15+

2.8K 86 40
                                    

Nebránil se, vsunul mi do úst svůj jazyk a zmáčkl boky, posunul si mě níž na nohách a tak jsem ucítila mezi svými nohy jeho chloubu. Je tak tvrdý. Vzdychl mi do úst když jsem mu tam položila ruku.
"Sakra, to nedělej, já..." Odpojil se od mých rtů a já zakňourala, za vlasy jsem si ho přitáhla zpátky.
"Chci tě blíž." Zašeptám a políbím ho na krk. Jeho hrudník se rychle nadzvedává, kývne a zavře oči. Ruce mu dám pod tričko a přejíždím přes ty jeho dokonale vypracované svaly na břiše. Z úst mu unikne nejvíc pronikavý stén a ruce mu vystřelí na má prsa, začne je mačkat a nosem mě lehtat po obličeji. Blížím se ke koženému pásku na jeho kalhotách, hodně těžce se toho zbavuje, když se musím soustředit na jeho dotyky na mých ňadrech.
"Shawne..." Nakonec povolí a já uvolním i poklopec a rozepnu zip. Shawn se nadzvedne a stáhne si kalhoty dolů. Sedačku sklopí níž ať máme větší prostor. Zpátky se začne věnovat předešlé činnosti a já vylovím jeho penis, moc dlouho hledat nemusím jelikož je tak velký a tvrdý, že se sám žene ven.
"Sky tady dole v kaslíku je kondom, vem ho, už nemůžu dál čekat." Vysouká ze sebe celou větu a podívá se na mě. Jenom kývnu, ale před tím si nějakým způsobem taky sundám kalhoty a hodím dozadu na sedačky. Shawn si olízne rty a oba srulujeme kondom po jeho chloubě. Zakloní hlavu a zašeptá nadávku. Ještě mu sundám tričko a sobě taky poslední kusy oblečení a zahodím dozadu.
"Nasedni." Přikáže mi a chytne mě za boky. Chytnu se úchytky nad dveřmi a sklouznu po něm až po kořen. Oba společně vykřikneme blahem. Začnu se pohybovat nahoru a dolů a Shawn mi vychází vstříc tím, že ho do mě víc tlačí, víc už to snad ani nejde. Pustím se úchytky a obejmu ho kolem ramen, dotýkáme se svých hrudí a on mě hladí po zádech.
"Si v tom tak zatraceně dobrá, pokračuj Sky, víc si ho tam narvi." Vypravuje ze sebe a vzdychá. Divím se, že může mluvit já když jsem blízko něj nejsem schopná jediného slova.
"Mluv na mě Skylar, říkej mi něco nadrženého." Začne více zabodávat a mačkat mi zadek.
"Hmm." Opřu si bradu o jeho hlavu, protože jsem teď vyšší jak on.
"Žádné hm, řekni mi své pocity." Vezme mě pod krkem, zasune po kořen a přestane.
"Pokračuj, už jsem skoro byla, tvůj pták je tak velkej a já ho chci cítit hluboko v sobě, chci..." Shawn mě umlčí svými rty na mých a vklouzne mi jazykem dovnitř. Různě se proplétají a tím způsobujeme divné mlaskací zvuky.
"Přesně tak, miluju to." Odtrhne se a začne znovu přirážet. Jsme oba blízko vrcholu a mě se začne dělat husí kůže.
"Shawne! Tvrději!" Zapištím a hrubě ho popadnu za vlasy. On zakleje a tím to všechno ukončí. Hlavu si položím na jeho rameno, koukám na malé slunce, které už skoro zapadlo a vydýchávám co se právě stalo. Shawn je na tom stejně, jeho hruď se rychle nadzvedává a prstama mi něžně kreslí malůvky na záda.
"Tohle jsem nikdy nezažil." Přizná a ruce si položí na má stehna když se od něj odtáhnu a podívám se na něj. Pořád je ve mě a je to skvělý pocit.
"Takže druhé kolo?" Zeptám se s velkým úsměvem a on se uchechne. Teď jsme se vyměnili, kreslím mu obrázky na jeho obnažené hrudi a on slastně vrní.
"Pojďme ke mě nebo tě tu vzadu na sedačkách ohnu znovu." Zastrčí mi pramen vlasů za ucho a políbí, aby jeho odpověď nevyzněla tak hrubě a nadrženě.
"Dobře." Slezu z něj a ucítím to prázdno ve mě. Tak rychle si na něj moje tělo zvyklo, že jen co se od něj na pár metrů oddálím už po něm prahne.
"Podej mi kalhoty, ty se obleč celá." Nadzvednu obočí. Cože? Proč chce, abych se oblékla celá a on může být bez trička?
"Ne, buď si dám jenom tričko nebo jenom podprsenku."
"Neprovokuj Skylar." Protočí očima a nasouká se do úzkých džínů.
"Ty provokuješ mě."
"Fajn, nebudu se s tebou hádat, dej mi to." Nastaví mi ruku a já mu podám zezadu ostatní věci.

Konečně po čtvrt hodině vyjíždíme od té krásy a míříme směr Shawnův hotel. Když chce Shawn zaparkovat uvidíme u hlavního vchodu velké davy lidí.
"Vystup a běž vedlejším vchodem, dojdu si pro tebe."
"Ne, pojď semnou." Protestuju, minule to nedopadlo dobře když mě nechal samotnou.
"Ví, že jsem nebyl na hotelu, bude divné když bych se nevrátil a určitě by to svedli, že jsem byl s tebou, běž, hned si tě vezmu."
"Hned u toho vedlejšího vchodu?" Zeptám se nadrženě.
"Ne, myslel jsem to tak, že si tě vyzvednu, ne že tě ošukám přímo tam." Usměje se, doprdele teď vypadám jak trapka co myslí jen na to jedno.
"Ale hned co budeme na pokoji to udělám." Dodá když vidí, že neodpovídám. Cítím se tak blbě, musím být úplně červená.
"Dobře?" Položí mi ruku na líčko a otočí si mě k sobě.
"Jo." Vyhýbám se očnímu kontaktu s ním.
"Podívej se na mě." Řekne jemně a zvedne mi bradu. Udělám tak.
"Co se děje?" Řekne starostlivě a myká očima po mém obličeji.
"Nic, jen...no... prostě, že jsem si myslela, že...no... vždyť víš. Musím vypadat jak nadržená blbka." Přiznám, líčka mi hoří studem ještě víc.
"Vůbec ne, bylo to sexy. Vážně. Normálně mi to připadá nechutné, ale u tebe to je něco jiného. Věř mi." Zasměje se a tím mě aspoň trochu uklidní.
"Teď utíkej ať to můžeme všechno stihnout." Popožene mě.
"Tak jo." Nevěděla jsem jestli ho mám políbit nebo to nechat tak, ale on to udělal za mě. Přiblížil se ke mě a věnoval mi rychlý polibek. Bylo to krásný.
"Za chvíli jsem u tebe." Řekne když už jsme venku z auta a já běžím k vedlejšímu vchodu, on jde hlavním, budou se ho ptát na vlezlé otázky a fotit ho, doufám, že se neprokecne. Divím se, že ten vchod je otevřený, asi uz ví, že ho Shawn někdy potřebuje. Když vlezu dovnitř, ocitnu se v úzké dlouhé chodbě, připomíná mi to tu noc. Bože, ať už přijde.

Čekám tady už nějakou dobu a Shawn pořád nikde, není možný, aby ho tam tak dlouho drželi, rozhodnu se projít celou chodbou a zkontrolovat to. Otevřu těžké kovové dveře a proklouznu skrz ně. Celá hala je prázdná a před hlavními dveřmi nikdo není. To si ze mě dělá srandu?!
"Skylar? Co tady děláš? Kde je Shawn?" Vedle mě se objeví Andrew, no ten tu chyběl, ale ptá se kde je Shawn? To já sakra nevím!
"Já nevím, říkal, že mám počkat u vedlejšího vchodu, aby se zbavil lidí venku, no a teď tu není a ti lidi taky ne."
"Děláš si ze mě srandu? Nechala si ho samotného? Co když mu něco udělali? Zavolám bodyguardy!" Začne vyšilovat.
"Vždyť je dospělý a určitě se o sebe umí postarat."
"Paparazzi z L.A jsou svině, nemůžeš jim věřit. Pojď semnou." Vezme mě za ruku a jdeme výtahem do jejich patra, kde mají pokoje. Do Shawnova pokoje se nedostaneme, protože kartu má u sebe, ale aspoň mu zkusíme zavolat. Začínám mít strach, co když se mu opravdu něco stalo?

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat