Otočila jsem se a šla na druhou stranu, kde jsme uviděla Donnu. Přišla jsem k ní a pokrčila rameny. Viděla a slyšela určitě úplně všechno.
"To byl Shawn?" Zeptala se.
"Jo, ty ho znáš?" Konečně mám možnost se jí na to zeptat, ale je jasné, že se znají, když Shawn a Rayn jsou... kamarádi? Dá se to tak říct?
"Jo, někdy u nás přespával."
"Aha, promiň, ale teď nemám chuť nakupovat."
"Jo jasně, půjdeme domů." Ještě předtím roztáhla náruč a objala mě. Bylo to příjemný a já byla ráda, je vážně úžasná.Doma jsem si zalezla do postele a přemýšlela nad tím vším. Vážně jsem neudělala nějakou chybu? Asi ano, ale nebyla tak velká jak ta Shawna. Shawn udělal hodně chyb. Vlastně ano, řekla jsem, že mě znásilnil, ale mohl si za to sám a stejně už je to vyřešený. Taky mi vrtá hlavou proč tady Shawn přespával, znají se snad Rayn se Shawnem líp než si myslím? Z přemýšlení mě vytrhl mobil. Už jsem si myslela, že to je Shawn a chce se omluvit, ale na obrazovce vyskočí Jack. Já mu vlastně volala...
"Ano?"
"Ahoj Skylar, už můžu mluvit. Co potřebuješ?"
"No chci se domluvit na dalším rozhovoru a tak."
"Jasně, mám čas zítra kolem oběda, vyzvedl bych tě a mohli bychom někam jít."
"Jo, to by bylo skvělý."
"Tak fajn, budu tam v jedenáct."
"Fajn." Típla jsem to a otevřely se dveře."Ahoj." Ve dveřích stál Rayn s chápavým pohledem. Donna mu všechno řekla...
"Ahoj." Pípla jsem.
"No...ehm... Shawn je debil... mám ho rád, ale někdy se chová mizerně. Chci, abys věděla, že on ti za nic nestojí, chová se tak a když si to uvědomí tak doleze." Snažil se opatrně, aby mi ještě nějak neublížil, ale já jsem v pohodě, vím, že je Shawn kretén, vždycky byl a vždycky bude.
"Já vím, vždycky mu podlehnu."
"Právě, s holkama to umí to mi věř, sám jsem s ním měl ze začátku problém kvůli jedné, než jsme to urovnali a on se vrátil do Kanady. Jen jsem doufal, že ty ho nikdy nepotkáš."
"No bohužel, ale říkám ti, má holku a my dva jsme po dnešku definitivně skončili."
"Vážně?"
"Jo sám to řekl."
"Aha... no... tak dobře." Zakoktal se.
"Je snad něco co nevím?"
"Ne to ne, jen jsem tě přišel varovat jako velký bratr, ale jestli říkáš, že už spolu nic nemáte tak..."
"Nikdy jsme spolu nic neměli." Vykřikla jsem.
"Dobře, dobře, nepletu se ti do vztahů jen ti to říkám, věř mi." Zvedl se.
"Rayne?" Rychle se otočil a usmál se.
"Jaký problém jste mezi sebou měli kvůli holce?" Jeho úsměv povadl, asi si myslel, že mu poděkuju a řeknu, že ho mám ráda, možná někdy později, teď mi všechno připadá moc šílené.
"Je to moc složitý."
"Řekni mi to, máme času dost."
"Prostě, líbila se nám stejná holka, znáš to, první to bylo v pohodě, jenom jsme se spolu o ní bavili a potom s ní přišel. Štvalo mě to, protože moc dobře věděl, že se mi líbila první a že jsem byl do ní vážně zabouchlý, ale stejně. Ona ho chtěla, je to zpěvák s rozkošným kukučem, pevným tělem a má všechno co chce. Já jsem byl pro ni nic i když vlastním dvě velké firmy a sponzoruju všechny velké akce. Porvali jsme se spolu kvůli ní a já skončil v nemocnici, on odjel zpátky do Kanady a od té doby jsem neslyšel ani o jednom. O Mendesovi až teď když přijel zpátky a zná se s tebou."
"A jak se znáte vy dva?"
"Seznámili jsme se na jedné after párty kde jsme spolu hodně chlastali a nějak se začli bavit."
"Proto si ho šel zmlátit když si pro mě přijel?"
"Jo, ale to nebylo nic, rozmlátil bych mu kchcicht kdyby ti něco udělal."
"Donna říkala, že u vás i přespával."
"Donna neví kdy zavřít hubu." Uchechtl se.
"Nemluv tak o ní."
"Co? Vždyť jsem nic neřekl." Zasmál se.
"Mluv." Šťouchla jsem ho do ramena.
"Jo párkrát tu byl."
"No, ale proč?"
"Miláčku, je zase tady, co mám dělat?" Ozve se od dveří Donna.
"Řekni mu, že ho nikdo už nechce vidět." Řekne polo křikem Rayn.
"Kdo to je?" Zeptám se.
"Ale jeden soused, furt má nějaké blbé otázky." Mávne nad tím rukou Rayn.
"Nedá se odbít, říká, že s ní potřebuje mluvit. Kde jsi? A kde je Skylar?"
"Sakra." Křikne Rayn a zvedne se.
"To je Shawn, že jo?" Zvednu se.
"Jo běž se někam schovat, řeknu mu, že už tu nejsi a odjela si před pár minutama."
"A kam?" Vezme mě za ruku a na chodbě se potkáme s Donnou. Ze spoda slyším jak někdo křičí a kope do dveří.
"Běžte, zlato vem ji naproti do domku pro hosty."
"Stalo se něco vážného?" Zeptala se.
"Nene, prostě nechci, aby se k ní už přiblížil." Obě kývneme a jdeme po schodech dolů, vidím Shawnův odraz v mléčně průhledných dveří a slyším jeho hrubá slova na účet Rayna.
"Zajdu ti pro boty, běž chodbou a venku před dveřmi mě počkej." Řekne Donna a já tak udělám. Připadám si jako kdybych byla v nějakém hororovém filmu nebo tak něco. Když čekám na koberečku před dveřmi přemýšlím nad tím vším co mi Rayn řekl. Nezní to tak strašně, ale připadá mi, že mi něco tají nebo je něco jinak. Určitě, ale víc věřím Raynovi.
"Skylar!" Zahřmí hlas přímo vedle mě.
"Shawne!" Vyjeknu leknutím a odstoupím od něj na krok.
"Jsi v pohodě?"
"Cože?" Nakrčím obočí.
"Jdi pryč Shawne, my přece skončili, nechápu co tady děláš?!"
"Ne. Ne neskončili. Já to tak nemyslel, nic z toho, omlouvám se." Chová se tak a když si to uvědomí tak doleze. Zní mi v hlavě pořád dokola Raynova věta.
"Ne, neomlouváš se."
"Ale jo, co ti řekl, že se chováš takhle? Doufám, že mu nevěříš všechny ty sračky. Ano, chovám se někdy jako debil, ale nejsem zlý jak on."
"Nevěřím ani jednomu z vás. Je mi špatně z obou dvou."
"Skylar, pojď semnou, vyřešíme to."
"Co chceš řešit? Už jsme to vyřešili! A kde máš Blair?"
"Nepleť ji do toho."
"Já jen, že nevím koho sis teda vybral." Založím si ruce na hrudi.
"Tebe, tebe jsem si vybral, proto jsem tady."
"To říkáš jen teď."
"Neříkám, pojď semnou a dokážu ti to."
"Ne, ne, ne. Odejdi, nechci se s tebou už bavit."
"Chceš, taky nevíš co říkáš. Vím to, cítím to."
"Jasně." Ironicky se uchechtnu.
"Věř mi." Tohle mi říkají oba dva, co mám teď dělat?! Zatraceně.
"Nemůžu."
"Řekl ti něco co tě proti mě poštvalo?"
"Poštval si mě proti sobě sám."
"To jsem nechtěl, vážně."
"Dej mi čas Shawne."
"Přijdeš za mnou?" Řekl zoufale, až jsem věřila jen jemu.
"Přijdu." Utvrdila jsem.
"Brzo?"
"Až budu připravená."
"Můžu tě objemout?" Ne nemůžeš, bude to ještě horší...
"Fajn." Místo toho, aby mě obejmul, si mě přitáhl na hruď a své plné rty přitiskl na mé. Tak tohle je ještě horší. Nemůžu se odbojit, nejde to, chci to.
"Ty zmrde!" Vykřikl za mnou Rayn a surově mě od Shawna odtrhl.
"Co to tady děláte? Říkala jsi, že jste spolu nic neměli a že jste skončili a vy...?!" Zakřičel Rayn a vzal Shawna pod krkem.
"Ne! To Shawn! Políbil mě, já mu řekla, že chci čas! Šel proti mé vůli." Vyhodila jsem ze sebe všechny ty slova a rozbrečela se. Tohle jsem neudělala, právě jsem Shawna zradila nebo ne? Já nevím.
"Pusť mě!" Křikne zlostně Shawn na Rayna.
"Ne!"
"Dělej! Odcházím!" Podívá se na mě ještě ostřeji a Rayn ho vážně pustí. Co když půjde za mnou a vlepí mi facku? Samozřejmě, že šel za mnou. Už se napřáhl, Rayn ho chtěl zastavit, ale on se zastavil.
"Ženy nebiju, ale ty by sis to zasloužila." Procedí skrz zuby vážně a odejde. Upadnu na zem a začnu brečet.
"Jsi v pohodě?"
"Kde jste byli když jsem vás potřebovala?"
"Hledali ho, nenapadlo nás, že bude tady."
"Nevím co mám dělat."
"Něco vymyslíme." Utišoval mě a houpal semnou do stran. Já už to mám, ale promyšlené, aspoň z části. Odletím zpátky do Kanady a začnu znovu.Jsou tady návrhy na to, že bych měla udělat pár částí i z pohledu Shawna, ale nevím jestli je to dobrý nápad. Tak se chci zeptat vás ostatních. I kdyby jste řekli, že ano, tak vám nic neslibuju ok😂❤️ samozřejmě děkuju mockrát za všechnu podporu a že se vám to pořád tak líbí i když mi připadá, že to je o ničem a je to to samý. Taky vám chci říct, že jsem teď ve stádiu, že nevím co psát, takže budou asi kapitoly vycházet méně, než něco vymyslím. A taky, že jsem nedávno dělala rozhovor s hedwikk a myslím, že byste se na to měli podívat, je to velmi originální.❤️ To je asi vše, tak se měj a užívejte!❤️
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...