"Sevmek bazen insana acı verir..."
TANITIM VİDEOMUZ
18/01/2019 09:05
(İstediğiniz Tarih)Kurşunlara dizmişler bizi... Ağaçlara asmışlar bizi... Yakmışlar bizi... Özlüyorum seni... Acıyorum bize... Bencilliğini özledim be! Bakışlarını özledim. Ama çok yaktın canımı! Çok acıyor Jungkook! Ama bedenim değil. Kırılan kalbim, kopardığın ruhun acıyor... Bu seferki kısa oldu. Özür dilerim...
İyi geceler. (03:32)
Tam 1 yıl...
1 yıl geçti kopalı. Acıyor değil mi kalbin? Sızlıyor değil mi dudakların. Parçalanıyorsun yavaş yavaş. Dayanamıyorsun. Nefret ediyorsun artık hayattan.
Ajandayı hızla kapattın ve 1 yıldır yaptığını yapıp yine ağlamaya başladın.
"Ölüyorum Allah'ım! Yardım et! Kafayı yiyeceğim!"diye bağırdın.
Hızla sandalyeden kalktın. Odanın camını açtın. Nefes almak istiyordun ama nefesin bile oyken, bu nasıl olabilirdi?
Kayarak yere düştün. Bacaklarını kendine çektin. Ellerini bacaklarının üstünden birbirine bağladın ve kafanı bacaklarına koydun.
"Neden! Neden! Ne yaptım ben sana sevgilim! Seni çok özledim. Burnumda tütüyor kokun. Dudaklarım sızlıyor Jungkook! Güzel sevgilim... Gel diyeceğim ama nasıl bakacağım yüzüne?"dedin ağlarken.
Evde kimse yoktu. Bu zamanlarda deli gibi ağlar, çığlıklar atardın. Otelden çıkıp, kendi evinize yerleşmiştiniz. 2+1'lik bir evdi. Kiralıktı ve eskiydi. Sena ise çalışıyordu. Bu gece nöbetteydi. Ne iş yaptığını bilmiyordun. İstemiyordun zaten.
O video, seni mahvetmişti. Bir yıl önceki video... Hatırladın değil mi? Hiç unutmadın ki zaten. Jungkook'un bir kız ile... O gün, ne mi oldu?
1 yıl önce...
Telefon elinde titremeye başladı. Bedenin, derin bir titremeye girmişti. Şuan zangır zangır titriyordun. Telefonu yere olabildiğince sert bir şekilde fırlattın. Ellerin saçlarına gitti, deli gibi çekiyordun saçlarını.
Bacakların iflas etti. Yere düştün. Çığlık attın. Sonra ayağa kalktın. Aynaya baktın. Eline gelen ilk şeyi aynaya fırlattın. Ayna, tıpkı kalbin gibi paramparça oldu.
Masanın üzerindeki herşeyi fırlattın. Ellerini yumruk yapıp duvara vurdun. Parmak boğumların kan olmuştu.
"JUNGKOOK!"diye bağırdın. Çığlıklar atıyordun.
Ardından otel camını açtın.
"Bana nasıl yaptın! Seni seviyordum ben! Nasıl ya! Nasıl!"diye atabildiğin en büyük çığlığı attın. Odaya hızla Sena girdi.
Kollarına yapıştı. Saçlarını yoluyordun çünkü.
"Ne oldu? Yapma! Bırak saçlarını!"diye bağırdı.
"O beni mahvetti! Jungkook... O beni mahvetti... Jungkook.... Beni mahvetti... Mahvetti beni. Öldürdü beni."diye sayıklamaya başladın. Şuan bedenin bir deprem yaşıyordu. Zangır zangır titriyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fanfiction❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...