"Jsem nadržený už teď." Vzdychne mi do úst, nestihnu ani nic říct a už nemám mikinu ani tričko.
"Já taky." Kousnu mu do ramene, nevím proč jsem to udělala, chtěla jsem to zkusit. Samozřejmě, že mi to Shawn oplatí a už mám na krku krvavou ranku.
"Pojď sundáme to." Strhne mi kalhoty a spodní prádlo.
"Už chci být v tobě." Je nedočkavý a skoro se třepe z nadšení, že bude opět ve mě. Vždycky mě nasere ten jeho pásek, který nejde oddělat.
"Přestaň nosit pásky jinak nic nebude."
"Ale tichučko." Začne mě líbat a sobě stahovat džíny, když je má aspoň do půl stehen, zasune.
"Představ si, že na ni v minulosti šukali nějací králové s šlapkama." Uchechne se a dál přiráží.
"Ježiš, Shawne, ticho!" Zakroutím nad ním hlavou a vzdychnu. Když oba cítíme to velké napětí mezi náma, Shawn mě vyzdvihne a nese k tomu kulatému stolu.
"Nemůžu odolat." Položí mě zády na něj.
"Jen pokračuj." Křičím, protože ten jeho zběsilý způsob bušení mi brzo proleze i krkem.
"Řekni Sky, jak se ti to líbí?" Oční víčka má těsně přitisknuté k sobě a drží mě za stehna tak, že cítím jak tam později budu mít otisky jeho prstů.
"Líbí moc, ty to víš." Chytnu se okraje stolu ať nesjedu dolů. Chvíli takhle vydržíme, než Shawn změní polohu a otočí si mě na břicho. Pořád se pevně držím stolu, Shawn si mě přidrží za břicho a nadzvedne mi jednu nohu.
"Cítím to všude." Pošeptá mi do ucha, naběhne mi husí kůže, všechny vlasy mi chytne do ruky a přehodí na jednu stranu, na odkrytou půlku mi sází polibky a říká jak mě miluje. Všechno to mu věřím, taky ho miluju.
"Chci tě cítit hodně hluboko Shawne, snaž se." Ruku co má na mém břiše mu chytnu a druhou mu dám až za jeho krk. Prohrabuju se v jeho vlasech a on jen vrčí. Všechno, ale přeruší Shawnův telefon.
"Neber to." Otočím hlavu na bok k němu a on zakroutí hlavou. Políbím mu tvář a hned ji zakloním. Je to tady. Po celou dobu orgasmu zvonil ten blbý telefon a neustál ani když se udělal i Shawn a vydychávali to všechno na stole.
"S tebou zažiju fakt všechno." Rozesměje se Shawn a já s ním. Tak moc miluju když se směje, ten jeho nakažlivý smích a nejkrásnější úsměv. Položím mu ruku na tvář a spojím naše rty. Začneme se vášnivě líbat až skočíme u toho, že mě něžně prstí.
"Shawne, uděláš mě znovu." Vřískám.
"O to mi jde." Políbí mě na prso a jazykem sjíždí níž, prsty mě opustí a jezdí kolem pánve, břicha a nohou. Když je jazykem nebezpečně blízko zvednu hlavu, ale hned ji zase položím.
"Kurva Mendesi!" Přitiskne ho na mě a začne kmitat dokola. Chytnu ho za vlasy a ještě blíž si ho na sebe přimáčknu, pánví mu výjdu vstříc, cítím jak se usmívá. Očima sklouzne k mé hlavě a ještě víc se usměje.
"Jsi tak sexy když to děláš." Přiznám a pořád ho sleduju, užívá si to snad víc jak na pódiu.
"Tohle mě neskutečně baví, když tě vidím... doprdele." Vezme do úst jeden z pysků a začne ho cucat, normálně byste řekli, že je to nechutný, ale on je bůh, miluju to od něj. Přitvrdí a vezme oba do zubů, jemně mě kousá a zároveň cucá, když ještě přidá palec je konec, rozeřvu se přes celý pokoj a možná i zámek a nohama mu nejspíš rozdrtím hlavu."V pohodě?" Zeptá se, když se proberu.
"Proboha." Chytnu se za hruď, nic horšího a zároveň úžasnýho jsem nezažila.
"Co?" Zasměje se.
"Nic, bylo to fajn." Zašklebím se.
"Jen fajn? Řekl bych, že to bylo dokonalý, když jsi tak řvala." Uchechne se.
"Dobře, vyhrál si."
"Já vím." Vrátí mi zašklebení a začne hledat své věci po místnosti. Společně se oblečeme a vyjdeme ven.
"Tak co myslíš? Mám ho koupit?"
"Já nevím, je to krásný, ale nevím jestli je to dobrý nápad." Shawn jen pokrčí rameny, nemá co k tomu říct, když vidím, že ho moje slova moc nepotěšily, chytnu ho za ruku a zastavím ho.
"Ty jsi ho už koupil že?" První nic neříká, ale je mi to jasné, mlčení znamená souhlas.
"Aww, mimi, miluju tě." Chytnu ho kolem krku a políbím.
"Řeknu třeba mámě jestli ho nebude chtít." Nenávidím když je smutný.
"Ne, tak jsem to nemyslela, je to úžasný, budeme tady chodit na prázdniny, když budeme chtít být jen my dva." Znovu ho políbím a Shawn se usměje.
"Dobře, třeba jednou tady budeme i s našimi dětmi." Ukáže na mě své bílé zuby.
"Třeba jo." Celkem mě zaskočí tím, že už plánuje, že budeme mít spolu děti. Ruku v ruce dojdeme k skvěle zaparkovanému autu, povídáme si o všem možném a konečně vím, že je to zpátky ten Shawn."No a říkal jsem mu, že tam nemá skákat, ale on je prostě debil, hned co se vynořil ho vzala ochranka a brala pryč, dostal pokutu a od té doby se chodí koupat jen do bazénů. Někdy mě Brian vážně překvapuje a proto ho mám pořád tak moc rád." Ukončí storku Shawn se smíchem a plnou pusou hranolků. Sedíme v restauraci na jídle a Shawn mi povídá o jeho kamarádech a zážitcích z minulých tour.
"Jsem ráda, že máš někoho tak blízkého, který tě zná už od mala."
"Jo, jsme spolu už od první třídy, ze začátku jsme se nebavili, on se bavil s Mattem hodně, ale potom jsme se dali nějak dohromady a vzali k sobě další dva kluky."
"Matt? To je ten co ti dneska volal?"
"Jo to je on." Shawn trošku zpanikařil.
"Já měla jedinou kamarádku Blair a vidíš jak to dopadlo." Odbočila jsem na jiné téma, ale nevím jestli to byl lepší nápad.
"Nebyla ta pravá." Rychle zareaguje Shawn.
"Počkej, volá mi Rayn." Zastavím Shawna když vidím, že chce něco říct."Kde jsi?"
"Se Shawnem, proč?" Zvednu se a odejdu na chodbu k záchodům, Shawn tam sedí a nechápe.
"Okamžitě běž od něj pryč a přijeď domů."
"Proč? Co se stalo?"
"Nechci ti to říct teď, prostě přijď domů."
"Nejsi můj táta, abys mi říkal co mám dělat!" Vyjedu po něm.
"On č...." Nestihne to doříct, protože hovor ukončím.Přijdu zpátky ke stolu a vydechnu.
"Co chtěl?" Hned se vyptává.
"Že mám jít hned domů, že mi potřebuje něco říct."
"Není přece tvůj rodič, aby ti říkal co máš dělat."
"Já vím, řekla jsem mu to... Můžu dneska zůstat u tebe?"
"Samozřejmě, budu jen rád." Nakonec se vřele usměje. Já se taky usměju a ještě nějakou dobu sedíme a povídáme si. Asi kolem deváté večer opouštíme restauraci a vyražíme k němu na hotel.
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...