." Ukázala jsem na Shawna a chtěla do něj taky vrazit. Ten mě však chytl za paži a podíval se mi do očí.
"Nezahrávej si semnou ano?" Byl tak blízko mých rtů a doslova křičel o to ať ho políbím. Kvůli Blair bych to udělala, ale Shawn se ukázal jako pěkný hajzl a nechci mít jeho rty na těch svých, ještě když vím, že se líbal, a nejen to, s Blair.
"Já si s nikým nezahrávám, jen chci, aby ste mi dali oba pokoj." Shawn povolil svůj stisk a otevřel mě dveře.
"Tak dobrou." Řekl a já si jen odfrkla.
Blair cosi brblala ohledně toho proč mi řekl dobrou a potom už bylo ticho. Sama pro sebe jsem se usmála a zalehla do postele.

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat