Drogy

1.4K 76 46
                                    

Pohled Shawna

"Zvedni se." Ztrácím už nervy, první mi vyhodí Skylar a teď ještě nechce jet do nemocnice.
"Je to dobrý Shawne."
"Nehraj tady hrdinku a pojď, pomůžu ti se zvednout."
"Nechci, zvládnu to, měl si radši jít se Skylar."
"Sama si mi před chvílí tvrdila, že to právě nemůžu, tak nedělej."
"Už je to opravdu dobré, půjdu si lehnout." Pomalu se zvedne, radši ji ještě podpírám, kdyby náhodou padala.
"Děkuju." Otočí se ke mě čelem a políbí mě lehce na rty. Stojím jak zamrzlý a zpracovávám to. O co té holce jde?! Vsadím se, že žádné bolesti neměla a jen chtěla, abych byl s ní. Nejradši bych se na ni vysral, ale nechci už otravovat Sky, jen ji napíšu dobrou noc a že už je to v pohodě, čekám snad hodinu, že mi odepíše, ale nic. Asi už šla spát je vážně pozdě. Rozestlal jsem si na gauči a lehl si. Začal jsem přemýšlet co se za pár týdnů všechno stalo, tolik se toho snad nestalo za celý můj život. Až teď mi dojde, že se Sky něco po cestě mohlo stát, doprdele. Vymrštil jsem se do sedu, vzal potřebné věci a vyletěl z domu. Nevím jestli jsem úplně blbý nebo už spím, ale nemůžu najít své auto, prostě tu není. Že by si ho vzala Sky? Vždyť klíčky svírám v ruce to je blbost, jedině, že by měla ona šikovné ručičky na krádež auta a nebo mi ho někdo ukradl, bylo by to víc možné, protože když jsem odcházel Skylar zůstala v autě a potom se objevila nahoře, musela nechat auto odemčené. No mě to je jedno, koupím si nové, spíš mě sere to, že se nemám jak dostat k ní do bytu a pěšky přes půlku města nehodlám jít a v jednu ráno asi veřejná doprava moc nepojede. Kurva co mám dělat?! Poslední možnost, zkusím ji zavolat, sám se uklidňuju, že dělám ukvapené závěry. Po osmi pípnutí stále nic a já mám nervy nevím až kde. Mezitím mi, ale volal Lukas.
"Bráško, kde jsi?"
"Doma, proč mi voláš?"
"Ale jen tak, jedu kolem tvého domu tak jsem chtěl vědět jestli si ji vyšukal u mě doma a budu muset zavolat čistící službu."
"Nebudeš, ani jsme se k tomu nedostali... hele říkal jsi, že jedeš..."
"Proč stojíš před svým domem?" Začal se nahlas smát do telefonu a zastavil mi přímo u noh. Rychle nastoupím.

"Víš o tom že tě někdy vážně miluju?!" Usměju se a nadiktuju mu ulici, kde bydlí Sky.
"A co se stalo?"
"Dlouhý příběh, neřeš to teď."
"Fajn." Protočí očima jakoby měl důvod a vyjede.

