Zpátky u Rayna

1.6K 94 16
                                    

Myslím, že po tom všem jsem zcela vystřízlivěla a už běžím k nějaké mapě, aby mi ukázala kama mám jít. Nemám data a wifi je v tady tom místě v nedohlednu. Nějaká turistická tabule tu je a zjistím, že jsem pár bloků od Shawnova hotelu. Nesmím potkat Blair ani nikoho jiného i když kdo by byl venku ve čtyři hodiny ráno jako já. Teď celkem lituju, že jsem si brala sebou ten kufr, ale ještě před pár hodinami jsem byla rozhodnutá, že odjíždím. Kolem hotelu je málo lidí což je divný, ale ochranka mě stejně nepustí dovnitř i když mám kufr, ono se stačí jen na mě podívat. Nakonec se porozhlédnu kolem. Na konci celé téhle ulice na mě svítí neonový nápis motel, jediná věc, kde bych to mohla zkusit. Je celkem vtipný, že kousek od tak luxusního hotelu je něco takového. Asi když vám dojdou peníze, vyhodí vás a vy můžete jít přímo sem.

Vevnitř to nevypadá nijak zle. Tlustá paní sedí u recepce s podloženou bradou a spí. Zazvoním na rezavý zvonek a ona se probere.
"Dobrý večer." Mile se usměje a já ji úsměv vrátím zpátky.
"Dobrý, jeden pokoj na jednu noc." Paní cosi naťuká do počítače a podá mi klíčky.
"Prosím, pěkný pobyt." Usměju se a pádím najít svůj pokoj. Jednu noc to tady zkusím a uvidím co bude dál. Postel je až moc měkká a nejsou tady žádné žaluzie takže mi svítí přímo do pokoje ten neonový nápis. Nemůžu spát, převracím se z jedné strany na druhou a přemýšlím. Už mi to ani nejde a v hlavě se mi množí větší kraviny než normální věci. Mám vůbec u sebe pořád tu věc ze sex shopu co mi Shawn dál? Ani jsem se nepodívala co to je a ještě to nechci zjišťovat. Použil Brian při našem sexu kondom? Ani nevím, sakra doufám, že jo, ani si nepamatuju, že bych s ním do postele šla. Vím jistě, že jestli to Brian řekne Shawnovi dřív, vymyslí si věci co nebyly pravda a Shawn mi potom ještě hůř uvěří. Po tomhle všem přemýšlení konečně usnu a probudím se v osm hodin. Snad si tu budu moct nechat věci. Na recepci nikdo není takže si sednu na gauč a přemýšlím co bych mohla udělat nebo jak bych mohla najít Shawna aniž by u toho byla Blair. Samozřejmě jen co je zmíním jdou kolem motelu ruku v ruce. Zatnu pěsti a nenápadně vylezu ven. Budu je sledovat. Nevím kam jdou tak brzo ráno, snídaně jsou na hotelu a nebo Blair potřebuje zase něco víc. První jejích zastávka je u Starbucksu, Shawn si kupuje kávu, podle jeho kruhů pod očima je mi jasné, že se taky vůbec nevyspal a kávu má co nejvíc silnou. Aby Blair taky něco měla, Shawn ji koupil latté a zaplatil. Už chtěl jít, ale ona ho zastavila a z nějakého důvodu ho políbila. To jako bylo poděkování nebo co?! Shawn se usmál a ukázal ji ať jde před ním. Otevřel ji dveře a já se rychle schovala za nějakou tabuli. Samozřejmě to byla nějaká reklama na spodní prádlo a objevil se tam nahý Shawn. To mi snad dělají všichni schválně, krásné tělo, můj ty bože. Byla jsem do toho tak zabraná, že jsem zapomněla na ty dva. Ztratili se mi, kurva. Rozhlížela jsem se po velké křižovatce a přemýšlela kam by mohli jít. Ztratila jsem je, zkurvená reklama na Calvin Klein spodní prádlo a Shawna. Naštvaně si sednu na lavičku a pořád se rozhlížím. Na jedné větší budově je bilboard, blikají tam obrázky nejznámějších zpěváků a nechybí tam ani Shawn. Co to je? Grammy Awards 2019, pondělí, 8 P.M, hlavní předávání cen. No jasně, Shawn bude na grammy, Rayn v tom bude mít taky prsty jestli je vážně sponzor takových akcí. Dva dny tu ještě vydržím. Musím sehnat šaty a hlavně se tam nějak dostat. Shawn tam hlavně nesmí vzít Blair nebo by byla pořád s ním. Když o tom teď přemýšlím začne mi zvonit telefon. Rayn.
"Čau. Co se děje?"
"Skylar, kde jsi? Jaktože nemáš ve svém pokoji věci?"
"Klid, jsem na cestě zpátky, potřebovala jsem si něco zařídit. Budeš doma až přijdu?"
"Asi do oběda, potom musím jít."
"Fajn, čekej mě." Hovor jsem položila a přemýšlela jsem jak jsem domluvená s Jackem. Doufám, že všechno stihnu.

Vrátím se zpátky na motel, vezmu si své věci a volám Raynovi ať mě vyzvedne u hotelu, kde jsem byla ubytována před tím než jsem šla k němu. Určitě bude mít plno otázek jestli jsem byla za Shawnem nebo co tady dělám, nebudu mu říkat nic, možná si něco vymyslím a nebo se ani ptát nebude. Došla jsem k hotelu a za chvíli přijel Rayn. Pomohl mi dát kufr do auta a nasedl.
"Skylar?" Ozvalo se za mnou.
"Ahoj Andrew."
"Nevíš kde je Shawn?" Nebudu mu říkat, že jsem ho sledovala a potom se mi ztratil.
"Nevím."
"Včera večer přišel opilý a dneska ráno tu není, ani ta jeho povedená holka."
"Myslíš Blair? Nevím, třeba se šli nasnídat nebo projít. Říkáš, že byl opilý? Proč?"
"Nevím, nechtěl mi to říct, ta jeho holka do mě pořád rýpala ať ho najdu,  ať mu zavolám, že ji to nezvedá a byli jsme snad do tří vzhůru než se uráčil přijít a ještě byl zlý." Za tohle všechno můžu já.
"Aha, tak to je mi líto já už musím jít."
"Jo, nechtěl jsem tě zdržet."
"V pohodě. Jo a Andrew, jdete na Grammy?"
"No samozřejmě, Shawn je nominovaný." Usmál se Andrew, jde vidět, že je na něj pyšný a tohle všechno co se teď děje mu nedělá dvakrát nejlíp.
"Dobře, tak zatím." Andrew na mě jen mávl a já nasedla.

"Kdo to byl?" Zeptá se Rayn hned co nasednu.
"Od Shawna manažer."
"Co po tobě chtěl?"
"Jestli jsem nebyla se Shawnem."
"A byla?"
"Naposledy včera."
"Aha."
"Rayne? Ty jdeš na Grammy?"
"Samozřejmě, dělám sponzora."
"A můžu jít s tebou? Jako doprovod třeba?"
"Už jde Donna nevím jestli tě tam pustí."
"Prosím, zkus to nějak, je to pro mě skvělá příležitost."
"A neměla bys tam být jako reportér?" Podívá se na mě. Bingo. Půjdu jako reportérka ze školy.
"Mohla bych? Třeba za firmu dědy nebo za školu."
"Fajn, za firmu. Děda bude rád."
"Díky brácho! Bože můj, bude to skvělý!"
"To bude, máš nějaké šaty nebo něco? Donna by ti mohla pomoct. Je módní návrhářka a ráda zkrášluje lidi. I mě, minule mi ve spánku nalakovala nehty a nakulmovala vlasy." Uchechtl se a já se zasmála.
"Co ti tak kulmovala, když máš tak krátké vlasy?"
"V té době jsem je měl dlouhé, kvůli tomu jsem se pak ostříhal a už si to nechal, líbí se mi to víc."
"Aha, bude fajn když mi pomůže."
"Hned ji to řekni, bude nadšená." Zastaví auto a vyleze, vezme můj kufr a oba míříme do domu. Donna už netrpělivě stojí v chodbě, jako vždycky.
"Ahooj." Zaječí a obejme mě.
"Ahoj." Usměju se a podívám se na její vlasy.
"Máš novou barvu?"
"Jo, teď jsem přišla od kamarádky, které mi je nabarvila, když už jdu na tu velkou akci." Zasměje se a pohodí s tmavě hnědými vlasy dozadu.
"Když jsme u toho, pomůžeš Shy s přípravou, jde jako reportérka." Rayn přejde do kuchyně.
"Ježiš ano! Ráda! Jaké máš šaty? Abych to sladila s make-upem, budeš chtít ode mě nalíčit že?" Chytla mě za ruku a táhla nahoru.
"Já nemám ještě žádné a ty už chceš připravovat teď?"
"Jasně! Kdy jindy! Každý den něco. První ti udělám nehty, potom vybereme šaty a líčení, boty, taky něco vymyslíme s vlasy." Začla si mě prohlížet, připadám si jako bych se měla vdávat, takové změny.
"Vlasy ne! Chci je mít pořád blonďaté!"
"Vlasy ne, jen ti je nějak pěkně udělám. Možná si zavolám kamarádky, aby mi pomohly."
"Dobře, nechám to na tobě."
"Jdeš tam kvůli Shawnovi že?"
"Možná."
"Budeš tam nejkrásnější. Slibuju." Usměje se a pohladí mě po vlasech.

Zatraceně 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat