Za celé ty dva dny jsem o Shawnovi neslyšela a to jsem se snažila vyhledat cokoliv o něm. Byla jsem zavřená v Raynově domě a někdy vyšla jen kolem domu. Byla jsem jednou na oběd s Jackem a řešila s ním věci ohledně toho našeho rozhovoru. Vůbec mě to nebaví a nechci to už dělat, nejradši bych se na to vykašlala. City k Shawnovi jsem pořád nezměnila a doufám, že on je ještě pořád chová ke mě.
"Skylar? Přišly ty šaty, chceš si je zkusit?" Zavolá na mě Donna a já odložím notebook. Vybíraly jsme vážně dlouho a nakonec jsme vybraly snad ty nejvíc sexy šaty, Donna je vybrala já jen koukala a přikyvovala.
"Fajn, za chvíli jsem dole." Jenom jsem si přes hlavu natáhla mikinu a místo kraťasů jsem si dala tepláky.
"Trvalo jim to dlouho, už jsem mysela, že ti je ušiju sama." Zasmála se Donna a vytáhla velké dlouhé šaty z krabice.
"Tohle, že je ono jo?" Zamračila jsem se nad velikostí a tím jak to vůbec vypadá.
"Musíme to naaranžovat. Všechno není hned." Protočí očima, ale hned se usměje.
"Tady tyhle hnusné hadry si sundej a dej si je. Rayn tady není můžeš si je navléct přímo tady."
"Fajn." Sundala jsem si velkou mikinu a tepláky a natáhnu si kus světle modré látky na sebe.
"Takže. Teď ti tady tohle vytáhnu nahoru ať ti jde vidět jedno stehno. Tak. Teď, tady vzadu to budeš mít delší, takže musíš dávat pozor, aby ti je někdo nepošlapal. Máš pevná prsa takže výstřih ti vůbec nevadí, dáme tam nějaký náhrdelník, jenom to trochu upravím, tady tenhle límec se mi nelíbí." Donna pořád povídala, potom vzala nůžky a kolem krku a na prsou mi ustřihla kus látky. Teď to vážně vypadalo líp když jsem na sobě neměla toho tolik. V konečném výsledku jsem tedy měla dlouhé, šifonové, světle modré šaty, s výparkem na stehně, uplým pasem s velkým výstřihem a vlečkou.
"Vypadá to dokonale. Když si dáš ty podpatky budeš ještě vyšší a látka se povytáhne nahoru. Namaluju tě a vlasy ti nakonec taky udělám."--------
Blíží se večer a jsem nervózní, ne z toho, že budu muset mluvit před kamerou, ale že uvidím jeho. Shawna. Odjíždíme před sedmou a nervozita stoupá stále víc a víc. Bude tam sám? S Blair? Bude chtít semnou mluvit?
"Chceš jít s náma nebo už zůstaneš tady? Za chvíli se všichni přiřítí a bude tady narváno a velký hluk." Zeptá se Rayn a vezme Donnu kolem pasu.
"Zůstanu tady." Přikývnu. Donna ke mě přistoupí a obejme mě.
"Bude to v pohodě, on to všechno pochopí."
"Jo, dobře." Znovu přikývnu a nadechnu se.
"Kdyby něco, volej." Řekne Rayn a mávne na mě. Odchází do budovy a já si vezmu mobil do ruky, najdu záznamník a dojdu k muži s kamerou. Ani ne dlouho trvá ho přemluvit, aby mě pět minut natáčel, těžce se soustředil na přemýšlení když jsem před ním stála s obnaženým hrudníkem. Přijelo velké černé auto. Myslela jsem, že to je nějaký neznámý zpěvák, který měl přijet, ale z auta vystoupil Shawn, měl přesně stejnou barvu obleku jako já šatů, vypadali jsme jako bychom k sobě patřili. Vypadal nádherně a šel sám, žádná Blair, jen nějací kamarádi, Andrew a Brian. Namačkala jsem se dopředu, kde se nahrávaly všechny rozhovory a sebou vzala jeho s kamerou. Ještě dvakrát jsem se ujistila, že vážně nahrává a že vypadám dobře. Shawn byl pár kroků od mě, fotil se, podepisoval a pořád se usmíval. Když si však všiml mě, úsměv mu povadl, skenoval mě od hlavy k patě a mírně se mračil. Podal fanouškům zpátky telefon a chtěl jít pryč. Ne! To nemůžu dovolit. Vím, že mě neodmítne před fanoušky když na něj zavolám. Z plných plic přes všechen hluk jsem zavolala jeho jméno. Otočil se, mávla jsem na něj ať přijde ke mě, rozhlédl se po všech kdo se kouká, vydechl a zamířil ke mě.
"Potřebuju s tebou mluvit." Řekla jsem před tím než jsem zapla nahrávání. Shawn se nadechl, že něco řekne, ale já spustila své. Nečekal, že budu mít s ním rozhovor.
"Jak se na dnešek těšíš? Máš nominaci na nejlepší píseň roku."
"Ehm, no, těším, moc. Doufám, že vyhraju, ale samozřejmě, že to přeju všem." Usměje se.
"Tvůj outfit vypadá úžasně, vybíral si sám?" Shawn se uchechtne a zakroutí hlavou.
"Ne, říkali, že mi sluší modrá a že takovou barvu tu nikdo nebude mít." Podívá se na mě. Je mi jasné, že tohle nikdo neříkal, jen naráží na to, co mám na sobě a že jsem vůbec tady.
"Jak dlouho se ještě zdržíš v L.A?"
"Nevím přesně." Mykne rameny.
"Můžu mít otázku já na vás?" Zeptá se Shawn, pod oslovením Vás mě zamrazí.
"Jo." Řeknu křečovitě. Bože, co to bude?
"Pro jakou televize tady jste?"
"Jsme tady pro firmu Baileys a taky vysokou školu v Kanadě." Řeknu sebejistě. Shawn se napne, nečekal, že opravdu odpovím.
"Fajn, musím jít." Podívá se do kamery, naposledy na mě a odejde. Nevím co si mám o tom myslet, čekala jsem to trochu jinak.
"Mám to natočené, kam to budete chtít přeposlat?"
"Cože?"
"Že to mám natočené kam s tím?"
"Nechte si to."
"Ale..."
"To je v pohodě." Odstrčím ho z cesty a zavolám Raynovi. Nezvedá mi to a na Donnu číslo nemám, co tady budu dělat? Probojovávala jsem se skrz lidi a v duchu nadávala, že jsem sem vůbec lezla, že jsem hned neodjela a nevykašlala se na něj. Určitě to není pravda a Brian si ze mě udělal srandu, že byl do mě Shawn zamilovaný. Sakra, sakra! Někdo mi stoupl na šaty a celá vlečka se utrhla, zkontrolovala jsem si rukama jestli není na zadku díra, nebyla, ale šaty mi teď končily přímo pod zadkem, nechápu jak se to mohlo celé utrhnout, Donna říkala, že musím dávat pozor, aby se to neutrhlo, ale nevěděla jsem, že to může dopadnout až tak. Dotyčný to ani nezaregistroval, látka byla až moc měkká na to, aby vydržela silný nátlak boty. Nezbývá mi nic jiného než najít záchody a zkusit to spravit. Marný boj s uzlováním kolem pasu jsem vzdala a kus vyhodila, budu se muset smířit s tím, že budu celý večer chodit v mini šatech a všichni se na mě budou koukat, připadám si nahá ještě když mám ten velký výstřih.Ceremoniál ještě nezačal a hvězdy pobývaly venku a bavily se mezi sebou. Dovnitř mě asi nepustí nemám žádné ověření.
"Co se ti stalo?" Rychle jsem se otočila a uviděla Shawn jak mi hledí na holé nohy.
"Někdo mi šlápl na šaty a kus se urval." Sklopila jsem hlavu.
"Vypadáš jak štětka." Konstatoval. Vymrštila jsem hlavu nahoru, abych mu viděla do obličeje a vlepila mu, ale hned jsem si to rozmyslela, když si rozepl sako a dal mi ho kolem ramen.
"Pojď semnou." Vzal mě kolem pasu a ohlédl se kolem jestli se někdo kouká.
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...