Za necelých patnáct minut stojíme u bytu Skylar a já rychle běžím dovnitř. Když už jsem patro pod ním slyším hlasitou hudbu. Určitě s němi pije. Až po čtvrtém zvonění se někdo konečně uráčí přijít, já se ale ani nezdržuju a vletím dovnitř. V obýváku najdu Sky vyvalenou s červenýma očima na gauči a flaškou v ruce.
"Co jste s ní udělali?" Podívám se na jejího spolubydlícího.
"Ale... párkrát si šlehla." Zasmál se, myslím, že ten má taky dost.
"Co si šlehla?"
"Já nevím, nekontroluju ji, nabídl jsme ji a ona si dala."
"Kreténe!" Vyjedu po něm, ale hned mě chytnou dva týpci za ramena.
"Nesahej na mě." Oženu se po jednom když mě nechce pustit.
"Tak se klidni, jak ses sem vůbec dostal?" Zeptal se mě spolubydlící, myslím, že se jmenuje Matthew.
"Jeden z tvých šlehlých kamarádů mi otevřel." Ušklíbnu se a zrovna v ten moment sebou Skylar škubne. Myslím, že spala s otevřenýma očima, je úplně mimo.
"To se mi zdá." Začne se smát a rychle zvedat, aby mě mohla obejmout.
"Promiň, že jsem po tobě vždycky křičela když jsi hulil, je to vážně sranda." Zalykavě se směje.
"Ne Sky, tohle není sranda, to co dělám já je ještě v pohodě, tohle je moc, jsi opilá a ještě k tomu zdrogovaná, pojď si lehnout."
"To nemusíš, teď se náramně bavím, že kluci?" Obtočí kolem mých ramen ruce a vyskočí na mě, tak tak ji stihnu chytit. Využiju situace, že je na mě pověšená a táhnu ji z obýváku do svého pokoje. Křičí a svíjí se, ale mě to  je jedno, tohle se mi vůbec nelíbí a lituju toho, že mě vlastně taky tak viděla, jen asi ne v tak strašné verzi... fajn možná jsem byl moc hrubý a drzý ale ona se chová šíleně.
"Ovečko Shaun nech mě jít za němi, jsou mi přátelé."
"A já jsem tvůj přítel."
"Který čeká dítě s jinou." Uchechtne se a zvedá se z postele, do které jsem ji před dvouma minutami dal.
"To bylo od tebe hnusný, víš, že se snažím dělat všechno pro to, abych stíhal obě dvě."
"No, tak to se ti asi moc nedaří." Už je ve dveřích a odchází. Nasraně rukama prásknu do povlečení až z něj ucítím její vůni, nepoznávám ji a vím, čím to je, ale nevím jak to zastavit, nemá dost a bojím se, že skočí špatně, není na to zvyklá a velká dávka ji může ublížit, ještě k tomu když nevím co všechno měla.
"Další host." Zakřičí někdo z chodby, určitě přišel Lukas. Když vejdu po několika minutách zpátky do obýváku, nestačím se divit, Skylar jede lajnu bílého prášku.
"Dohajzlu ne!" Odfouknu ho všechen pryč a Skylar vezmu za ruku, všichni se na mě vražedně dívají, dokonce i Lukas.
"Co je? Nebude nic takového dělat!" Vyjedu na Lukase.
"Klid brácho, ano?" Nejspíš už vidí mou vystouplou tepnu na krku a tak se klidí do ústraní.
"Nedělej debila." Ozve se ta pravá.
"Já že nemám dělat debil? Podívej se kde si skončila?!"
"Ticho Shawne, běž domů za Blair, ta tě určitě potřebuje víc jak já."
"Říkala si, že ti to nevadí, ozval jsem se ti a bál se o tebe, neměl jsem tě nechat jít domů, jenže jsem nevěděl co mám dělat dřív." Už jsem vážně nemohl, je pozdě a já pořád něco řeším, chce se mi brečet cítím, že na mě jde zase úzkost.
"To je tak romatický." Řekne někdo, ale já se ho snažím kompletně ignorovat, hypnotizuju jen Skylarine rozšířené, nateklé oči a nic víc. Chci, aby to byla zpátky ona, snad za ní mluví ten alkohol a drogy.
"Tak to jsem asi nemyslela vážně, protože tě nepotřebuju, nemůžu s tebou být když jsi z jinou, bude to přesně takhle jak je to teď, ona bude něco chtít a ty budeš muset jít, protože to bude tvoje povinnost, bude nejlepší když se rozejdeme, rozhodl ses mít už rodinu, fajn, neberu ti to za zlé já se rozhodla pro užívání, vždycky to tak bylo."
"Nechtěl jsem rodinu, ty to víš, bylo to nechtěně, kurva mě to sere, že musím jak vůl běhat tam a potom zpátky."
"Nemám co na to říct, prostě jen sbohem, běž, zvládnu to, možná se ještě uvidíme, ale já bych to nezvládla..."
"Myslíš, že já to zvládnu?"
"Jsi silný já vím, že jo." Mrkne na mě, jakoby ji to bylo jedno jak se budu cítit.
"Nemůžeš mě jen tak nechat jít."
"Ale notak, nech ji, já vím, že ti zlomila srdíčko a chvíli to bude bolet, ale to je život kámo, napíšeš o tom song a bude ti dobře." Další zkurvisyn, který to mu hovno rozumí.
"Kreténe, řekneš jedno slovo a vymlátím ti duši, slibuju..."
"Shawne!" Chytne mě Sky.
"Nech mě, nemá co do toho kecat je to náš vztah a já ho nenechám zničit nějakým svinctvem, které do tebe dali." Vrhnu se po něm.
"Shawne!" Znovu mě chytne Sky a to se už ozývá i Lukas. Nikdy jsem nebyl takhle výbušný, to teď poslední dobou.
"Jen mu rozmlátím hubu a bude dobře."
"Shawne, okamžitě vypadni z domu nebo zavolám poldy." Zakřičí Skylar. Když jsem před chvílí říkal, že ji nepoznávám tak to jsem nevěděl co přijde teď.

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat