Nenávist

1.9K 73 23
                                    

Ráno hned co se probudím, s opuchlýma očima od pláče, opustím hotel a pěšky dojdu k domu Rayna. Byla to celkem dlouhá cesta, ale je hezky, takže mi to tak nevadilo. Přemýšlela jsem nad nocí, od jeho facky tam mám otisk a trochu mě to bolí, nemůžu tomu uvěřit, jak se choval... nevím jestli se za ním ještě vrátit. Dveře mi přijde otevřít Rayn, hned co mě uvidí mě obejme a pošeptá, že ho zabije. Nechápu, co tím myslí. Ví snad, že jsem ze Shawnem?!

"Donna ještě spí, jestli sem Mendes vkročí, slibuju, že už se na hotel nevrátí."
"Jak víš, že Shawn?"
"Včera jsem ho potkal v baru, byl tam s nějakou zrzkou, myslel jsem, že to je Blair a tak jsem se zeptal, ale on mi řekl, že ne, že je teď s tebou. Řekl jsem mu, že jestli ti něco udělá, zbiju ho. Nevěděl jsem, že to přijde tak brzo." Chytl mě za rameno.
"Byl úplně mimo."
"Byl vysoko, určitě šel za těmi jeho "kamarády" říkal, že má problém se svým nejlepším kamarádem a tak se potřebuje trochu odreagovat. Nejvíc mě zaráželo, že neví kde jsi."
"Nechal mě v restauraci, na hotel mě dovezl právě ten jeho nejlepší kamarád."
"Pojď dovnitř." Vzal mě kolem pasu a šli jsme si obýváku. Chvíli jsme si povídali než mu zazvonil telefon.
"Budu to muset vzít." Usmál se a odešel vedle do místnosti, v tu chvíli přišla rozespalá Donna.
"Dobré ráno." Zasmála jsem se a ona se lekla.
"Ježiš Sky, ahoj. Co ty tady?"
"Dlouhý příběh." Rozvalila jsem se na gauči a ona kývla.
"Pochopila jsem, že něco se Shawnem." Udělala si kávu a stoupla si k baru.
"Jo." Vydechnu. Nic na to neříká a za chvíli přijde Rayn.
"Budu muset jít." Podívá se na nás dvě a na Donnu se šibalsky usměje.
"Já bych se taky měla jít chystat."
"Kam jdete?" Zeptala jsem se zmateně.
"Do práce." Řeknou sborově a zasmějou se. Jsou tak roztomilí, chci mít taky tak pěkný vztah...se Shawnem...

Rayn se po ujištění, že budu v pohodě odebral do práce a Donna chvíli po něm. Já si sedla na bar a začla něco dělat do své práce. Měla bych začít sepisovat ten rozhovor. Bohužel jsem měla myšlenky úplně někde jinde. Pořád jsem byla u Shawna. Přesně v tu dobu co jsem si představila jeho obličej někdo zabouchal na dveře.
"Máme i zvonek jen tak mimochodem." Jdu do chodby a samozřejmě. Na to co včera dělal, vypadá dneska dost sexy. Vlastně on vždycky, ale dneska mě to k němu táhne víc.
"Co tady děláš?" Protočím oči.
"Skylar? Všechno ti vysvětlím, byl jsem včera v noci debil, nikdy jsem ti neměl ublížit, byla to největší chyba. Prosím odpusť." Chytne mě za ramena a sehne se ke mě.
"Vidíš co mám na obličeji?" Setřesu jeho ruce.
"Vidím a je mi to líto, opravdu, udělám cokoliv." Klekl si přede mě. Proboha co to dělá?
"Fajn, fajn, stoupni si." Rozhlídnu se kolem.
"Nesmí tě vidět Rayn nebo nedopadneš dobře." Chytnu ho za ruku, poznala jsem podle škubnutí, že to nečekal. Vyšli jsme po schodech nahoru do mého pokoje a usadili se na postel.
"Pojď semnou zpátky na hotel, chci tě mít u sebe. Včera jsem udělal chybu, vím to."
"Asi chci spíš zůstat tady. Než se zase dáme do kupy."
"Jsme spolu tak krátce a už řešíme tohle. Jsem kretén." Obličej si schoval do dlaní.
"Vyvracet ti to nebudu, měl by ses nad sebou zamyslet. Na veřejnosti jak jsi úžasný a bla bla bla a v reálu tohle."
"Já vím, nechci už aby jsi mě viděla jak včera."
"Myslím, že to budu dlouho vydýchávat."
"Omlouvám se." Podíval se na mě skrz prsty.
"Chci víc než jen omluvu." Zvednu hlavu výš, aby on se narovnal.
"A co mám pro to udělat?" Moc dobře ví, co chci a to se mi líbí. Obličejem se přiblížil blíž ke mě a nosy jsme se dotýkali. Podívala jsem se mu na růžové rty, na to hned zareagoval a spojil je, začali jsme se líbat a něžně osahávat. Když mě položil na postel, políbil mě a sundal si tričko. Rukama jsem mu projela bříško a přitáhla si ho za ramena těsně k sobě.
"Opravdu mi je to líto." Dal mi pusinku na nos, potom na čelo, na líčko a skončil na rtech, které jemně ukusoval.
"Pššt." Odtáhla jsem se od něj a překulila ho pod sebe. Usmál se a přes hlavu mi přetáhl tričko.
"Už to nebudeme řešit a užijem si." Zašeptala jsem a sjela níž na jeho stehna ať mu můžu rozepnout džíny.
"Nechci si užít, chci tě pomilovat." Chytl mi ruce a podíval se na mě.
"Fajn." Uchechtla jsem se a svalila se vedle něj.
"Miluju tě a už nikdy neudělám takovou hloupost." Opřel si čelo o moje když si na mě lehl. Jenom jsem kývla a prsty mu lehtala záda. Po takové romantické chvilce, kdy jsme měli zavřené oči a dýchali si do obličeje, se konečně odvážil a rozepl mi kalhoty, sobě taky a pomalu zasunul. To tempo nás oba mučilo, ale chtěli jsme si vyjadřovat lásku ne se jen udělat a ahoj.
"Zlato." Vydechla jsem a prohla se v zádech, nehty zaryla do jeho zad a nohy si kolem něj obtočila. Chtěla jsem ho cítit co nejvíc v sobě, pohyboval se pomalu, ale za to do mě zasouval až po kořen. Bolelo to, víc než kdy jindy, ale cítila jsem se skvěle. Vzdychal hodně nahlas a po chvíli zrychloval a zrychloval. Změnili jsme pozici. Shawn si lekl a otočil si mě k sobě zády, nasedla jsem na něj a on mě chytl kolem pasu, pohybovali jsme se proti sobě a sténali.
"Napíšu o tobě album." Vyšlo z něj když mě pustil a chytl za boky. Rukama jsem se zvedla a chtěla se na něj podívat, jenže mě vzal za vlasy a začal tvrději přirážet. Vykřikla jsem.
"Líbí se mi to zezadu Shawne!" Přiznala jsem, byla jsem na pejska, ruce mi asi brzo odpadnou, ale za to to stojí.
"Mě taky, mám pocit, že se udělám rychleji než když jsi podemnou nebo na mě." Přizná zas on, všechno milování se vytratilo a už spolu jen tvrdě šukáme, samozřejmě, jinak nám to ani nejde.
"Ano Skylar, udělej se, chci tě vidět jak se uděláš." Naříká a masíruje mi boky, párkrát mě plácne i přes zadek. Tyhle slova mě rajcujou, udělám se hned co to vysloví po třetí.
"Sky." Vydechne a padne na postel. Přitulím se k němu a políbím ho na nos.
"Ano?"
"Miluju tě." Prohlídne si mě a zastrčí mi vlasy za ucho.
"Já tebe víc mimi." Zaculím se a Shawn se uchechtne.
"Mimi? Připadám ti jako nějaké mimi?" Chytne mě za boky a začne mačkat. Vůbec mi to není příjemné, ale začnu se smát.
"Přestaň! Ne! Shawne!" Pištím a zalykavě se směju.
"Za co?" Zmírní doteky pod moje žebra.
"Za cokoliv." Pořád se směju a snažím se dát jeho velké ruce pryč.
"Vykuř mě." Zašeptá mi do ucha a sjede výš k mým prsům, aby mi je mohl zmáčknout k sobě. Přikývnu a odstrčím ho od sebe za hruď. Lehne si rovně na postel a mírně rozkročí nohy. Sednu si mezi ně a pevně ho chytnu u kořene.
"Jen ty mě umíš tak uspokojit." Zavzdychá nahlas a zakloní hlavu.
"Já vím, baví mě co s tebou dělám." Vezmu ho do pusy a začnu hlavou pohybovat nahoru a dolů čím dál víc rychleji. Shawn mě drsně chytne za vlasy a určí si jak chce, abych pracovala. Sám pohybuje pánvi proti mě a nadává. Přidám jednu ruku a pohybuju proti sobě, aby se z toho zbláznil.
"Kurva Skylar, rychleji! Stř si mě víc do pusy. Dělej! Doprdele. Přesně tak. Budu, zlato, budu." Vykřikne a v rychlých intervalech se mi vystříká do pusy. V tom silném náporu mi vypadne z pusy a trochu postříká vše kolem.
"Bože." Vydechne a přitáhne si mě k sobě na spocené tělo.
"Bylo to úžasný, nepopsatelný." Pokývá hlavou a zavře oči. Začnu mu jezdit prsty po rukou, hrudi, tváři a zajíždím i do mokrých vlasů.

Po chvíli zjistím, že spí. Byl tak vyčerpáný, že prostě usl. Chtěla jsem se zvednout, ale něco zamrmlal a objal mě kolem zad. Uvěznil mě ve své objetí a nehodlal pustit. Vydržela jsem tak asi půl hodiny než někdo zazvonil. Vymanila jsem se z jeho sevření, posbírala kalhotky a tričko a utíkala se podívat kdo přišel.

"Jacku! Co tady děláš?" Vyděšeně jsem se usmála když jsem otevřela dveře.
"Jsi tady. Já si to myslel! Promiň, ahoj, dlouho jsme se neviděli." Usmál se už se hnal dovnitř.
"Jo ahoj, no, teď jdeš celkem nevhod." Bojím se, že se Shawn probudí a bude vyvádět.
"Čekáš návštěva?"
"No, návštěva už přišla." Až teď se na mě podíval a zbystřil. Zjistil, že mám nahé stehna a pod tričkem mi vyskakují bradavky.
"Co se tady děje?" Po schodech dolů pomalu přicházel Shawn, jen v boxerkách, bezva.
"Ale, ty jsi ta návštěva jo?" Nakrčí obočí Jack.
"Jo a co jako? Máš problém? Jsem její přítel."
"Se tak možná sám nazýváš."
"Chceš mi tím snad něco říct? Tak pojď frajere, ukaž se." Shawn přistoupí blíž k němu.
"Ale no tak, kluci, nechte toho." Udělám k nim krok.
"Skylar? Byla bys tak laskavá a šla se obléct?" Podívá se ještě na mě Shawn než se napřáhne a uhodí Jacka.
"Shawne!" Vyjeknu, nemusel mu ublížit, nic se nestalo.
"Bacha na mě kámo." Vrátí mu to zpátky Jack a začnou se brát. Jack Shawna dvakrát uhodí do obličeje, Shawn mu to oplácí a nakonec to skončí tak, že Shawn tahá Jacka ven z domu za kapuci mikiny. Když se vrátí podívá se na mě s úsměvem.
"Jsi v pohodě?"
"Co to mělo znamenat?" Vybuchnu v zápalu vzteku, z pusy mu teče krev a obočí má natrhlé.
"Promiň, ale nikdo nebude sahat na moji princeznu. Nenávidím ho, jen jak se na tebe dívá a svléká tě pohledem, vidím jen jak tě mrdá přes tenhle zkurvený stůl a vůbec se mi tahle představa nelíbí." Mluví klidně, ale důrazně.
"Nemůžeš ho jen tak vyhodit, co na to řeknou ve škole?"
"Uklidni se, vyřeším to kdyžtak." Stáhne si mě do objetí a už mě líbá. Jeho rty jsou napuchlé a cítím krev.
"Pojďme si lehnout, jsem unavená." Zamumlám mu do hrudi.
"Rozkaz." Vezme mě do náruče a odnáší do postele. V posteli nás přikryje a něco zašeptá, nerozumím mu, jsem na to už moc mimo svět, ale bylo to něco ve smysl, nikdy jsem ti nechtěl lhát. Nerozumím tomu a až se probudím zeptám se ho na to.



Nevím jestli budou vycházet kapitoly, protože jsem mimo domov a taky nemám nápad, nebo mám, ale neumím ho zrealizovat jestli se chápeme 😂 prostě je to teď takových...na piču 😂💁 snad se líbí tahle kapitola a pořád vás to baví ❤️❤️

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat