"Hele." Začne Shawn a já se otočím. Bože můj, co mi tajil?!
"Neodcházej." Slyším jak si stoupá a jde ke mě.
"Nikam nejdu." Otočím se zpátky na něj, stojí kousek od mě, zoufale kouká a mne si ruce.
"Všechno to bylo nedorozumění, ta holka mě pořád pronásledovala a chtěla být semnou, tak jsem ji jednou pozval na večeři, trochu se to zvrtlo a nějak skončila u mě na pokoji...no... prostě víš...nedala se odbít a já ji ohl. Nevěděl jsem, že je ještě nezletilá, měla mi to říct, vypadala stejně stará jako já..."
"Ty ses vyspal s náctiletou holkou?" Rozhodím rukama.
"Jo...ach bože, nechci se o tom znovu bavit. Abych to zkrátil, řekla to rodičům a ti mě obvinili za znásilnění, vláčel jsem se po soudech a policii, nakonec dali na mě a nechali mě s podmínkou tak. Holka nakonec přiznala, že mi to neřekla a normálně se vydávala za starší."
"To je strašný, takže proto mi připadalo, že tě znají."
"Jo, Sky, jen nechci, aby sis o mě myslela nějaké hrozné věci, já nejsem zlý, byla to nehoda, nikdy bych to neudělal, kdybych to věděl."
"Já vím, promiň, že jsem tě znovu dostala do takové situace." Pevně jsem ho objala a načichávala jeho vůni.
"Už to nebudeme řešit. Je to v pohodě."
"Proto si nějakou dobu přespával u Rayna?"
"No, bylo to ještě předtím, když jsem se ožral, nevěděl jsem kde mám hotel a jeho dům jsem si vždycky záhadně pamatoval, tak jsem přespal a ráno už byl pryč. Nějakou dobu se kvůli tomu semnou nebavil a nepouštěl mě k němu."
"Jaktože o tom nic nevím?"
"Divím se, věděli to všichni, ještě že mám tak úžasnou rodinu a všichni mí blízcí mi pomáhali."
"To je dobře. Ta holka byla tvoje fanynka?"
"Jo, byla, kdyby ses ptala, pořád je. Někdy ji potkávám na koncertech a různých akcí, ale snažím se jí vyhýbat obloukem. Pronásleduje mě všude, píše mi, kurva, fakt ji nenávidím." Přizná Shawn a odtáhne se ode mě.
"Párkrát se mi o ní i zdálo."
"To je strašné, nechtěl by sis o tom promluvit?"
"Možná jindy." Dveře se otevřou a v nich stojí dva muži a žena."Jsem ti řekl, že tě už nechci vidět a ty tu jsi znovu." Zasměje se muž a poplácá Shawna po zádech.
"Jsem si říkal, že už dlouho ses mi neozval a že děláš hovno v práci, tak jsem ti chtěl nějakou dát." Zasměje Shawn a já se uchechtnu.
"A to je kdo?" Zeptá se muž a ukáže na mě.
"Moje přítelkyně, Skylar Bailey."
"Těší mě." Podáme si ruku.
"Taky mě těší Skylar. Bailey? Firma pana Baileys z Toronta?"
"Ano, jsem jeho vnučka."
"Úžasné." Usměje se a zpátky se podívá na Shawna.
"Pojďte s náma." Chytne mě žena za paži a tahá ven z místnosti.
"Proč?" Zeptám se a podívám se v rychlosti na Shawna, než se zavřou dveře.
"Protože tohle je osobní." Žena je nepříjemná a pořád mě drží za loket.
"Zvládnu to sama." Vytrhnu se jí a ona se zamračí. Kdo kurva je a co si o sobě myslí? Opřu se o zeď a čekám až vyjde Shawn a budeme moct odejít. Když konečně výjde přiběhnu k k němu a chytnu ho za ruku, žena se na mě zase zamračí a odfrkne si.Celou dobu co jdeme z budovy na mě Shawn nemluví, drží mi ruku a na obličeji má neutrální výraz. Přemýšlím co si tak za těmi dveřmi povídali a jestli mi to řekne.
"Andrew pro nás přijede." Řekne Shawn a vytáhne z kapsy telefon, začne na mě něco dělat a já se na něj nechápavě podívám, nevěnuje mi však žádný pohled, pečlivě zkoumá obrazovku a dělá, že nemá zájem.
"Stalo se něco?" Nedá mi to a zeptám se, Andrewovi to sakra trvá.
"Ne." Zakroutí hlavou. Aspoň se na mě může podívat.
"Aha." Odstoupím od něj, zahřeju si dlaněmi holé paže. To jsem toho zase zjistila. Za chvíli se u nás zastaví černé auto, sroluje se okno a vykoukne na nás hlava kluka ve stejném věku jako my.
"Čau, chceš někam vzít?" Zeptá se Shawna a ten konečně odtrhne pohled od mobilu.
"Jo." Na mě kývne hlavou ať nasednu a sám do auta vstoupí. Nejradši bych se otočila na podpatku a odešla pryč, ale za prvé kam bych šla a za druhé nechci dělat scény, jen mi vadí, že se ke mě chová tak odtažitě od toho co jsem vyšla z té místnosti. Shawn si sedl dozadu a já dopředu vedle toho kluka, sjede mě pohledem a šibalsky se usměje.
"Vybíráš si samé prostitutky." Zasměje se, ale mě to moc vtipné nepřijde, mám krátké šaty, ale za to nemůžu, normálně se takhle neoblékám.
"Nejsem prostitutka." Hájím se když Shawn drží hubu. Až teď si všimnu ve zpětném zrcátku, že vedle Shawna vzadu sedí nějaká děvka. Má křiklavě modré vlasy a všude ve kchcichtě piercingy, dívá se na něj, ale Shawn se kouká z okna.
"Na přátelství, dáš si?" Zeptá se ten kluk a podá mi jointa.
"Ne." Jsem pro každou blbost, ale tohle fakt ne.
"Ale no tak Shawne! Vsadím se, že ještě nikdy nechlastala a je panna." Nahlas se zasměje a ta holka vzadu taky.
"Nemluvíš semnou Mendesi? Co tě žere brácho?"
"Nic." Odsekne Shawn.
"Dej si, zklidní tě to."
"Nechci." Řekne jednoduše když mu ho chce podat. Ještě pořád jsme nevyjeli.
"Jak dlouho si nehulil hm?" Zadusím se vlastními slinami, to si ze mě už děláte prdel ne?!
"Nevím, tři měsíce." Řekne Shawn a mě se nahrnou slzy do očí. On hulí? Hulil? Proč se všechno přibližuje tomu snu?
"Dlouhá doba kámo, měl by sis dát. Pro zdraví." Zachechtá se.
"Můžeme už jet?" Zeptám se.
"Ou, nějaká drzá ne?" Zeptá se on zpátky a otočí se ke mě.
"Jsem unavená a potřebuju spánek."
"Kdyby sis dala, spát se ti nebude chtít, že Shawne? Ten by mohl vyprávět, ten když..."
"Drž hubu Wille, jeď." Okřikne ho Shawn a Will šlápne na plyn až se leknu a vyjeknu.
"Klid kotě, kvůli tobě pojedu pomalu." Pohladí mě po líčku svými potetovanými prsty a Shawn mě zezadu kopne kolenama. Podívám se zase do zpětného zrcátka a Shawn mě probodává pohledem. Co je? Nic jsem neudělala, myknu rameny a Shawn odvrátí pohled s protočením očí.
"Thomas pořádá mejdan, dlouho jsme tě neviděli, nechceš...?"
"Jsme oba ze Skylar unavení, potřebuju spát." Přeruší ho Shawn.
"Ale no tak Shawnie." Poprvé promluví to holka a já si přeju, aby už nikdy nepromluvila.
"Fajn." Řekne Shawn, wau, tak to netrvalo ani půl minuty ho přesvědčit. Ale já tam nechci, podívám se do zpětného zrcátka, abych mu nějak naznačila, že tam nechci, ale on se nedívá. Začala jsem přemýšlet, Will říkal Thomas? Thomas? To jméno mi něco říká. Thomas, ten co byl ve snu za drogově závislého, prodával ten hnus Shawnovi. Tak to ne, nikam nejdu.
"Zastav!" Rozkřiknu se přes celé auto a tím si získám pozornost ode všech.
ČTEŠ
Zatraceně 2
Fanfiction"Zastav!" Křikl víc nahlas a doběhl mě, chytil za loket a přitáhl k sobě. "Jsi v pořádku?" Zkoumal můj obličej. "Nejsem! Vypadám snad? Nechal si mě tam! Kdyby, kdyby..." Neudržela jsem se a znovu se rozbrečela. "Pššt, omlouvám se, nevěděl jsem, hlav...